Uusi Kuukliimaksi

hohoijaarakastaja

Kuukiimani on aivan todellakin tänään huipussaan, kun saan niin pajon suurta rakkautta hohoijaalta, eihän se hulluksi haukkuminen ole muuta kuin ujon hohoijaan keino tuoda esiin rakautensa minua palstan todellista viisasta ja ehdottomasti älykkäintä Kuupölyretardlimapölypalloa kohtaan, niin paljon hän minua rakastaa!

Rakkauteni hohoijaata kohtaan taas on kuin isän tai äidin rakkautta pientä lastaan kohtaan, halu auttaa, suojella, lohduttaa, valistaa, opettaa, pitää kaidalla tiellä, jne jne kaiken tämän annan mieluusti hohoijaalle suurella tunteella ja isällisellä voimalla.

Hohoijaa sanoo niin ihanasti minulle "olet mielisairas" "olet hullu" kukaan muu ei tee sitä samalla ainutlaatuisella tavalla ja yhtä aidolla tunteella, tämä kertoo hohoijaan syvästä kiintymyksestä minuun , palstan älykkääseen kirjoittelijaan, Kuuretardlimapölypalloon.

Hohoijaa ei voi sanoa, "rakastan sinua Kuuretardlimapölypallo", koska hän ei ole vielä niin avoin, mutta sekin aika tulee hyvät lukijat! älkää olko kärsimättömiä ja kestämättömiä hoohoijaan oudolta vaikuttavan rakkauden tunnustamisen tavan johdosta.

Tulee vielä aika jolloin hohoijaa valaistuu ja kokee yhden elämänsä suurimmista kokemuksistaan, kun saa vihdoin tietää että Kuussa ei olekaan käyty, silloin hohoijaa osaa tunnustaa avoimesti rakkautensa minua kohtaan sanomalla "rakastan sinua Kuuretarlimapölypallo ja olen aina rakastanut, mutta anteeksi että vasta nyt sen pystyn suoraan sanomaan, olet aina ollut oikeassa"

Nyt hohoijaa saa mitä eniten tällä hetkellä tarvitsee, sanon että Kuussa ei ole käyty koska se on mahdotonta! muutenhan siellä olisi käyty ja siitä olisi varmaakin varmempi todiste, odotan rakkaudella rakkauden tunnustustasi, hohoijaaa...

5

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pulun pölyttäjä

Olet pelkästään lapsellinen.

• hohoijaarakastaja

Totta ja hyvä niin! olen siis sinunkin mielestäni aivan esikuvani kaltainen! kun A. Einsteiniltä kysyttiin että miten hän on oikein kaiken ajatellut, hän sanoi " en ole koskaan lopettanut ajattelmasta, niin kuin lapsi ajattelee" :) uskovaisetkin sanoisivat minusta samaa kuin mitä jeesua sanoi, jotenkin näin " taivasten portit ovat auki lasten kaltaisille" kuten huomaa, kelpaan näköjään myös taivaaseen, vaikka se ei ole edes tarkoitukseni, sitä se todellinen rakkaus ja viisaus teettää.

• eqvqervqer
        hohoijaarakastaja kirjoitti:

Totta ja hyvä niin! olen siis sinunkin mielestäni aivan esikuvani kaltainen! kun A. Einsteiniltä kysyttiin että miten hän on oikein kaiken ajatellut, hän sanoi " en ole koskaan lopettanut ajattelmasta, niin kuin lapsi ajattelee" :) uskovaisetkin sanoisivat minusta samaa kuin mitä jeesua sanoi, jotenkin näin " taivasten portit ovat auki lasten kaltaisille" kuten huomaa, kelpaan näköjään myös taivaaseen, vaikka se ei ole edes tarkoitukseni, sitä se todellinen rakkaus ja viisaus teettää.

Retardimme on sekä mielisairas että lapsellinen. Hohhoijaa.

• jonain päivänä
        eqvqervqer kirjoitti:

ymmärtämään, satiiria, komediaa ja huumoria ja parasta on kun viimein opit nauramaan myös itsellesi:) nauru on ihmisen parasta aikaa! toivottavasti olen sinulle myös pelle.

• ............
        eqvqervqer kirjoitti:

useampaan vuoteen tai pahimmassa tapauksessa ei koskaan ja purkaa seksuaalista turhautumistaan tällä palstalla.

http://www.thermocaster.com/wp/wp-content/uploads/2008/03/fuck-you.jpg

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4263
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3233
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2350
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 141
      948
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe