rakkautta ja hellyyttä kaikille((( ja pienet pusut kjäh)jokaisessa meissä asuu pieni piru)
nyt nukkumaaaan huuhaaaaaa
25
924
Vastaukset
- Vilma.
----------
- pujottelija
Vilma. kirjoitti:
----------
ja söpö tytteli
- Vilma.
pujottelija kirjoitti:
ja söpö tytteli
ko et oo nähny mua
- pujottelija
Vilma. kirjoitti:
ko et oo nähny mua
vaikea sanoa ilman kuvaa
- Vilmalle.
Vilma. kirjoitti:
ko et oo nähny mua
Rekkaa itselles nimimerkki niin sinusta tulee tämän palstan tavoiteluin nainen..
Minkälaisia otteluita tulisimme takiasi sittten näkemäänkään.. ? - Sinulla .
Vilmalle. kirjoitti:
Rekkaa itselles nimimerkki niin sinusta tulee tämän palstan tavoiteluin nainen..
Minkälaisia otteluita tulisimme takiasi sittten näkemäänkään.. ?Jo rekattu nimi.. miten sinulle voi lähettää postia ? sinä rääkkäät täällä miehiä?
- Vilma.
Vilmalle. kirjoitti:
Minkälaisia otteluita tulisimme takiasi sittten näkemäänkään.. ?en kilpaile enkä kilpaituta---joten jätän rekkaamatta-----johan nuo naiset kyynerpäällä pukkui mua nytkin----vai haluaisitko nähdä mun kuvan
- pujottelija
Sinulla . kirjoitti:
Jo rekattu nimi.. miten sinulle voi lähettää postia ? sinä rääkkäät täällä miehiä?
rääkkäämistä ole
- Suudella.
Vilma. kirjoitti:
en kilpaile enkä kilpaituta---joten jätän rekkaamatta-----johan nuo naiset kyynerpäällä pukkui mua nytkin----vai haluaisitko nähdä mun kuvan
Sinua ?
- oot hyvä
Vilmalle. kirjoitti:
Minkälaisia otteluita tulisimme takiasi sittten näkemäänkään.. ?just tollasena .mitä ootkin, ei sun tarvii rekkaantua mun mielestä ,koko ajan vaan sit pitäs muuten sun juosta karkuun ,meitä läähättäviä miehii ,millon sä sit kirottasit noita huu haan parhaita juttuja ,niin älä rekkaa ,koska et muuttua saa
http://www.youtube.com/watch?v=5wm_dfgs2DE
koska et muuttuu saa kasi kaunisto - Vilma.
Suudella. kirjoitti:
Sinua ?
ja minkä ihmeen takia----suuteletta mun nimee siinä ruudulla----se on melkein sama asia
- Vilma.
oot hyvä kirjoitti:
just tollasena .mitä ootkin, ei sun tarvii rekkaantua mun mielestä ,koko ajan vaan sit pitäs muuten sun juosta karkuun ,meitä läähättäviä miehii ,millon sä sit kirottasit noita huu haan parhaita juttuja ,niin älä rekkaa ,koska et muuttua saa
http://www.youtube.com/watch?v=5wm_dfgs2DE
koska et muuttuu saa kasi kaunistosiinä se pointti
- Rakkauteen.
Vilma. kirjoitti:
siinä se pointti
- töissää
Vilma. kirjoitti:
en kilpaile enkä kilpaituta---joten jätän rekkaamatta-----johan nuo naiset kyynerpäällä pukkui mua nytkin----vai haluaisitko nähdä mun kuvan
kukkakaupassaa
- linja täällä ,on
Vilma. kirjoitti:
siinä se pointti
aina sama ,sä et kuvia kumartele ,sä potkit niitä mikä on ihan hyväks niile kun kaikki muut niit kumartelee ,ja ja muutenkin sä sanot aina suorat sanat ,kun muut vaan sanoo kaikkee lällyy ,niin ihan hyvä sun linja niinku.
- Vilma.
töissää kirjoitti:
kukkakaupassaa
mitä sä höpötät
- pujottelija
Vilma. kirjoitti:
mitä sä höpötät
sinun pitää vielä jäädä,kun olet niin suosittu
hyvää yötä - Vilma.
pujottelija kirjoitti:
sinun pitää vielä jäädä,kun olet niin suosittu
hyvää yötäöitä
- pujottelija
en voi mennä nukkumaan ennenkuin video on kehuttu
- YöNukkuja
hyvää yötä
- pujottelija
YöNukkuja kirjoitti:
hyvää yötä
...........
- mikhaildenisov
sano saksalaiselle,;"jokaisessa saksalaisessa asuu pieni Hitleri"!
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1483516Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.431997Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1261074
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381000- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847