Nouseeko Isä Aurinkoinen

nousevan auringon Lapua

Nouseeko Isä Aurinkoinen Euroopan parlamentin puheenjohtajaksi, kun ei päässyt EP-liiton puheenjohtajaksi?

20

1100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jumalautaaaaaaaa

antakaa jo olla----hoitakoon nyt ensin tän kyläpahasen asiat kuntoon

• Koska se

Euroopan parlamentin puheenjohtaja valitaan ?

• mieleen

että nämä jatkuvat yhtä ihmistä esille tuovat alotukset kääntyvät kohdettaan vastaan? Allergisoituminen kyseiselle henkilölle on jo aika pitkällä ...

• todennäköisesti

pyritäänkin.

• oksettaa.
        todennäköisesti kirjoitti:

pyritäänkin.

Siinä allergisoinnissa on itse kohdekin kunnostautunut kiitettävästi.

• oli kyllä
        oksettaa. kirjoitti:

Siinä allergisoinnissa on itse kohdekin kunnostautunut kiitettävästi.

taas lehdessä. Pohjalaisessa mainittiin Pöntisen nimi. Miehellä on ainakin halua ehdokkaaksi.

• kun en mä voi
        oli kyllä kirjoitti:

taas lehdessä. Pohjalaisessa mainittiin Pöntisen nimi. Miehellä on ainakin halua ehdokkaaksi.

Onko tuo enää aivan tavallista, että pitää olla pyrkimässä joka paikkaan. En muista nähneeni Ilkassa koskaan Pönden kirjoituksia. Eikö poliitikolla pitäisi olla joku perusimago, josta kansa pitää ja johon se luottaa? Kirjoituksista tulisi esiin Pönden ajatusmaailma. Jos Pönden ajatukset eivät kansaa saa puolelleen, niin sitten on euroehdokkuuskin turhaa. Ei sentäs pelkillä iskulauseilla mepiksi ole asiaa.

• Pöntisen
        kun en mä voi kirjoitti:

Onko tuo enää aivan tavallista, että pitää olla pyrkimässä joka paikkaan. En muista nähneeni Ilkassa koskaan Pönden kirjoituksia. Eikö poliitikolla pitäisi olla joku perusimago, josta kansa pitää ja johon se luottaa? Kirjoituksista tulisi esiin Pönden ajatusmaailma. Jos Pönden ajatukset eivät kansaa saa puolelleen, niin sitten on euroehdokkuuskin turhaa. Ei sentäs pelkillä iskulauseilla mepiksi ole asiaa.

kirjoituksesta, että voimme muodostaa mielipiteemme hänen mielipiteistään.

• tunnustanut
        kun en mä voi kirjoitti:

televisiossa rakastavansa Lapuaa. Venähti siinä kyllä muiden keskustelijoiden naama pitkäksi myötähäpeästä, mutta ettehän te lapualaiset sitä hoksaa.

• eksyisi jo matkalla
        oli kyllä kirjoitti:

Helsinkiin, nääs kun on ollu ikänsä äiteensä naapuris mitä ny vähän aikaa Hellanmaassa ja kait se vähä kauempana oli armeijassa, jos sellaisen on käynyt. Eihän tuallaasta voi päästää Lapuan rajojen ulukopuolelle, eihän sillä oo kokemusta.

• se ei juo edes
        eksyisi jo matkalla kirjoitti:

Helsinkiin, nääs kun on ollu ikänsä äiteensä naapuris mitä ny vähän aikaa Hellanmaassa ja kait se vähä kauempana oli armeijassa, jos sellaisen on käynyt. Eihän tuallaasta voi päästää Lapuan rajojen ulukopuolelle, eihän sillä oo kokemusta.

viinaa, menee aivan hukkaan rysselissä.

• keskustelua Lapua-palstalla

Keskustelupalstoilla niin yleiset trollit vedättää keskustelua haluamillaan provoilla myös Lapua-palstalla. http://fi.wikipedia.org/wiki/Trolli

Trollien perään nämä samat valittajayhdistyksen mustamaalaajat lisäävät pökköä pesään kuten yllä tyyliin : " Onhan se tunnustanut televisiossa rakastavansa Lapuaa. Venähti siinä kyllä muiden keskustelijoiden naama pitkäksi myötähäpeästä, mutta ettehän te lapualaiset sitä hoksaa."

Jotkut uskoo trolleihin, toiset naaman venähdykseen, onneksi suurin osa ei usko kumpaankaan, vaan huomaavat muutaman kirjoittajan tarkoitushakuisuuden..

• trollit.

Yksi troolamisen muoto on myös sellaisen kuvitelman levittäminen, että troolaajan kannalta negatiiviset mielipiteet kuuluisivat vain harvoille.

Mistähän ja kenen tarkoituksesta olisi kyse?
        Voiko sitä lausua ääneen?

• pyrkii

trollien avulla mustamaalaamaan ehdokastanne? Luulin, että ootte niin ymmärtämättömiä, että teette sitä itse.

• kiinnostavaa

tietää, miksi Pöntisen klikki ajattelee, että sillä on vain yksi vastustaja "nämä samat valittajayhdistyksen mustamaalaajat".

• totuudet hämärtyy

Jokainen päätelkööt itse, trollaamisen määrän tällä palstalla. Trollaamisella viiitattiin yleensä tälle palstalle, ei yksistään tähän keskusteluun..

Yläpuolella joku kyselee: "Kuka pyrkii trollien avulla mustamaalaamaan ehdokastanne? Luulin, että ootte niin ymmärtämättömiä, että teette sitä itse. "

Vastauksena siihen: Mistä ehdokkaasta puhutaan? Lehdissä eikä muualla mediassa ole näkynyt lapualaista ehdokasta eu-vaaleihin, ei kokoomukselta eikä keskustalta. Täällä on vain esiintynyt epämääräisiä heittoja mahdollisista ehdokkaista. Tulkoot ehdokkaat esiin, jos jollain ehdokkuuteen on halua. Mitään virallista ei ainakaan tavallisen äänestäjän tietoon ole ilmaantunut.

• täs on menossa
        totuudet hämärtyy kirjoitti:

Jokainen päätelkööt itse, trollaamisen määrän tällä palstalla. Trollaamisella viiitattiin yleensä tälle palstalle, ei yksistään tähän keskusteluun..

Yläpuolella joku kyselee: "Kuka pyrkii trollien avulla mustamaalaamaan ehdokastanne? Luulin, että ootte niin ymmärtämättömiä, että teette sitä itse. "

Vastauksena siihen: Mistä ehdokkaasta puhutaan? Lehdissä eikä muualla mediassa ole näkynyt lapualaista ehdokasta eu-vaaleihin, ei kokoomukselta eikä keskustalta. Täällä on vain esiintynyt epämääräisiä heittoja mahdollisista ehdokkaista. Tulkoot ehdokkaat esiin, jos jollain ehdokkuuteen on halua. Mitään virallista ei ainakaan tavallisen äänestäjän tietoon ole ilmaantunut.

meitin oma vakavamielinen vaali. Me puntaroimme ensin kenestä olisi eherolle ennenku rupiamma sitä julukisesti eherolle esittämähän. Ensin täällä testatahan, jos joku tiätää jotakin nekatiivista kyseesestä eherolle asetettavasta, niin eihän me sellaasta sitte eherolle laita. Ja suuret aikaansaamiset olis kans hyvä ilimoottaa notta me voimme luottavaisin miälin sitä äänestää.

• Ämmä
        täs on menossa kirjoitti:

meitin oma vakavamielinen vaali. Me puntaroimme ensin kenestä olisi eherolle ennenku rupiamma sitä julukisesti eherolle esittämähän. Ensin täällä testatahan, jos joku tiätää jotakin nekatiivista kyseesestä eherolle asetettavasta, niin eihän me sellaasta sitte eherolle laita. Ja suuret aikaansaamiset olis kans hyvä ilimoottaa notta me voimme luottavaisin miälin sitä äänestää.

mitäs se trullittaminen oikeen on?? eihän nyt eres oo viälä pääsiääne!!?!?!

• Reippahasti vaan

ehdokkaaksi ja Brysseliin!

• olla niin että,

Isä aurinkoisen sijasta, ehdokas onkin Aurinkokuningas!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4419
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3283
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      33
      1058
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1016
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      11
      1014
    8. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe