Hyvää huomenta !! :)
Oletko taikauskoinen ? Pelkäätkö jotain ikävää tapahtuvaksi tänään ? Onko kokemuksia perjantaina 13. päivänä sattuneista onnettomuuksista?
Itse en ole, onneksi :)
Hyvää ja turvallista tätä päivää kaikille huuhailijoille :)
http://www.youtube.com/watch?v=JFUMvM20nYo
Perjantai 13. päivä
32
806
Vastaukset
- on kanssa
perjantai 13 päivä.
- impi-lempi
Huomasin kanssa. Joitakin saattaa hirvittää ;)
Tää on oleva se päivä kun kaikki näkee et me pessimistit ollaan lopultakin oikeessa;)
Filmi on mainio, siinä muutaman kerran hevitukka heilahti oikein näyttävästi;)- impi-lempi
Filmissä olevalla ei ehkä ollut se parhain päivä ;O))
Kuinkas nukuit ? :) impi-lempi kirjoitti:
Filmissä olevalla ei ehkä ollut se parhain päivä ;O))
Kuinkas nukuit ? :)sillä sällillä oli samanlaiset takki ja maiharit ku mulla;)
Kiitos, mä nukuin oikein hyvin... joskin alamittaisesti...;)- impi-lempi
a-v kirjoitti:
sillä sällillä oli samanlaiset takki ja maiharit ku mulla;)
Kiitos, mä nukuin oikein hyvin... joskin alamittaisesti...;)Eli liian vähän ?? Taas! :) Ja mä kun niin sulle koitin taikoa piitkiä unia :)
impi-lempi kirjoitti:
Eli liian vähän ?? Taas! :) Ja mä kun niin sulle koitin taikoa piitkiä unia :)
Ilmankos mä oon touhuillu pellit kiinni puolet ajasta;)
No, tänään on onneksi perjantai... huomenna saa nukkua jos sattuu olemaan vielä hengissä;)- impi-lempi
a-v kirjoitti:
Ilmankos mä oon touhuillu pellit kiinni puolet ajasta;)
No, tänään on onneksi perjantai... huomenna saa nukkua jos sattuu olemaan vielä hengissä;)Taikuriksi, näköjään :O/ Mikähän siinä meni pieleen, tartteepa muistella sanoja ja tekoja, hmmm ;O))
Kyllä sä hengissä oot huomennakin, usko vaan, huomaat sitten puolen päivän aikaan , kun heräät :) impi-lempi kirjoitti:
Taikuriksi, näköjään :O/ Mikähän siinä meni pieleen, tartteepa muistella sanoja ja tekoja, hmmm ;O))
Kyllä sä hengissä oot huomennakin, usko vaan, huomaat sitten puolen päivän aikaan , kun heräät :)sä onnistuit vähintäänkin kohtuullisesti kun mut kerran tokkuraan sait. Se oli tää mun valtava itsekuri ainoo joka esti mua nukahtamasta;)
Joo, mä luulen kans et kyllä mä varmaan herään...;)- impi-lempi
a-v kirjoitti:
sä onnistuit vähintäänkin kohtuullisesti kun mut kerran tokkuraan sait. Se oli tää mun valtava itsekuri ainoo joka esti mua nukahtamasta;)
Joo, mä luulen kans et kyllä mä varmaan herään...;)Mää oon siis kohtuullisen hyvä ;O))
impi-lempi kirjoitti:
Mää oon siis kohtuullisen hyvä ;O))
Nyt pitää saada sumppia lisää... se sun taika vaikuttaa vieläkin vähän;)
a-v kirjoitti:
Nyt pitää saada sumppia lisää... se sun taika vaikuttaa vieläkin vähän;)
Potki mua persuksille...pitäs tänään saada jotain aikaseksi...joko kynsillä tai ilman.;))
Satumainen.Nainen kirjoitti:
Potki mua persuksille...pitäs tänään saada jotain aikaseksi...joko kynsillä tai ilman.;))
Nähtävästi kyseeseen tulee lähinnä jalkatyö? Älä ny tärvää niitä kynsiä enää viimemetreillä...
Nyt sitä kahvia.
Ai joo ja huomenta sullekin;)a-v kirjoitti:
Nähtävästi kyseeseen tulee lähinnä jalkatyö? Älä ny tärvää niitä kynsiä enää viimemetreillä...
Nyt sitä kahvia.
Ai joo ja huomenta sullekin;)tippumaan...oli kyllä herätessä se tunne, että tippuneet on johkin patjan alle nuo kynnet;)
Ei täs nyt pientä siivoomista ja pakkaamista kummempaa ole...pitää ootella koululaiset kotia vielä ennen lähtöö.:))- Örkki1
Satumainen.Nainen kirjoitti:
tippumaan...oli kyllä herätessä se tunne, että tippuneet on johkin patjan alle nuo kynnet;)
Ei täs nyt pientä siivoomista ja pakkaamista kummempaa ole...pitää ootella koululaiset kotia vielä ennen lähtöö.:))Toiset aamukahvit jo menossa. Onneksi on perjantai... ;-)
Örkki1 kirjoitti:
Toiset aamukahvit jo menossa. Onneksi on perjantai... ;-)
olla perjantai, se on päivistä kaikkein parhain.;))
Perjantaita sulle puss.;)
- lumi-kuningatars
Onneksi itselläni ei lähtenyt aamu noin käyntiin,vaikka on 13 päivä.
Hyvä video muuten eipä paranis ton kaverin poistua kotoo tona päivänä mihinkään .- impi-lempi
Tuolla kaverilla alkoi pikkasen huonosti päivä, todella !! ;O)
- lumi-kuningatars
impi-lempi kirjoitti:
Tuolla kaverilla alkoi pikkasen huonosti päivä, todella !! ;O)
epäonnen päivän olevan kyl totta.
Kun äskön miulta putosi juomalasi tiskipöydältä lattialle, eikä mennynnä ees rikki.
- MuisQuuuuuu
Kohelluksia sattuu, oli päivä kikä hyvänsä;o)...
Toivon kuitenkin, ettei tänään..tai tänä viikonloppuna kuitenkaan;o)...Laiva kutsuu...:o)..
Hauskaa ystävänpäivää Sinulle...:o)...- impi-lempi
Sinullekin...Oikein hyvää ystävänpäivää :) Jos vaikka laiva kutsuu jo ennen huomista. Ja otappa nyt silleen rauhallisesti, varoen, niin pääset matkaan ilman suurempia kommelluksia ;O)
- että maaliskuussa
otetaan tää uusiks,taas on perjantai ja 13;sta!
- impi-lempi
Joku tuolla jo siittä muistutti :)
- gammalpiga
on se päivä että minua huono-onnista voisi onni vaikka potkaistakin.
Täytyisi varmaan laittaa rahapelit vetämään tänään :)- impi-lempi
Ja kerro huomenna, kuinka kävi ;O)
lähtä crystal lakelle pilkille kun on sopiva päivä:))
http://cinemonkey.files.wordpress.com/2008/06/baddie-brawl-michael-myers-vs-jason-voorhees-20071002034833563-000.jpg- impi-lempi
Onnea matkaaan ;O)))) Ja kala-onnea sulle ;O))
- siperianhyskyx
Vanhaa akka siellä, jos se kummittelee, siis muistaakseni eikö siltä sliipastu pää poikki sattuu vielä onkeen
siperianhyskyx kirjoitti:
Vanhaa akka siellä, jos se kummittelee, siis muistaakseni eikö siltä sliipastu pää poikki sattuu vielä onkeen
käyttää sielä teinejä matikan syöttinä;))
- mikhaildenisov
mutta en luule että juuri tänään jotais sattuis!
- impi-lempi
Kannattaa varmuuden vuoksi varoa kaikkea, mitä mahdollista ;O)
kun kalenterikin on vaihtunu..oikesti pitäis olla varuillaan perjantain 21:nä:))
Perjantai 13. päivä on yleisen taikauskoisen käsityksen mukaan epäonnen päivä. Erään tarinan mukaan päivä on saanut merkityksensä kun Ranskan kuningas Filip IV Kaunis vangitutti Temppeliherrain ritarikunnan jäsenet. Kuningas oli lähettänyt kaikkiin kaupunkeihin, joissa temppeliherroja oleskeli, kirjeen, joka oli luvallista avata vasta 13. lokakuuta 1307. Kirjeessä kuningas syytti temppeliherroja saatananpalvonnasta. Temppeliherrat vangittiin ja poltettiin roviolla.
Mainittu epäonnen päivä oli perjantai 13. lokakuuta juliaanisen kalenterin mukaan. Jos gregoriaaninen kalenteri olisi jo silloin ollut käytössä, sama päivä olisi ollut perjantai 21. lokakuuta, sillä ero olisi tuolloin ollut 8 päivää (1500-luvulla, kun siirtyminen tapahtui, hypättiin 10 päivän yli, mutta sillä välin oli ollut jo kaksi sellaista vuosisadanvaihdetta, jolloin gregoriaanisessa kalenterissa olisi jätetty karkauspäivä pois ja ero täten kasvanut päivän verran.). Viikonpäivä olisi silti ollut perjantai, sillä gregoriaaniseen kalenteriin siirryttäessä ei hypätty viikonpäivien yli.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780