Alaikäinen pyrki sisään ravintolaan? Mihin tää maailma on menossa, ei tämmöstä ennen...
http://www.verkkouutiset.fi/juttu.php?id=143213
Aamun kohu-uutinen
18
406
Vastaukset
- impi-lempi
Kyllä olikin uutisen arvoinen asia ;O)
Niinpä, ei minun nuoruudessani....;O)- lumi-kuningatars
ennen,mitähän nyky nuorisoa vaivaa kun pitää laittaa nykyään nuoruutensa ihan överiksi.
- impi-lempi
lumi-kuningatars kirjoitti:
ennen,mitähän nyky nuorisoa vaivaa kun pitää laittaa nykyään nuoruutensa ihan överiksi.
Tai no, jos totta puhutaan, ehkä sitä vähän tuli kokeiltua kaikenlaista nuorena, mutta sitähän me ei kerrota omille nuorillemme ;O))
- lumi-kuningatars
impi-lempi kirjoitti:
Tai no, jos totta puhutaan, ehkä sitä vähän tuli kokeiltua kaikenlaista nuorena, mutta sitähän me ei kerrota omille nuorillemme ;O))
kokeili nuorena kieltämättä systerini kuului niihin kyl.
Itse olinkin nuoruudessa rauhallinen kuin myös veljeni :) . lumi-kuningatars kirjoitti:
Mieki muutin amiksen opiskelijakortin syntymävuoden vitosen kolmoseksi, se kun kävi niin kätevästi yhtä viivaa siirtämällä. Ja tämmönen hunsvotti minusta tuli, surffailen työajalla huuhalla, ei hyvin mee.
impi-lempi kirjoitti:
kapakassa 17-vuotiaana ja tilasin paukkuja....en päässyt edes lehteen.;))
Mikä näitä nykyajan aikuisia vaivaa?
Onko ne unohtanut oman nuoruutensa?
Uutinen revitään asiasta kuin asiasta.:)niis-nääs kirjoitti:
Mieki muutin amiksen opiskelijakortin syntymävuoden vitosen kolmoseksi, se kun kävi niin kätevästi yhtä viivaa siirtämällä. Ja tämmönen hunsvotti minusta tuli, surffailen työajalla huuhalla, ei hyvin mee.
jo aika paljon.;))
Minun ei tarvinnut muuttaa henkkareita...ei nuo edes kysyneet....kait mä näytin niin vanhalta jo silloin.;(Satumainen.Nainen kirjoitti:
Uutinen revitään asiasta kuin asiasta.:)ja mä olin 21 enkä saanu baarista kaljaa ilman papereita... silloin kyllä kyrsi.
Niinhän sitä sanotaan ettei lehmä muista omaa vasikkana oloaan.- impi-lempi
Satumainen.Nainen kirjoitti:
Uutinen revitään asiasta kuin asiasta.:)Oiskohan niin, ettei me aikuiset vaan myönnetä , että oisimme olleet samanlaisia ? ;O) Eihän nyt me, valveutuneet vanhemmat, sellaisia soisi lastemme kuulevan meistä :)
- impi-lempi
a-v kirjoitti:
ja mä olin 21 enkä saanu baarista kaljaa ilman papereita... silloin kyllä kyrsi.
Niinhän sitä sanotaan ettei lehmä muista omaa vasikkana oloaan.Saatko nyt jo ilman papereita ?
impi-lempi kirjoitti:
Saatko nyt jo ilman papereita ?
ihanasti kysytty, kiitos inpi;)
Yleensä mut nauretaan pihalle siinä vaiheessa kun ihmettelen miksei multa kysytty papereita;)Satumainen.Nainen kirjoitti:
jo aika paljon.;))
Minun ei tarvinnut muuttaa henkkareita...ei nuo edes kysyneet....kait mä näytin niin vanhalta jo silloin.;(näkönen, et ihme on et sisään päästivät. Vielä kolmikymppisenäki kyselivät alkossa papereita, se pisti jo naurattaan.
niis-nääs kirjoitti:
näkönen, et ihme on et sisään päästivät. Vielä kolmikymppisenäki kyselivät alkossa papereita, se pisti jo naurattaan.
mukavaa, jos olis kysytty kolmekymppisenä papereita.;))
Onkos niitä olemassa jotain K-70 paikkoja, jonne voisi mennä testaamaan...vieläkö kysytään paperit?a-v kirjoitti:
ja mä olin 21 enkä saanu baarista kaljaa ilman papereita... silloin kyllä kyrsi.
Niinhän sitä sanotaan ettei lehmä muista omaa vasikkana oloaan.kysyä vieläkin papereita.;))
Mulla niin vanhat kuoret jo syntymälahjana...korkeintaan promilleja kysyy portsari.;)Satumainen.Nainen kirjoitti:
kysyä vieläkin papereita.;))
Mulla niin vanhat kuoret jo syntymälahjana...korkeintaan promilleja kysyy portsari.;)No ei... eikä sunkaan kuorissa mitään vikaa oo, älä yhtään selitä;)
Satumainen.Nainen kirjoitti:
mukavaa, jos olis kysytty kolmekymppisenä papereita.;))
Onkos niitä olemassa jotain K-70 paikkoja, jonne voisi mennä testaamaan...vieläkö kysytään paperit?jatko-osan sille K70 rokkikuoro-ohjelmalle, niin yritäpä piruuttas päästä mukaan, vaikka väärennetyillä henkkareilla. Muutat sen kuutosen kolmoseks ;)
Pääset varppina lööppiin, sitten kun asia selviää:
"Nuori naikkonen pyrki sisään kuoroon...."
- kokeilkaapa
lukea tuo Mauno Ahosen äänellä, toimii yllättävän hyvin.
http://www.youtube.com/watch?v=R07NzUOh_b0 - mikhaildenisov
pääseeki joskus sisälle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455080Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481269Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101209- 131133
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171017Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76979Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3905Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57789Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27763