Hei! Katsoin aamulla peiliin ja kurkku oli valkoisen peitteen peitossa, sain kyllä antibiootti kuurin leikkauksen jälkeen. Mutta mistä nämä peitteet johtuvat, ei ole siis ihme että kurkku oli kipeä. Taitaa saada kolme muuta hammasta saada jäädä paikoilleen..
Kurkussa valkoista peitettä..ja paljon
4
3283
Vastaukset
- tyty
sulla angiina iskeny, käyppä ihan yleislääkärillä..niin se ottaa testin ja määrää siihen sepivan antibiootin!
- Miia
Kun multa leikattiin viisaudenhammas aikoinaan, sain todennäköisesti sillon jonkun pöpön ja kurkkuun tuli kans valkonen peite, ihan kuin angiina. Menin lekuriin ja siellä todettiin, että mulla on PUSUTAUTI (!) joka on angiinan tyyppinen, ilman muita flunssaoireita. Että näin meillä...
- riitu
pusutauti eli mononugleosis.. lääkärissä voit käydä mutta tämä tauti ei parane lääkkeillä vaan omia aikojaan ja tarttuu...
- malibuu
AAi ,mulla on kans ollu angiina nyt2 kertaa. sairastan sitä helvettiä nyt juuri parhaillaan. Mutta en tienny et pusutauti ja angiina on eriasia ! éli mullakin on selvästi siis pusutauti, koska kuumetta ei ole , mut kurkku on niin pirun kipee etten voi syyä , juoda , tai nielee ees omaa sylkee. hulluaa. Niin ja pusutauti tarttuu siis limakalvojen yhtydessä, pussailessa siis .=D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 813181
- 922895
- 532152
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61369- 151369
- 191344
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141307Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin251249