joku kuolee nuorena, joka keski-ikäisenä ja suurin osa kuitenkin vanhana. mutta minkä ikäisiä ihmiset ovat siellä teidän taivaassa? minkä ikäinen on kätkykuollut lapsi? entäs abortoitu sikiö? hänkin on teidän mukaanne sielullinen ihminen...
minkä ikäisiä ihmiset ovat taivaassa?
11
480
Vastaukset
- tuskin...
...ovat koska ylöstempauksessa tomumajat otetaan mukaan. Entäpä haudoistaan nousseet raadot? Osa tietenkin luurankoja, osassa roikkuu mädänneitä lihariekaleita.
- J.Edgar
Taivaan iloja vaan ootellaan, vaikka kukaan ei tiedä, minkälaista pitkäveteistä hymistelyä siellä on.
Luultavasti nämä ääriuskovat toivovat, että taivaassa on jonkinlainen nokkimisjärjestys sen mukaan, missä lahkossa on maan päällä vaeltanut.
Tavallinen syntinen riviuskova joutuu kadunlakaisijaksi, mutta helluntailaiset johtohenkilöt saavat paikan kultaisissa vaunuissa suurten pyhimysten rinnalla.
Mitenkähän sadat paavit arvotetaan?
Entä inkvisiittorit?
Jos taivaassa jotain on, niin politiikkaa takuuvarmasti. Kieroilua, selän takana puhumista, juoruilua ja varsinkin - per*een nuolemista.
Pääsevätköhän inkvisiittorit helvettiin jatkamaan ammattiaan? Heillähän voi olla uusia kokeiltuja ideoita, joilla ateisti saadaan huutamaan entistä kovemmin.- todé
katsoisit asiaa Jumalan näkökulmasta, et ihmisen tuomionhalun perusteella.
että me muutumme.
Me saame ylösnousemus ruumiin, joka ei ole sama kuin meidän "maallinen majamme".
47 Ensimmäinen ihminen on maallinen, maasta lähtöisin, toinen ihminen on taivaasta. [Joh. 3:13]
48 Millainen tuo maallinen ihminen oli, sellaisia ovat kaikki maalliset ihmiset, ja millainen tuo taivaallinen ihminen on, sellaisia tulevat olemaan taivaalliset ihmiset.
49 Ja niin kuin me nyt olemme maallisen ihmisen kaltaisia, niin me tulemme kerran taivaallisen ihmisen kaltaisiksi. [1. Moos. 5:3 | Room. 8:29 ]
50 Sen sanon, veljet, ettei liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta. [Joh. 3:6]
51 Nyt ilmoitan teille salaisuuden: Me emme kaikki kuole, mutta kaikki me muutumme, [15:51,52: Matt. 24:31; 1. Tess. 4:15-17; Ilm. 11:15]
52 yhtäkkiä, silmänräpäyksessä, viimeisen pasuunan soidessa. Pasuuna soi, ja kuolleet herätetään katoamattomina ja me muut muutumme.
53 Tämän katoavan on näet pukeuduttava katoamattomuuteen ja kuolevaisen kuolemattomuuteen. [2. Kor. 5:4]
54 Mutta kun katoava pukeutuu katoamattomuuteen ja kuolevainen kuolemattomuuteen, silloin toteutuu kirjoitusten sana: -- Kuolema on nielty ja voitto saatu. [Jes. 25:8]Siellä ei enää vanheta, ikärajaa ei ole, kaikki on samanikäisiä, siellä me emme tunne enää lihan mukaan, ja entiset ei ajatukseen astu, tiedämme kyllä, että olemme siellä armosta ja yksin Jeesuksen veren ja ruumiin uhrina kautta ja armosta on osamme saatu, siitä muistutuksena on meidän ihailtavana ja kiitosta purusuavana Hänen haavansa jotka hankki lunastaessaan meidät saatanan hallusta omaan valtakuntaansa1
- poikalapsi
Mistäs "tiedät"? Onko kyseessä samanlainen "tieto" kuin se, jonka mukaan minä olisin itse vastaillut omiin viesteihini, siis VALHE?
no jos olen oikein ymmärtänyt niin sikiöt ja pikkuvauvat kasvatetaan 30 vuotiseksi..jos näin voi sanoa..ihmiset jotka ovat saanneet Armon käydä taivaassa ovat kertoneet.
- ole...
...mitään rajaa mihin uskoa ja mihin ei?
- sivusta seurannut
kuka ja ketkä siellä taivaassa on käynyt? Kerro samalla että mitä niille sikiöille ja pikkuvauvoille sitten 30 vuoden päästä tehdään, eli tapetaanko ne?
Muista sitten Aksu vastata, sillä se kiinnostaa minua todella paljon, että mitä oikeesti tapahtuu niille pikkuvauvoille ja sikiöille 30 vuoden jälkeen siellä taivaassa?
- ja koko
Iästä en tiedä, mutta onko taivaassa kääpiöitä?
Tietääkö hetero?- Harry Goy Boy
Lumikki on kiva. miesmaku vaan vähän...keskenkasvuisen oloinen.
she's so Disney
But not Britney (Mickey Mouse Church)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873755
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813320Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.693164On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702780Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli502352- 671923
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,291869- 401867
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181719- 601708