Ylipääsemätön

suru*

taas suunnaton ikävä yllätti kun kävin isäni haudalla eilen.
KUolemasta on vasta niin vähän aikaa ja tuntuu kuin oma elämäni olisi pysähtynyt siihen hetkeen kun isäni haudattiin.
Oli niin pitkä yhteinen taival takana ja melkein päivittäin näin hänet, viimeisinä viikkoina jopa 2 kertaa päivässä kävin tervehtimässä sairasvuoteella.
On ollut menetyksiä viime vuosina muutenkin - työpaikka, rakas ihmissuhde, lapset menneet omille teilleen.
Ei ole paljon mitään jäljellä kuin ikävä ja yksinhäsisyys kun ei ole energiaa hakeutua muitten seuraan tällä hetkellä.

6

866

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TyttöInSorrow

voimia sinulle suureen suruusi. aluksi tuntuu hirveän raskaalta. miten tästä voi selvitä...? kliseinen sanonta: aika parantaa haavat on totta. suru muuttuu lämpimäksi ikäväksi. rakkaat muistot muuttuvat erittäin tärkeiksi ja vaalit niitä aina. ihana kuulla, että vietit viimeiset hetket isäsi vierellä. ei ole helppoa nähdä läheisen kärsivän niin kovasti, mutta rakkaallesi on erittäin tärkeeä, että olet siinä. jos olisit paennut häntä viime hetkenä... katuisit sitä koko elämäsi. tuokin on yksi niistä asioista, mitä sattuu, mutta mitkä haluaa tehdä. olisinpa minäkin saanut hyvästellä.. kaikki tapahtui niin nopeasti.. jäi ontto tunne sydämmeen...

koita jaksaa hakea apua.. se voi tuntua raskaalta, mutta yritä! et saa jäädä yksin surun keskelle... ainakin yksi hyvä puoli suurilla suruilla on: pienet ongelmat väistyvät suurien tieltä. ne pienet ongelmat eivät juuri silloin hetkauta... voimia sinulle vielä kerran.

• tähden lento

Minun kihlattuni teki itsemurhan vuosi sitten enkä vieläkään ole päässyt siitä yli enkä koskaan. Hän hirtti ittensä ja lapseni löysi hänet ja näin itsekkin ,sen kun hän lainaus merkeissä nukkui siinä. Mulla tulee vähä väliä mieleen kaikki asiat joita tehtiin ja mitä jäi tekemättä. Uutta miestä en ole tavannut mutta tämä pirulainen alkoholi tuli minun elämään. Saan apua siihen ja myös käyn jutteleen asiantuntijoiden kannssa A-klinikalla ja mukana on aina mielenterv.hoitaja,se auttaa. Ystävien tuki on korvaamaton. Jaksa,Jaksa elämässä on mentävä eteenpäin.

• tähden lento

oliko tuosta minun viestistä mihinkään. Mulla tulee aivan ylitsepääsemätön ikävä kesken työpäivän,ihan millon vaan.Itken ja se ei kuulu muille,itken niin kauan kunnes helpottaa. Tunteita ei saa peittää ja olen kertonut työpaikalla.

• on kuitenkin

että vielä surunkin keskellä löytyy niitä päähänpotkijoita jotka nauttivat muitten tuskasta.
      Maailma on mennyt kummalliseksi.

• karin

oikeasti tosi kummallista ja outoa käytöstä aikuisilta ihmisiltä. Vähätellä läheisen menettäneen surun määrää. Olen kokenut sallaista.

• Minäsi

Minulla kans tällähetkellä kova ikävä.Menetin eilen rakkaan anoppini.Hän oli todella rakas minulle ja vaikka tiedän että mummulla on nyt hyvä olla niin jotenkin sitä ei vaan hyväksy.Kerkesin onneksi käydä tuntia ennen pitämässä mummua kädestä kun hän niin pyysi.Tiesi varmaan lähtönsä olevan lähellä.Täytyy vaan hyväksyä tapahtunut ja yrittää ajatella ja muistella niitä hyviä hetkiä jotka vietimme.Mummu oli jo yli 90 vuotta mutta pirteä vanhus.Onneksi lähtö oli kaunis ja nopea ei joutunut kärsimään.´Hyvää matkaa sinulle mummu sinne jonnekkin .Olet rakas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      61
      3984
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      59
      3980
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2861
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      55
      2682
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      1982
    6. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1859
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1649
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1327
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1261
    Aihe