Kapina nousee, mitä tekee Lasse?

Justice For All

Olipa ilo lukea keskiviikkona ja tänään perjantaina kunnallislehteä! Keskiviikkona Lyyskin Topi, ja tänään Mäkirannan Tuija nostivat kissan pöydälle kaupunginjohtajan haku/nimitysprosessissa...

On todellakin surullista, että kepu näin Lassen määräämänä junttaa miestä suoraan kaupunginjohtajan pallille, ilman mitään meriittejä ja asianmukaista koulutusta! Lehdistö on valjastettu Ilkkaa ja Hesaria myöten "uutisoimaan" Lassen "todennäköistä siirtymistä" Kauhajoen kaupunginjohtajaksi... HUHUU... ja lammaslauma määkien perässä myötäilemässä asiaa...!

Tässäpä vähän faktaa... Hautalan ollessa vallan kolmiossa on Kauhajoen veroäyri noussut nyt jo 20:neen. Ja mikä huomioitavaa, olemme kuitenkin viimeiset vuodet eläneet erittäin suotuisaa taloudellisen kehityksen aikaa ennen nykyistä taantumaa.

Vietnam-matkailu, ja siitä lähitulevaisuudessa kuntalaisille lankeava maksumiehen rooli. Asia vaiettu täysin, vaikka nyt on jo se tilanne että ei näille sinänsä täysin syyttömille maahanmuuttajille ole lähiviikkojen jälkeen kenellekään osoittaa töitä, oman kylääsistä puhumattakaan... jne. jne...!

Liike-elämässä, ja normaalissa työelämässä ratkaisevat kyvyt, näytöt ja tuloksellisuus. Jos et pysty työtäsi hoitamaan kunnolla, et töitä sen jälkeen kyllä teekkään!

Kauhajoen poliittisessa elämässä näyttää ratkaisevan eniten juonittelu, asioiden huono hoitaminen, ja kyvyttömyys myöntää omia virheitään. Ja niitä virheitä lakaistaan koko ajan maton alle ja salaillaan! Mitä enemmän töpeksit, sitä paremmin palkitaan! Onneksi löytyy vielä ihmisiä jotka tarttuvat epäkohtiin...

Hyvänä esimerkkinä, googletin "Lasse Hautala", ja tälläisiä linkkejä tulee:

http://www.pohjalainen.fi/Uutisetarticle.jsp?article=332417&Title=Lasse Hautala ja Paula Sihto valehtelivat

Todellista kaupunginjohtaja-ainesta?

Herra meitä varjelkoon jatkuvalta tyhmyydeltä...

12

2102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä..=

Väheksymättä agraari koulutusta jokin kirjoitti ja niin edelleen
      se on ollut kauvan selvää kuinka eräs kirjoitaja vihaa maanviljelijöitä se on tullut selväksi tällä
      kylällä .
      että sen kirjoitukset omaan arvoon ....

• ja perseet tervataan

Myös Lassen ja sen lammaslauman...

• älä jätä !

Valtakunnallisesti kepun alamäki on
        ollut hurjaa ( alle 20 %) ja se on oikein hyvä niin.
        Mutta täällä sitä elellään silti vielä kuin pellossa ja kepumafia yrittää vielä viimeisillä
        voimillaan saada Hokkasen paimenpojan
        palkintovirkaan.
        Aivan kuin elettäisiiin jossakin virtuaali-
        maailmassa. Herätkää jo todellisuuteen!

• 56y5y5

Lasse on paras vaihtoehto kaupunginjohtajaksi,mies on edustava ja asiansa osaava ja muistaa myös maailmalla liikkuessaan että mistäpäin on,ei oo mikään idio-pelle....täältä tulee Lasselle varmoja ääniä....

• kuin 18

ääntä ja sinä jo lupaat (varmoja) ääniä. Olet joko jakautunut persoonallisuus tai puhut suulla suuremmalla! Jotta jutullasi olisi totuuspohjaa, sinun pitäisi olla kaupunginvaltuutettu. Lasse (tai yleisemmin kaupunginjohtaja) valitaan kaupunginvaltuuston kokouksessa, ei täällä keskustelupalstalla.

• refrfefef
        kuin 18 kirjoitti:

ääntä ja sinä jo lupaat (varmoja) ääniä. Olet joko jakautunut persoonallisuus tai puhut suulla suuremmalla! Jotta jutullasi olisi totuuspohjaa, sinun pitäisi olla kaupunginvaltuutettu. Lasse (tai yleisemmin kaupunginjohtaja) valitaan kaupunginvaltuuston kokouksessa, ei täällä keskustelupalstalla.

sama.....

• Herää jo päivä unilta

Kyllä tunnut olevan aika lailla pihalla kotikaupungin asioista. Kauhajoen poliittinen ympäristö on rauhallista, mutta täällä palstalla joutilaat tuntuvat itseään kiihottavan.

Suotuisia aikoja on eletty viimeiset 4 vuotta , kaupungin käytännön toimia on johtanut korkeakoulututkinnon suorittanut johtaja ja hänen napanuorassaan roikkunut kokoomukselainen hallituksen puheenjohtaja. He olisivat nostaneet veroja ja lisänneet velkaa paljon enemmän ilman peräänkattojia.

Kenenkähän työnantajan palveluksessa mahdatte olla kun teillä on aikaa keskellä päivää kirjoitella näille palstoille. Toivottavasti ette ainakaan kaupungin ja jos olette yrityksissä niin toivottavasti olette jo lomautettuja.

• Justiace For All

... ja hyvin nukuinkin=) Kaupunginhallitus viime ja tällä kaudella = Kepun enemmistö. Kaupunginvaltuusto = Kepun yksinkertainen enemmistö viime kaudella. Kauhajoen kepulaisia narussaan ohjailee ja kaikki päätökset sanelee Lasse Hautala. Eli avaa itse silmäsi...!

Täällä "rakkaassa kotikaupungissa" avain kaikkeen omaan onneen on jo kauan kauan ollut kepun jäsenkirja ja Lassen perseen nuolenta...

Ps. Minulla on ERITTÄIN hyvä työpaikka, aivan itse ilman jäsenkirjoja hankittu...

• kannattajina
        Justiace For All kirjoitti:

... ja hyvin nukuinkin=) Kaupunginhallitus viime ja tällä kaudella = Kepun enemmistö. Kaupunginvaltuusto = Kepun yksinkertainen enemmistö viime kaudella. Kauhajoen kepulaisia narussaan ohjailee ja kaikki päätökset sanelee Lasse Hautala. Eli avaa itse silmäsi...!

Täällä "rakkaassa kotikaupungissa" avain kaikkeen omaan onneen on jo kauan kauan ollut kepun jäsenkirja ja Lassen perseen nuolenta...

Ps. Minulla on ERITTÄIN hyvä työpaikka, aivan itse ilman jäsenkirjoja hankittu...

En tiedä onko kepulaiset rinta rinnan Lassen takana. Riveissä on vain niitä muutamia, jotka ovat päässeet vaikuttamaan hyväveli yhteistyöllä. Ei siis puhuta liian korkiaatte.

Mitä kaupunginjohtajan virkaan valintaan tulee, olen sitä mieltä, että Lasse on keulahahmona vaimoineen erittäin edustettavia. Tällä kun ei vain ainoastaan sitä titteliä voida saavuttaa, vaan ehdottomasti koulutuksen ja kokemuksen syvällä tiedolla ja taidolla.

• niissä on ???
        kannattajina kirjoitti:

En tiedä onko kepulaiset rinta rinnan Lassen takana. Riveissä on vain niitä muutamia, jotka ovat päässeet vaikuttamaan hyväveli yhteistyöllä. Ei siis puhuta liian korkiaatte.

Mitä kaupunginjohtajan virkaan valintaan tulee, olen sitä mieltä, että Lasse on keulahahmona vaimoineen erittäin edustettavia. Tällä kun ei vain ainoastaan sitä titteliä voida saavuttaa, vaan ehdottomasti koulutuksen ja kokemuksen syvällä tiedolla ja taidolla.

Tavallisia ihimisiä puutteineen. Taitaa vaimokin olla tyälääs taustainen, ei muistaakseni mikään taloon tytär...
        Jokku lähemmin tuntevat ovat sanoneet, että nousi päähän rouvalla ku lasse oli ne ainoat vuodet eruskunnassa. Verhojansa se rouva oli heti lehtien palstoilla esittelemäs, ku pääsi lassen livulla lehtikuviin. Pyrkyryyttä ei puutu molemmiltakaan.
        Monet kepulaiset pitävät lassea hyvin kevyesti otettava vaihtoehtona, mitattiinhan kannatus kansanedustaja vaaleissa ja tulos oli ettei kannatusta ollut.

• julkisesti kiinni
        kannattajina kirjoitti:

jääminen edustavuutta????
        Kaikkia sitä kuuleekin. Valehtelija hävetköön. Ymmärtääkö edes hävetä.

• totuudenvastaista
        julkisesti kiinni kirjoitti:

jääminen edustavuutta????
        Kaikkia sitä kuuleekin. Valehtelija hävetköön. Ymmärtääkö edes hävetä.

Toinen vale oli se, että väitti lehtikirjoituksessa elinkeinoelämän
        olevan takanaan. Se on kyllä niiin suuri vale,
        että niskakarvat nousee pystyyn. Mitä
        olen yrittäjien kanssa keskustellut, asia on aivan
        päinvastoin. Yrittäjät odottavat tulevalta
        kaupunginjohtajalta ennen kaikkea taloustaidon
        osaamista, kokemusta ja hallintaa. Niitä ei
        voi saavuttaa ilman koulutusta ja kokemusta.
        Että kyllä on pojalla otsaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      144
      5548
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      31
      3962
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2490
    4. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      0
      2350
    5. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      39
      2107
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      29
      2012
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      24
      1953
    8. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      20
      1884
    9. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      42
      1745
    10. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      11
      1654
    Aihe