Laihdutus ei laske tuloksiani.

Aladdin85

Viime vuoden puolella olin 105kg ja pulskassa kunnossa. Pelotti hieman laihduttaa että lihasta lähtee mutta whatever. Ennen pitkää motivaatio treenaamiseen alkoi muutenkin surkastua. En koe että voimat olisi surkastuneet juurikaan,nyt kun olen alle 90kg.

ATG kyykky ilman mitään vöitä tai sun muita on ainakin 20 toistoa ainakin sadalla kilolla. Siitähän tulee laskurin kautta yli 200kg maksimi mikä on mielestäni kelpo tulos ei-mörssärille.

Siis älkää pelätkö olla hoikkia ja komeita.

16

1228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ghjghjk

minkä laskurin kautta? Mee ja koita 200 kiloa kyykätä.....saa nähä meneekö laskut oikein!

• Fatbar

Kovassa kunnossa on äijä, kun kyykkää kahta markkaa. Tietenkin sun kannattais ottaa se 200 siihen sun kapoisen komeaan niskaan ja kyykätä se ihan niinkuin oikeasti. Mielellään hoidat sen heti seuraavalla harjoituskerralla ilman lämmittelyjä.

Vaikutat just meinaan sellaiselta sankarilta, joka hypyttää sitä seittemän sentin kyykkyä ja skyraper-penkkiä ja ihan kylmiltään. Voit sitte tulla kertomaan kuinka kävi.

Laske kanssa kuinka monta toistoa sun täytyy tehdä satasella, että nousee kolmesataa. Muista kuitenkin pyytää sitä sinistä kaveria sieltä taikalampusta ja lentävää mattoa varmistamaan.

• Aladdin85

Ja miksihän minä vaikutan siltä?

Ilman lämmittelyä ei ole viisasta.

Ja nuo sarjatulokset todella eivät todista kykyä kyykätä 200kg mutta voimakestävyyssuorituksena se on vaativuudessaan verrannollinen. Ykkösiin keskittyneeltä kaverilta se voi jäädä tekemättä.

• noinh
        Aladdin85 kirjoitti:

Ja miksihän minä vaikutan siltä?

Ilman lämmittelyä ei ole viisasta.

Ja nuo sarjatulokset todella eivät todista kykyä kyykätä 200kg mutta voimakestävyyssuorituksena se on vaativuudessaan verrannollinen. Ykkösiin keskittyneeltä kaverilta se voi jäädä tekemättä.

Onhan se hyvä voimakestävyystulos, mutta ei se liity siihen 200kg:n kyykkäämiseen.

Mikä aika maratonissa on sitten mielestäsi vaativuudessaan verrannollinen sinun kyykkytuloksiisi?

• Aladdin85
        noinh kirjoitti:

Onhan se hyvä voimakestävyystulos, mutta ei se liity siihen 200kg:n kyykkäämiseen.

Mikä aika maratonissa on sitten mielestäsi vaativuudessaan verrannollinen sinun kyykkytuloksiisi?

Taitaa olla aika uusi harrastus sinulle jos et kerran tiedä että hyvin kauan ykkösmaksimia on ennustettu sarjoista. Joittenkin mielestä maksimin laskeminen suuremmista kuin kymmenen toiston sarjoista on epäluotettavaa ja myös treenihistoria ja luontainen lihassolutyyppi vaikuttaa näihin asioihin (oma treenihistoriani on enimmäkseen lyhyitä sarjoja ja ykkösiä joka tarkoittaisi sitä että laskelmat eivät valehtelisi ainakaan ylöspäin) mutta kukaan joka on kukaan ei tosissaan kiistä sitä että jos saa X painolla monta toistoa niin aivan varmasti saa ainakin vähän isommalla painolla edes yhden toiston.

Ja jokainen noista toistoista noissa minun kyykyissä on pohjaan,siis jopa kaksi kertaa enemmän liikelaajuutta kuin voimanostokyykyissä. Mutta jos teen 200kg voimanostokyykyn niin se hyväksytään täydeksi suoritukseksi kisoissa ja erilaisissa testeissä.

• PPman
        Aladdin85 kirjoitti:

Taitaa olla aika uusi harrastus sinulle jos et kerran tiedä että hyvin kauan ykkösmaksimia on ennustettu sarjoista. Joittenkin mielestä maksimin laskeminen suuremmista kuin kymmenen toiston sarjoista on epäluotettavaa ja myös treenihistoria ja luontainen lihassolutyyppi vaikuttaa näihin asioihin (oma treenihistoriani on enimmäkseen lyhyitä sarjoja ja ykkösiä joka tarkoittaisi sitä että laskelmat eivät valehtelisi ainakaan ylöspäin) mutta kukaan joka on kukaan ei tosissaan kiistä sitä että jos saa X painolla monta toistoa niin aivan varmasti saa ainakin vähän isommalla painolla edes yhden toiston.

Ja jokainen noista toistoista noissa minun kyykyissä on pohjaan,siis jopa kaksi kertaa enemmän liikelaajuutta kuin voimanostokyykyissä. Mutta jos teen 200kg voimanostokyykyn niin se hyväksytään täydeksi suoritukseksi kisoissa ja erilaisissa testeissä.

aivan mahtavaa paskaa sitä vanhempiki voimailia saa lukea näinnä päivinä!:)

• Aladdin85
        PPman kirjoitti:

aivan mahtavaa paskaa sitä vanhempiki voimailia saa lukea näinnä päivinä!:)

Onko 'ylipaino on ylivoimaa' sakki nyt hätää kärsimässä kun pötsin kasvattaminen tuloksia toivoen onkin ollut turhaa?

Kukaan ei näytä pystyvän kiistämään argumenttejani.

Onhan jotkut pienet ja hennot naisetkin kyykänneet jotain 150kg tai vastaavaa melko syvään.

• on siinä....
        Aladdin85 kirjoitti:

Onko 'ylipaino on ylivoimaa' sakki nyt hätää kärsimässä kun pötsin kasvattaminen tuloksia toivoen onkin ollut turhaa?

Kukaan ei näytä pystyvän kiistämään argumenttejani.

Onhan jotkut pienet ja hennot naisetkin kyykänneet jotain 150kg tai vastaavaa melko syvään.

... että sinä et ole 200 kg:n kyykkääjä muuta, kuin kuvitelmissasi, ennen kuin olet kyykännyt sillä 200 kg:lla.

Ei muuten kenenkään tarvitse kuvitella, että 200 kg:n kyykkyyn sinänsä tarvittaisiin valtavaa massaa - tietoa siitäkin, paljonko sinun painoisesi miehet kyykkäävät (siis ihan todistetusti ja tosielämässä - ilman laskureita) löytyy vaikka täältä:

http://www.suomenvoimanostoliitto.fi/index.php?option=com_docman&Itemid=&task=doc_download&gid=1799

• Aladdin85
        on siinä.... kirjoitti:

... että sinä et ole 200 kg:n kyykkääjä muuta, kuin kuvitelmissasi, ennen kuin olet kyykännyt sillä 200 kg:lla.

Ei muuten kenenkään tarvitse kuvitella, että 200 kg:n kyykkyyn sinänsä tarvittaisiin valtavaa massaa - tietoa siitäkin, paljonko sinun painoisesi miehet kyykkäävät (siis ihan todistetusti ja tosielämässä - ilman laskureita) löytyy vaikka täältä:

http://www.suomenvoimanostoliitto.fi/index.php?option=com_docman&Itemid=&task=doc_download&gid=1799

Minähän sanoin että tulokseni vastaa sitä 200kg kyykkyä; osoitin että voidaan tehdä ennustus siitä että voisin kyykätä 200kg.

Oletetaan ajatusleikkinä että laskelma ei pidä paikkaansa.
        Entäs sitten kun teen voimanostokisoissa hyväksyttävän 'puoli'kyykyn sen sijaan että tekisin pohjaan kuten aina teen? Veikkaako joku etten sillä lailla saa roimasti lisäkiloja tulokseen?

Entäs sitten kun laitan sallittavat varusteet,ainakin siteitä ja vyön? Siitäkin pitäisi jokunen lisäkilo tulla.

Ja paljonko teidän mielestänne sitten on realistinen ykkösmaksimi tuolla sarjatuloksella?

• supermies...

No määkin kyykkään satkulla 45krt!
      laskeppa paljonko mun ykkönen ois??

Sehän ois äkkiseltään jotain 500kg!!!!

olenko tietämättäni mailman kovin nostaja???

Jos et sää oikeesti etes uskalla kokeilla sitä 200kg kyykkyy ni äläpä nyt jaksa höpöttää mistään laskureista, ei sellaisia olekaan!
      Ainoo keino tietää se ykkönen on kokeilla sitä siellä salilla eikä tehdä sitä jonkun exxel taulukon kanssa kotona!!

• ei ole

missään suhteessa verrannollinen maksiminostoon!

Toi on todella säälittävää kun jätkä on oikeesti täys surkimus ni täällä se elvistelee, että mää oon 200kg kyykkääjä vaikkei poloinen ole etes nähnyt 200kg tangossa!
      Voin sanoo, että mun kamu ottaa penkistä 3*160kg ja se ottaa kuitenkin 190kg ykkösen!
      tosta 3*160kg:n sarjastahan vois päätellä, että se kamu ei nosta mitään?!

Onhan se perkele täysin eri asia jos toinen reenaaja on keskittynyt enemmänkin kuntopuoleen ja tekee pitkää sarjaa ja toinen keskittyy lyhyeen sarjaan ja maksimiin, käy helposti niin ,että toinen ottaa 30*100kg kyykystä ja toimen 10*100kg ja silti ne ottaa ihan saman maksimin!!
      Mites sää sen selität

muistan hyvin kun nuorempana samalla salilla kävi tälläsiä onnettomia syyläperseitä, jotka sanoi aina että ne on penkannut 65kg ja samaan hengenvetoon ne sanoi että kyllä varmaan menee 67,5kg mutta en oo vielä kokeillut katos kun on tää peruskunto kausi päällänsä, eli suomeksi se jätkä ei saa ylös sitä valtavaa 67,5kg massaa

• Aladdin85

Jos oisit lukenut minun viestejä tietäisit että en todellakaan ole erikoistunut pitkiin sarjoihin,joten liikaa ylöspäin eivät laskelmat osoita.

Mikähän siinä on että niin monen pitää minun alunperin kannustavaksi tarkoitettuun viestiin vastata kyräilyllä ja alentumisella?

Mutta tässä vielä minkä halusitte kuulla: oon ihan vitun heikko,en varmasti pärjää teille ja mun maksimi on varmasti 101kg kun ei se mitään tarkoita että 100 lattiatasoon on kuin ilmaa. Ottakaa tuplaleukapose salin peilin edessä ja pistäkää minun tulokset häpeämään.

• kaunko
        Aladdin85 kirjoitti:

Jos oisit lukenut minun viestejä tietäisit että en todellakaan ole erikoistunut pitkiin sarjoihin,joten liikaa ylöspäin eivät laskelmat osoita.

Mikähän siinä on että niin monen pitää minun alunperin kannustavaksi tarkoitettuun viestiin vastata kyräilyllä ja alentumisella?

Mutta tässä vielä minkä halusitte kuulla: oon ihan vitun heikko,en varmasti pärjää teille ja mun maksimi on varmasti 101kg kun ei se mitään tarkoita että 100 lattiatasoon on kuin ilmaa. Ottakaa tuplaleukapose salin peilin edessä ja pistäkää minun tulokset häpeämään.

satasen sprintteriltä menis maratooniin ku kipittää sen satkunki kymmeneen sekunttiin? sehän olis jo maalis ku muut vasta hieroo talkkia muniinsa

• Arska

Missä ajassa tuota painoa laihduttaa...sopiva vauhti on sellanen 500g/per viikko, ei pitäs suuremmin aiheuttaa ongelmia treenissä..

Itte huomasin sen kyllä, että mahan kadotessa kyykky huononi, mutta veto parani...liekö syynä simppelisti se, että maha ei haitannut alasmenoa...heh..

• Lifter

paljon myös nostajan tasosta, pudotuksen määrästä ja ajasta. Jos painolla ei olisi merkitystä niin sittenhän sama painoluokka kävisi kaikille kisoissakin. Noin niinkuin "vähän" kärjistetysti....;)

Itse pudottelin muutama vuosi sitten vajaa kymmenen kiloa. Noin kahdessa kuukaudessa. Ei se rauta samaan malliin noussut. Sotilaspenkinsarjakunto kuitenkin parani. Ehkä jos olisi pitempään treenannut siinä painossa niin ne vanhat tulokset sieltä olisi tullut. Nostin kuitenkin takaisin samoihin painoihin kun tässä se tuntuu pysyvän ihan tarkkailematta.

Mutta hyvä jos olet onnistunut säilyttämään voimatasot pudotuksesta huolimatta. Ja muista että ne maximit on nostettu vasta kun ne on nostettu...:)

PS: Oliko tämä ketju jonkin sortin provo mahdollisesti?

• holmes1

ei se painon pudotus tuloksia laske,läskihän se vaan katoaa eivät lihakset. toi 200kg tulos on ihan kunnioitettava itsellä meni 2 vuota että pääsin siihen tulokseen ja painan vain 80kg

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4446
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3303
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1113
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1036
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      12
      1033
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe