että täytyykö päättää omat päivänsä ennenkuin muut ovat onnellisia ja tyytyväisiä?
Se on
5
558
Vastaukset
- TyttöInSorrow
Ei, sillä täältä ei saisi kukaan muuten koskaan lähteä. Se ettet tapa itseäsi teet sen vain itsesi takia. Sinulla on elämä jota elät. Läheisiäkin on hyvä ajatella, mutta et elä heidän takiaan. Kukaan ei voi päättää elämästäsi.
- päättää elämästäsi
En ole aloittaja mutta, kommentoin kuitenkin. On pieni joukko ihmisiä jotka teoillaan ja puheillaan ovan päättäneet monen ihmisen elämästä, myös minun. Voin vain itse päättää kuolemastani.
- olla (aloittaja)
päättää elämästäsi kirjoitti:
En ole aloittaja mutta, kommentoin kuitenkin. On pieni joukko ihmisiä jotka teoillaan ja puheillaan ovan päättäneet monen ihmisen elämästä, myös minun. Voin vain itse päättää kuolemastani.
minunkin kohdallani sellainen joukko jotka tahtovat vaan pahaa ja joukon johtajana.........no jääköön sanomatta.
- vain
päättää elämästäsi kirjoitti:
ole jokin lahko kysymyksessä?
- *kyyneleet*
mutta entäpä kun niin heikko hettä ei edes itseään uskalla tappaa... En jaksa enää tätä paskaa joka vaan kaatuu niskaan, ja ainaista yksinäisyyttä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613964- 503879
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062861Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522659Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551982Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211799Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151649- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801261