On se nyt ihme tää suomalainen monopolitouhu.
Kaikki muut vedonlyöntiyhtiöt ovat joko palauttaneet tai nollanneet otsikon matsin tuloksen, mutta veikkaus panttaa ja panttaa.
Koskaan enää pelaan veikkauksen paskapelejä.
SE ON LOPPU NYT!
"Ebbsfleet Utd - Burton Albion, keskeytetty peli
11
1312
Vastaukset
- 2 vaihtoehtoa
Joko annetaan kertoimeksi 1,00 tai sitten todennäköisempi vaihtoehto, ei anneta kertoimeks 1,00 vaan kun kohdetta on pelattu todella isoilla summilla tietysti Burtonia joka oli heti 4 minuutin jälkeen tappiolla, Veikka tulee 100% varmuudella odottaa milloin kohde pelataan uudestaan ja näin menee veikkaajilta isot tuotot helposti Veikan omistukseen.
Syy miksi juuri sitä kerrointa ei ole annettu, koska ne miettii tätä toista vaihtoehtoa! Itse en pelannut onneksi Burton matsia, valitettavaa niitä kohtaa jotka pelas :( - 2 vaihtoehtoa
Näköjään sitä peliä ehdittiin pelata tunti, eli puol tuntia on matsia jäljellä sit kun se pelataan ja tietysti Burton on häviöllä sen 1-0. Veikkauksella ollaan iloisia!
- Veikkaushinaa
Pelille tulee virallinen lopputulos, jos sitä keretään pelaamaan 75 minuuttia. Eli ei.
Lisäksi veikkauksen säännöt, joita jo aiemmin oli kerrottu, ovat yksiselitteiset, kuten kaikilla muilla välittäjillä
Ja kun se uusintamatsi tulee joskus, niin on aika varmaa että Burtoni antaa Ebbsfleetille lahjamaalin pohjille, jos edes senkään jälkeen kehtaavat peliä edes tasuriksi pelata.
Näin tuolla toisessa viestissä;
===================================
Ihmetyttää vain se seikka, että pitkävedon säännöt sanovat:
https://www.veikkaus.fi/info/pitkaveto/peruutukset.html
---
Pitkävedon kohteena oleva tapahtuma saatetaan esimerkiksi vaikeiden sääolosuhteiden takia siirtää järjestettäväksi myöhempänä ajankohtana.
Jos tapahtuma järjestetään saman listan aikana tai tapahtuma siirtyy järjestettäväksi seuraavan listan aikana, ainoastaan tuloksen saaminen ja voitonmaksu siirtyvät.
Jos tapahtuma puolestaan peruutetaan, keskeytetään tai järjestetään sellaisena ajankohtana, ettei sitä voi käyttää Vedonlyönnin kohteena, saavat kaikki kohdetta pelanneet, riippumatta valitusta pelimerkistä, kertoimen 1,00.
---
Mielestäni tapahtuma on keskeytetty, jolloin kertoimen kuuluu olla 1. Mitä siis veikkaus hinaa? - 2 vaihtoehtoa
Veikkaushinaa kirjoitti:
Pelille tulee virallinen lopputulos, jos sitä keretään pelaamaan 75 minuuttia. Eli ei.
Lisäksi veikkauksen säännöt, joita jo aiemmin oli kerrottu, ovat yksiselitteiset, kuten kaikilla muilla välittäjillä
Ja kun se uusintamatsi tulee joskus, niin on aika varmaa että Burtoni antaa Ebbsfleetille lahjamaalin pohjille, jos edes senkään jälkeen kehtaavat peliä edes tasuriksi pelata.
---
Pitkävedon kohteena oleva tapahtuma saatetaan esimerkiksi vaikeiden sääolosuhteiden takia siirtää järjestettäväksi myöhempänä ajankohtana.
Jos tapahtuma järjestetään saman listan aikana tai tapahtuma siirtyy järjestettäväksi seuraavan listan aikana, ainoastaan tuloksen saaminen ja voitonmaksu siirtyvät.
Jos tapahtuma puolestaan peruutetaan, keskeytetään tai järjestetään sellaisena ajankohtana, ettei sitä voi käyttää Vedonlyönnin kohteena, saavat kaikki kohdetta pelanneet, riippumatta valitusta pelimerkistä, kertoimen 1,00.
---
Mielestäni tapahtuma on keskeytetty, jolloin kertoimen kuuluu olla 1. Mitä siis veikkaus hinaa?Mut yleensä on ollut käytäntönä näissä kesken pelin perutuissa otteluissa, että tulos mikä on keskeytyshetkellä siirtyy sitten automaattisesti seuraavaan kohtaamiseen, eli toi 1-0 tulee olemaan tulos mistä ne jatkaa ottelua. Ei tarvitse Burtonin mitään lahjoittaa.
- Imettelijä2
Veikkaushinaa kirjoitti:
---
---
Mielestäni tapahtuma on keskeytetty, jolloin kertoimen kuuluu olla 1. Mitä siis veikkaus hinaa?Pitkävedon kohteena oleva tapahtuma saatetaan esimerkiksi vaikeiden sääolosuhteiden takia siirtää järjestettäväksi myöhempänä ajankohtana.
Hassua miten noi näyttäis menevän vähän ristiin. Matsi keskeytettiin sääolosuhteiden vuoksi. Vittu täs menee jo itsekin sekaisin, oon lukenut tän jo liian moneen kertaan ;D. Haasta ne oikeuteen jos ei anna sitä 1,00 kerrointa! - veikkaushinaa
2 vaihtoehtoa kirjoitti:
Mut yleensä on ollut käytäntönä näissä kesken pelin perutuissa otteluissa, että tulos mikä on keskeytyshetkellä siirtyy sitten automaattisesti seuraavaan kohtaamiseen, eli toi 1-0 tulee olemaan tulos mistä ne jatkaa ottelua. Ei tarvitse Burtonin mitään lahjoittaa.
"Mut yleensä on ollut käytäntönä näissä kesken pelin perutuissa otteluissa, että tulos mikä on keskeytyshetkellä siirtyy sitten automaattisesti seuraavaan kohtaamiseen, eli toi 1-0 tulee olemaan tulos mistä ne jatkaa ottelua. Ei tarvitse Burtonin mitään lahjoittaa. "
footballforums.netissä kirjoitellaan että koko peli pelataan uudestaan. Tiedä sitten. Ei ne ainakaan jatka 66 minuutin kohdalta, koska peli on ollut vittua jo ennen sitä.
- 2 vaihtoehtoa
Tekstistä päätellen on isot rahat kyseessä, vai olenko väärässä? Minkäslaisia rivejä teit Burtonin kautta?
- veikkaushinaa
Ei o ku vähän toistatonnia odottamassa maksuun tuloa. Hyvä mulle mutta säännöt on sääntöjä ja silloin välillä käy näin pelaajallakin tuuri.
- ......................
veikkaushinaa kirjoitti:
Ei o ku vähän toistatonnia odottamassa maksuun tuloa. Hyvä mulle mutta säännöt on sääntöjä ja silloin välillä käy näin pelaajallakin tuuri.
Mitäköhän muilla on täs pelis kiinni, jos toisillakin on tän kaltaisia summia niin johan täytyykin siellä Veikalla puntaroida. Oikeuteen perimään rahat jos ei suostu antamaan sitä 1,00 kerrointa. Mitä kohteita sul oli siin mukana, vai pelasitko jonkun tuplan sen kautta isolla panoksella?
- veikkaushinaa
...................... kirjoitti:
Mitäköhän muilla on täs pelis kiinni, jos toisillakin on tän kaltaisia summia niin johan täytyykin siellä Veikalla puntaroida. Oikeuteen perimään rahat jos ei suostu antamaan sitä 1,00 kerrointa. Mitä kohteita sul oli siin mukana, vai pelasitko jonkun tuplan sen kautta isolla panoksella?
kolme viidenkympin lappua, joista siis ykköseen pudotuksen jälkeen tulossa vähän toistatonnia
- Anonyymi
Sama täällä ahnetta paskaporukkaa!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569