vuosi 1975 vaatii.? Kyllä te ennustitte hyvin
voimakkaasti maailman tai asianjärjestyksen
lopusta.
Jehovan Todistajat
4
204
Vastaukset
- Voi teitä
Missään vaiheessa ei ole raamatussa puhuttu tietystä päivästä milloin loppu tulee, vaan sitä ei tiedä kuin isä itse ei edes hänen poikansa.
- sitte.
mailman tuhoo?eikös raamatussa jumala sanoo,että koskaan en tuhoa sitä minkä olen luonut!väh.ihmettelen näitä lopuntoivojia.joku on pielessä siellä aivokopassa,mutta mikä???
- haluat.
Onko hellareille sitten suotu joku oikeus ennustella? Katoppa huviksesi montako ennustusta sieltä löytyy. Vai autanko minä?
- NÄIN.
Mitä kirjoitettiin tammikuussa .75?
". Mutta milloin tämä loppu tulee?
Jehovan todistajien julkaisut ovat osoittaneet, että Raamatun ajanlaskun mukaan ihmisen olemassaolon 6000 vuotta näyttävät tulevan täyteen 1970-luvun puolivälissä. Mutta näissä julkaisuissa ei ole sanottu, että silloin tulisi maailman loppu. Siitä huolimatta yksilöt ovat esittäneet melkoisesti arvelujaan asiasta. Konventissa pidetty esitys ”Miksi meille ei ole kerrottu ’sitä päivää ja hetkeä’” oli siksi hyvin ajankohtainen. Se tähdensi sitä, että me emme tiedä sen tarkkaa aikaa, jolloin Jumala tulee aikaansaamaan lopun"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760