mites päivä ystiksillä mennyt???ajttelin kysyä joko 13 päivä on vaikuttanut. minuun vaikuttaa positiivisesti......ei kämmellykksiä vaan ihanaa ,mutta oli kivat ystävänpäiväkahvit töissä jokos teitä on muistettu?``
alkuiltaa huuhaalaiset
31
995
Vastaukset
- lumi-kuningatars
Sammakko,turvallisesti mennyt 1 päivä täällä päin .
- lumi-kuningatars
sammakko17 kirjoitti:
ystis ihana kuulla susta ,mites paperi jakselee???hyvä kuulla et kaikki ookoo
vaikka vielä flunssan kourissa .
Itse oon ihme pysynyt terveenä vielä. lumi-kuningatars kirjoitti:
vaikka vielä flunssan kourissa .
Itse oon ihme pysynyt terveenä vielä.olet???väsynyt vielä??
- lumi-kuningatars
sammakko17 kirjoitti:
olet???väsynyt vielä??
alakuloinen,ainniinn kun en oo laitannut siulle vielä mittään päivän kuvaa, just tossa alan miettii että minkäs kuvan laittaisin siulle .
En oo alakuloinen ollenkaan :=) . lumi-kuningatars kirjoitti:
alakuloinen,ainniinn kun en oo laitannut siulle vielä mittään päivän kuvaa, just tossa alan miettii että minkäs kuvan laittaisin siulle .
En oo alakuloinen ollenkaan :=) .piristys)))
- lumi-kuningatars
sammakko17 kirjoitti:
piristys)))
luonto kuvan :)
Ainniin ystävän halaus :)
http://www.harrihirvasniemi.net/images/silverfallet_panorama.JPG lumi-kuningatars kirjoitti:
luonto kuvan :)
Ainniin ystävän halaus :)
http://www.harrihirvasniemi.net/images/silverfallet_panorama.JPGlumelta,piristyit,ihanaa luontokuva koskesta kuba kkits ystis
- lumi-kuningatars
sammakko17 kirjoitti:
lumelta,piristyit,ihanaa luontokuva koskesta kuba kkits ystis
huomautit minnuu etten ollut heti pirtsakkana :))
lumi-kuningatars kirjoitti:
huomautit minnuu etten ollut heti pirtsakkana :))
anteex....tiiäkkö susta ihan kuuli iha heti ,mä jo aattelin et kukahan toi on???mut herättelin niin tulihan se sieltä.....
kerron kuulumiset. Tili tuli tänään ja se tais oikeestaan mennäkin jo. Mutta mulla on taas iso kasa purnukkaa ja pulveria, katsos kun oli alennusmyynti jossa tuhlasin melkein koko tilini:)
sammakko17 kirjoitti:
noh mitäs kaikkee löysit??voiteita ja vaatteit((
tällä kertaa ei löytynyt vaatteita mutta tuleehan niitä tilejä...
tuputuu kirjoitti:
tällä kertaa ei löytynyt vaatteita mutta tuleehan niitä tilejä...
nö oot sitten paljon ostannu,mää kävin tänään silmäympärysvoiteen,kyl kirpas hinta))
sammakko17 kirjoitti:
nö oot sitten paljon ostannu,mää kävin tänään silmäympärysvoiteen,kyl kirpas hinta))
silmänympärysvoiteen. Mää oon ihan kopsahtanut niihin mineraalimeikkeihin. Ostin poskipunaa kans. Ettei tartte mennä hiihtämään;)
- pujottelija
viron euroviisu oikeasti hyvä?
pujottelija kirjoitti:
kasariluvun parhaimpia,kuuntelen tota vieläkin ihanaa ,nappiin osuit
hyvin o menny, mut menkööt :P eipä ole päivämäärällä vaikutusta mun onneen tai epäonneen...
oon siivonnu tooosi ahkerasti :P kyl nyt kämppä kiiltää ja kultsiki tykkää :)
ja ens kesän suunnitelmia teheny...
siinä kait se
mursammakko17 kirjoitti:
hyvä olen samaa mieltä,jokos kultsille ostettu suklaa sydän``??ystävänpäiväksi=??
mää söisin sen sit kuitenki :P
suunnitelmissa oli et lähtäis huomen johonki vähän hienompaan ravintolaan syömään...
murPikku-Murri kirjoitti:
mää söisin sen sit kuitenki :P
suunnitelmissa oli et lähtäis huomen johonki vähän hienompaan ravintolaan syömään...
murtiiäkkö mä meen huomenna käymään ,nuotion ääreen iltäpäivällä yhen ihanan ihmisen kanssa kodalle ja toivotaan ettei kova pakkanen ja sit kelkkaillaan
sammakko17 kirjoitti:
tiiäkkö mä meen huomenna käymään ,nuotion ääreen iltäpäivällä yhen ihanan ihmisen kanssa kodalle ja toivotaan ettei kova pakkanen ja sit kelkkaillaan
hyvältä kuullostaa suunnitelmat sielläkin :)
me lähtään nyt saunomaan...
murPikku-Murri kirjoitti:
hyvältä kuullostaa suunnitelmat sielläkin :)
me lähtään nyt saunomaan...
murhyvää saunomisp'ivää sulle ja illanjatkoja
- lumi-kuningatars
tässä Perjantain kunniaksi :) skool
http://www.gfxcomments.com/media/60/Funny-Posters-317-AZNRTFIY6S.jpg- lumi-kuningatars
sammakko17 kirjoitti:
siiterillä nautin minä)))
olis vielä siideriä,lonkeroo ja sit vähän vahvempaakin reissusta :))
herkkää mun mielialalle nyt
Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1227111Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1224897L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa644195TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153443Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7192231Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2681654- 671445
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581418Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j571366Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä221306