Aapon omistaja

möhlii

eduskunnassa.Lietsooko sekoomus uutta luokkasotaa.

45

1839

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvin käy

Kokoomuksella menee nyt tosi lujaa. Ensin Katainen, sitten Virkkunen, Häkämies, Linden ja Lehti. Noi sieltä pahimmasta möläyttelijöiden päästä. Muitakin löytyy.

• äänestää

ja ihastelee. On kiva olla voittajan puolella, vaikka omaksi vahingoksi.

• kaukaa ihailu
        äänestää kirjoitti:

ja ihastelee. On kiva olla voittajan puolella, vaikka omaksi vahingoksi.

maksaa saman verran kuin jos olisit puolueen sisällä.
        Olen samaa mieltä kun seuraavat vaalit tulee on kansa yhtä tyhmää ja äänestää heidät uudestaan valtaan. Luokkayhteiskuntaa ollaan rakentamassa, mutta työläinen vain ihailee kokoomuksen rivejä...
        Ja tottahan ne huutelee ollaan kyllä tyhmiä jos äänestämme porvaria kun ollaan duunareita. Koska porvari on työläisen puolesta puhunut???
        Tai tehnyt yhtään mitään.

• lopultakin
        kaukaa ihailu kirjoitti:

Olen samaa mieltä kun seuraavat vaalit tulee on kansa yhtä tyhmää ja äänestää heidät uudestaan valtaan. Luokkayhteiskuntaa ollaan rakentamassa, mutta työläinen vain ihailee kokoomuksen rivejä...
        Ja tottahan ne huutelee ollaan kyllä tyhmiä jos äänestämme porvaria kun ollaan duunareita. Koska porvari on työläisen puolesta puhunut???

Johan noita demareita ja niiden hölmöilyjä ollaan ikämme seurattu, onkin aika muuttaa marssijärjestystä välillä. Vaikka ei noilla nykyään mitään eroja enään ole, kokoomuskin kuin parskan vasemmisto puolue, ainoastaan nimeltään muka oikeistolainen.

• sekoomuksen skeida
        kaukaa ihailu kirjoitti:

uppoaa kansaan,eikö jengi osaa ajatella vai onko tää sitä "on hienoa kuulua kultapossukerhoon".

• taas nähtiin
        lopultakin kirjoitti:

Johan noita demareita ja niiden hölmöilyjä ollaan ikämme seurattu, onkin aika muuttaa marssijärjestystä välillä. Vaikka ei noilla nykyään mitään eroja enään ole, kokoomuskin kuin parskan vasemmisto puolue, ainoastaan nimeltään muka oikeistolainen.

Mainostoimiston jekku upposi äänestäjään kuin kuuma veitsi voihin.
        Koska Kokoomus on unohtanut optiosankarit, osakekeinottelijat, tuhoajaministerinsä jne?

• saanut kansalle tehtyä?
        sekoomuksen skeida kirjoitti:

uppoaa kansaan,eikö jengi osaa ajatella vai onko tää sitä "on hienoa kuulua kultapossukerhoon".

Ainoastaan kylvänyt sitä kateuden siementä, ja paasannut juuri tuota luokkajakoa.

• ihan alusta
        saanut kansalle tehtyä? kirjoitti:

Ainoastaan kylvänyt sitä kateuden siementä, ja paasannut juuri tuota luokkajakoa.

Kaikille ja mm. naisillekin äänioikeus.
        Kahdeksan tunnin työaika.
        Torpparien vapautus.
        Ehkä on muitakin...
        On hyvä miettiä sitäkin, että noilla sinun väitteittesi mukaan toimimallako selvittiin talvisodastakin.

• ja sen kannattajien

toimesta Suomen suuryrityksistä on enää alle puolet suomalaisessa omistuksessa. Tosi isänmaallista.

• aaposta

en löydä tapuksesta juttua,vaikka asia oli eilen useissa TV uutisissa.

• on Suomessa

tietääkseni vapaata.

• arvata miksi...

Lehti siis omistaa sekä Aamupostin, Keski-Uusimaan että muutamia muita julkaisuja. Lisäksi Lehden omistuksessa on Taloustutkimus Oy.

http://www.lehtiyhtyma.fi/

Että ei kannata ihmetellä, miksi "Aapossa" ei ollut asiasta riviäkään.

• toimintaa
        arvata miksi... kirjoitti:

Lehti siis omistaa sekä Aamupostin, Keski-Uusimaan että muutamia muita julkaisuja. Lisäksi Lehden omistuksessa on Taloustutkimus Oy.

http://www.lehtiyhtyma.fi/

Että ei kannata ihmetellä, miksi "Aapossa" ei ollut asiasta riviäkään.

ainakin Venäjällä ja Italiassa, kuten tiedätte.

• johtopäätös
        toimintaa kirjoitti:

ainakin Venäjällä ja Italiassa, kuten tiedätte.

että Aamuposti ei ole puolueeton lehti.

• provosointia

Sekoomuksen ministerien ja kansanedustajien uskomattomat ovat tarkoituksella pidettyjä.Kansan huomio pitää saada pois valtiontalouden hoidosta ja näin se on myös saatu.Huolella hoidettu kuvio.

• paljastuu

uutta hämärää Nova Groupin jäljiltä.Pesukoneita ja syntymäpäivä kestityksiä.

• en tiedä

Mutta eipä ole Aaposta mihinkään paikallisten uutisten levittäjäksi. Tietääkö kukaan edes mitä kaupunginvaltuusto on päättänyt tai mitä seuraavalla listalla. Hallituksesta ja lautakunnista puhumattakaan. Netistä saksittuja "suurpolitiikkaa" ja jokin toimittaja lähetetty kysymään "kukkamekkojen" perään.

Tämä Erkon ostama luomus on todella avuton aviisien maailmassa. Jotain ryhtiä toimitukseen, ei se iso asia ole!

• otetaanpa takaisin

Erkon ostama???

• myyty??
        otetaanpa takaisin kirjoitti:

Erkon ostama???

Vai oliko provo

• Lähti, Aaro
        myyty?? kirjoitti:

Vai oliko provo

Kokoomuksen propagandalehti koko lehdykkä, ei muuta. Kokoomus on tunkenut valheellista propagandaansa kymmenissä Eero Lehden omistamissa paikallislehdissä. Ja typerä kansa on uskonut, myös hyvinkäällä!

• ne kunnon komukat
        Lähti, Aaro kirjoitti:

Kokoomuksen propagandalehti koko lehdykkä, ei muuta. Kokoomus on tunkenut valheellista propagandaansa kymmenissä Eero Lehden omistamissa paikallislehdissä. Ja typerä kansa on uskonut, myös hyvinkäällä!

ja muut sossut, niiltä kuulee sen absoluuttisen totuuden.

• tarkoitettu
        ne kunnon komukat kirjoitti:

ja muut sossut, niiltä kuulee sen absoluuttisen totuuden.

jonkinlaiseksi selittelyksi möhläyksille?

• fiksummat ei
        Lähti, Aaro kirjoitti:

mutta jos propagandaan uskovia on paljon niin sekoomus vie niitä kuin pässiä narussa ja se vaikuttaa kunnallispolitiikkaan.Valitettavasti.

• vähän pihalla

Erkon omistama? Höpöhöpö.

Kaupunginvaltuusto(je)n tekemisistä Aapo kertoo jatkuvasti. Et taida lukea koko lehteä.

Myös netistä löytyy tietoa kaupunginvaltuuston kokouksista ja päätöksistä.

• kukkamekkojuttu
        vähän pihalla kirjoitti:

Erkon omistama? Höpöhöpö.

Kaupunginvaltuusto(je)n tekemisistä Aapo kertoo jatkuvasti. Et taida lukea koko lehteä.

Myös netistä löytyy tietoa kaupunginvaltuuston kokouksista ja päätöksistä.

pitää paikkansa.Kun kauppakeskus asiassa on mitä tahansa kyseessä niin aina haastatellaan sellaista joka kertoo "ei täältä saa merkkivaatteita niinku silleen".Ei koskaan keltään realistilta kysytä.

• kertoo mitä
        kukkamekkojuttu kirjoitti:

pitää paikkansa.Kun kauppakeskus asiassa on mitä tahansa kyseessä niin aina haastatellaan sellaista joka kertoo "ei täältä saa merkkivaatteita niinku silleen".Ei koskaan keltään realistilta kysytä.

voi tai saa.Ei lehteä ole pakko lukea. Varsinkin kun tiedetään miten se jutut kertoo, juu kyllä se kertoo Hyvinkään politiikasta mutta miten. Ne jutut mitä puhutaan esimerkiksi valtuuston kokouksista on jo aina puolueellisia. No saahan toimittajalla olla sen verran pelisilmää! Vai saako?
        Itse olen lopettanut lehden tilaamisen ja olen siitä huolimatta seurannut Hyvinkään ja lähikuntien elämää. Onhan meillä netti sillä pääsee päivänpolitiikkaankin hetkessä.
        En minä aaposta ennekään saanut realiaikaista tietoa joten mitään en tässä ole menettänyt.

• ei ajan tasalla
        myyty?? kirjoitti:

Vai oliko provo

Aiempi Hyvinkään Sanomat ja silloiseen yritykseen kuuluva painotoiminta oli vuosia sitten lyhyen aikaa Sanoma Osakeyhtiön omistuksessa. Ja myytiin sitten Keski-Uusimaa-konsernille. Joka on siis sama kuin Suomen Lehtiyhtymä.

• peruuttamassa
        kertoo mitä kirjoitti:

voi tai saa.Ei lehteä ole pakko lukea. Varsinkin kun tiedetään miten se jutut kertoo, juu kyllä se kertoo Hyvinkään politiikasta mutta miten. Ne jutut mitä puhutaan esimerkiksi valtuuston kokouksista on jo aina puolueellisia. No saahan toimittajalla olla sen verran pelisilmää! Vai saako?
        Itse olen lopettanut lehden tilaamisen ja olen siitä huolimatta seurannut Hyvinkään ja lähikuntien elämää. Onhan meillä netti sillä pääsee päivänpolitiikkaankin hetkessä.
        En minä aaposta ennekään saanut realiaikaista tietoa joten mitään en tässä ole menettänyt.

Aapon vuosikerta kestotilauksena kustantaa 177 € ja sisältö on sangen köykäinen. Minua ei ainakaan kiinnosta Riihimäen liikennevalot ja sen tuppukylän tapahtumat ylipäätään lainkaan.

Aamupostilla on erinomaiset nettisivut, josta jotain uutisia voi poimia. Asuntokohteet on Oikotiellä ja Etuovessa. Ruokakauppojen tarjouksia en ole ikinä seurannut. Ostan sitä mitä tarvitsen ja totta kai vertaan liikkeessä hintoja. Lehdestä, siis Aamupostista voi luopua ilman mitään tuskaa.

• mielipiteitä on
        peruuttamassa kirjoitti:

Aapon vuosikerta kestotilauksena kustantaa 177 € ja sisältö on sangen köykäinen. Minua ei ainakaan kiinnosta Riihimäen liikennevalot ja sen tuppukylän tapahtumat ylipäätään lainkaan.

Aamupostilla on erinomaiset nettisivut, josta jotain uutisia voi poimia. Asuntokohteet on Oikotiellä ja Etuovessa. Ruokakauppojen tarjouksia en ole ikinä seurannut. Ostan sitä mitä tarvitsen ja totta kai vertaan liikkeessä hintoja. Lehdestä, siis Aamupostista voi luopua ilman mitään tuskaa.

Edellisen kirjoittajan mielestä Riihimäki on tuppukylä. Pitkin talvea olemme saaneet lukea kateellisten kirjoituksia kaikentasoisesta Riihimäen erinomaisuudesta.
        Mikähän näille rutisijoille kelpaisi, ehkä Dubai.

• ja näin
        kertoo mitä kirjoitti:

Aina on niitä joiden mielestä joku lehti on puolueellinen siihen tai tähän suuntaan. Pitää antaa esimerkkejä, jotta voimme pohtia onko väitteissä perää.

On varmasti painajaismaista olla töissä pikkukaupungin sanomalehdessä! Kaikkien mielestä juuri heidän näkökantansa on ainoa oikea.

• esimerkki
        ja näin kirjoitti:

Aina on niitä joiden mielestä joku lehti on puolueellinen siihen tai tähän suuntaan. Pitää antaa esimerkkejä, jotta voimme pohtia onko väitteissä perää.

On varmasti painajaismaista olla töissä pikkukaupungin sanomalehdessä! Kaikkien mielestä juuri heidän näkökantansa on ainoa oikea.

Tori-Suokadun kauppakeskushankkeen eri käänteissä on yleensä haastateltu hankkeen puoltajiin kuuluvia,ei hanketta vastustavia saati niitä jotka lystin maksavat eli veronmaksajia.Tässä näin aluksi yksi pyytämäsi esimerkki.

• Lisäksi
        esimerkki kirjoitti:

Tori-Suokadun kauppakeskushankkeen eri käänteissä on yleensä haastateltu hankkeen puoltajiin kuuluvia,ei hanketta vastustavia saati niitä jotka lystin maksavat eli veronmaksajia.Tässä näin aluksi yksi pyytämäsi esimerkki.

aivan erinomainen esimerkki!
        Tämä on totta, kun asiasta on käyty keskustelua on lehden oma kanta ollut puolesta nämä yksittäiset mielipidekirjoitukset eivät ole lehden tai yleensäkään toimittajien käsialaa.
        Lehti on antanut näiden kokoomus-keskustademareiden äänen kuulua ja sitähän on kuultu, jopa niin että itse lopetin lehden tilaamisen. Me maksamme veroja ja kaupungin luottamushenkilöt tekevät tusina päätöksiä vähääkään miettimättä mistä otetaan ja kuinka kauan.

• tota asiaa
        mielipiteitä on kirjoitti:

Edellisen kirjoittajan mielestä Riihimäki on tuppukylä. Pitkin talvea olemme saaneet lukea kateellisten kirjoituksia kaikentasoisesta Riihimäen erinomaisuudesta.
        Mikähän näille rutisijoille kelpaisi, ehkä Dubai.

Olen siis se "edellinen kirjoittaja". Hyvinkää on ihan samalla tavalla tuppukylä. Pystyynkuollut, sinällään viihtyisä asuinpaikka, syntymäkaupunkini, josta luultavasti muutan pois vasta jalat edellä. Riihimäen erinomaisuudesta en menisi sanomaan muuta, kuin Prismakeskuksen, jossa oli jotain yritystä. Entä keskusta?

Hyvinkäältä siirrettiin keskustan palveluista pois ainoastaan huonekaluliikkeitä ja niiden perässä nyt on muutenkin ravattu pitkin pääkaupunkiseutua, jotta eipä haittaa.

Kun nyt kaipaat rutisijan mielipidettä sen Dubain kuitenkin unohtaen... Hyvä kaupunki, jossa ilmestyy myös erinomainen sanomalehti, jossa on monipuoliset palvelut, elinvoimainen keskusta, tori, kauppahalli, kulttuurikeskus jne. on kesäkaupunkimme Pori. Merellisyys ja kesätapahtumat tuovat lisäarvoa.

• Porille
        tota asiaa kirjoitti:

Olen siis se "edellinen kirjoittaja". Hyvinkää on ihan samalla tavalla tuppukylä. Pystyynkuollut, sinällään viihtyisä asuinpaikka, syntymäkaupunkini, josta luultavasti muutan pois vasta jalat edellä. Riihimäen erinomaisuudesta en menisi sanomaan muuta, kuin Prismakeskuksen, jossa oli jotain yritystä. Entä keskusta?

Hyvinkäältä siirrettiin keskustan palveluista pois ainoastaan huonekaluliikkeitä ja niiden perässä nyt on muutenkin ravattu pitkin pääkaupunkiseutua, jotta eipä haittaa.

Kun nyt kaipaat rutisijan mielipidettä sen Dubain kuitenkin unohtaen... Hyvä kaupunki, jossa ilmestyy myös erinomainen sanomalehti, jossa on monipuoliset palvelut, elinvoimainen keskusta, tori, kauppahalli, kulttuurikeskus jne. on kesäkaupunkimme Pori. Merellisyys ja kesätapahtumat tuovat lisäarvoa.

tuottaa siis Kokoomuksen sanomalehti.

• maininta
        Lisäksi kirjoitti:

aivan erinomainen esimerkki!
        Tämä on totta, kun asiasta on käyty keskustelua on lehden oma kanta ollut puolesta nämä yksittäiset mielipidekirjoitukset eivät ole lehden tai yleensäkään toimittajien käsialaa.
        Lehti on antanut näiden kokoomus-keskustademareiden äänen kuulua ja sitähän on kuultu, jopa niin että itse lopetin lehden tilaamisen. Me maksamme veroja ja kaupungin luottamushenkilöt tekevät tusina päätöksiä vähääkään miettimättä mistä otetaan ja kuinka kauan.

Kaupungin rahojen loppumisesta vuoden kuluessa oli sentään mennyt läpi.

• lukija...
        tota asiaa kirjoitti:

Olen Porista kotoisin ja käyn siellä vieläkin silloin tällöin. Kiva kesäkaupunki Jazzeineen ja Reposaarineen.
        Muistan kun äitini sanoi aina..Porissa ei ole kuin Virtasia ja kommunisteja. No..ajat ovat muuttuneet.
        Olen kuitenkin viihtynyt Hyvinkäällä, hyvät yhteydet joka suuntaan. Keskustan kehittämisen jahkailut kuitenkin ihmetyttävät. Pieni änkyräporukka jarruttaa enemmistön haluamaa kehitystä. Mutta eihän sille mitään voi, kun jotkut haluavat polkea paikallaan.
        Ja paikallislehiti kertoo paikalliset tapahtumat ihan hyvin. Eihän lehti voi kummosempi olla, kun ei mitään enempää näillä kulmilla tapahdu.

• Porista puhunut
        Porille kirjoitti:

tuottaa siis Kokoomuksen sanomalehti.

Satakunnan Kansa kuuluu Alma-Median lehtiin ja minulle täysin puolueista irrallisena ihmisenä on täysin yhdentekevää, mitä aatesuuntaa joku lehti edustaa. Tärkeintä on se, että lehti sinällään on kiinnostava.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Alma_Media

Halusit nyt ihan tarkoituksella ymmärtää viestini väärin. Minähän puhuin enemmän Porin kaupungista palveluineen, mistä vastaukseni lähti liikkeelle.

Hyvinkään palstalla on lähes mahdotonta odottaa asiallista keskustelua.

• Porissakin asunut
        Porista puhunut kirjoitti:

Satakunnan Kansa kuuluu Alma-Median lehtiin ja minulle täysin puolueista irrallisena ihmisenä on täysin yhdentekevää, mitä aatesuuntaa joku lehti edustaa. Tärkeintä on se, että lehti sinällään on kiinnostava.

Halusit nyt ihan tarkoituksella ymmärtää viestini väärin. Minähän puhuin enemmän Porin kaupungista palveluineen, mistä vastaukseni lähti liikkeelle.

on vain Kokoomuksen kannattajien hymistely ja myötäileminen.

• Porin palstalla
        Porista puhunut kirjoitti:

Noita-akat,joku metallica ja mummujen kulku kaduilla.Et silleen asiallista.

• toki mutta
        maininta kirjoitti:

Kaupungin rahojen loppumisesta vuoden kuluessa oli sentään mennyt läpi.

eihän Lahti nyt sanonut että rahat loppuu vaan että pitää avat jo tehty talousarvio ja mitäs sillä sitten voitas rukata?
        No jotta voitas laittaa kaupunkilaisten rahat Willaan ja kauppakeskukseen niin nipsastaan noilta vanhuksilta jotain palveluja ja tilat nyt ainakin veks.
        Entäpä noi lapsiperheet jos ne saa ostospaikat niin otetaan noita tuki ja päivähoito tai otetaanko sitten terveys puolelta mitens noi mielenterveys nuoret tarvitaanko niitä nyky yhteiskunnassa!?
        Ja taitelijat ulos vaan Willasta ja eläköön millä elävät ei kai yhteiskunnan tarvitse sellasia tukee!
        Jotain tällaista kivaa on tulossa siitä olen varma!Näitä kommenteja kerätty koko talvi.
        Hyvä että saatiin "oikeistolaiset valtaan ne jos jotku on näitä työväenpuolustajia"!
        Eli millaisessa yhteiskunnassa sinä elät niin sinä äänestät tai elät sellaisessa yhteiskunnassa kun olet äänestänyt.
        Mutta jos ei ole ostovoimaa voi käydä katsomassa liikkeissä näitä "työväen edustajia" joilla on ostovoimaa, siitähän pitäisi tulla hyvä mieli sillä vain vasemmiston edustajilla on ongelmana tuo katkeruus ja kavala kateus parempiosaisia ja kanssaeläjiä kohtaan. Eihän meillä kellään sellaista lie?

• pohjaton ahneus
        toki mutta kirjoitti:

eihän Lahti nyt sanonut että rahat loppuu vaan että pitää avat jo tehty talousarvio ja mitäs sillä sitten voitas rukata?
        No jotta voitas laittaa kaupunkilaisten rahat Willaan ja kauppakeskukseen niin nipsastaan noilta vanhuksilta jotain palveluja ja tilat nyt ainakin veks.
        Entäpä noi lapsiperheet jos ne saa ostospaikat niin otetaan noita tuki ja päivähoito tai otetaanko sitten terveys puolelta mitens noi mielenterveys nuoret tarvitaanko niitä nyky yhteiskunnassa!?
        Ja taitelijat ulos vaan Willasta ja eläköön millä elävät ei kai yhteiskunnan tarvitse sellasia tukee!
        Jotain tällaista kivaa on tulossa siitä olen varma!Näitä kommenteja kerätty koko talvi.
        Hyvä että saatiin "oikeistolaiset valtaan ne jos jotku on näitä työväenpuolustajia"!
        Eli millaisessa yhteiskunnassa sinä elät niin sinä äänestät tai elät sellaisessa yhteiskunnassa kun olet äänestänyt.
        Mutta jos ei ole ostovoimaa voi käydä katsomassa liikkeissä näitä "työväen edustajia" joilla on ostovoimaa, siitähän pitäisi tulla hyvä mieli sillä vain vasemmiston edustajilla on ongelmana tuo katkeruus ja kavala kateus parempiosaisia ja kanssaeläjiä kohtaan. Eihän meillä kellään sellaista lie?

sehän ohjaa näitä muita "syntejä".

• Korruptio pois

presidentinvaalirahoja ohjattu Nova-Groupilta jollekin Keski-Uusimaalaiselle lehtikonsernille.Konsernia ei vielä paljastettu tv-uutisissa,mutta veikata voi.Suomi on korruptoitunut maa.

• kehotan myös muita samaan

Lopetin erään Keski-Uusimaalaisen lehden tilaamisen.

• pera237
        kehotan myös muita samaan kirjoitti:

Lopetin erään Keski-Uusimaalaisen lehden tilaamisen.

lehtiyhtymä helsingin uutiset huijaa lukiojoita esimerrkinä lasten laulukilpailu jossa voittajat oli päätetty jo ennen kilpailuun osallistumisajan päättymistä, helsingingin uutiset lehtiyhtymä on siis haitarista

• 19+2
        pera237 kirjoitti:

lehtiyhtymä helsingin uutiset huijaa lukiojoita esimerrkinä lasten laulukilpailu jossa voittajat oli päätetty jo ennen kilpailuun osallistumisajan päättymistä, helsingingin uutiset lehtiyhtymä on siis haitarista

tällä on Hyvinkään kanssa, paitsi että Lehtiyhtymän kustantama Aamuposti ilmestyy alueella. Siinä kaikki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      3978
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2871
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2292
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1301
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      889
    6. 131
      865
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      824
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      746
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      740
    Aihe