Niin, en tiedä missä tätä oisi kannattanut kysyä, mutta siis mulla erittyy nännistä nestettä. Oon alle 15-vuotias, niin ei oikein uskoisi että viittaisi syöpään/johonkin sinnepäin. Joskus joku aika sitten mulla aristi rintoja aikas paljon, ja sitte valitettavasti 'raavin' niitä vähäsen, koska oli tosi kiusallista todellakin. Sitten siitä jonkun ajan päästä tuli vähän araksi ja ns. 'kipeäksi' rinnat, erityisesti vasen, eipä kyllä mikään ihme se sinäänsä ton raapimisen jälkeen, mut mä mietin tässä että oisko mahdollista että joku nännihaavauma (?) ois tulehtunu, ja sitten sen seurauksena nyt märkii? Ku tuo kuulostais mun mielestä kaikista loogisimmalta tässä tapauksessa.
Ois kiva jos voisitte sanoa jotain jos tiedätte.
Mua todellaki pelottaa et ei kai tää oo mitään kauheen vakavaa.
Rinta
3
200
Vastaukset
- perusteella
oletan että olet vielä koululainen/opiskelija.
Suosittelen,että menet heti maanantaina kouluterveydenhoitajalle.Siihen asti pese huolella ja rasvaa(usein).Mutta jos esiintyy punoitusta tai kipua,niin mene tk päivystykseen.- mikänono
ei ole kipua.. välillä vaan molempia rintoja aristaa, mutta eiköhän se ole ihan normaalia.
Voiko tuo siis ehkä jopa loppua rasvaamisella ja puhtaana pitämisellä? - jopa pahentaa!
Tulehtunutta rintaa ei kannata rasvata, ja täyttää huokosia uusilla mömmöillä.
Lääkäri määrää antibiottikuurin, jos rinta on tulehtunut.
Sitä vastoin jos rintojen kasvu on valtavaa kannattaa tuo rasvaus terveille rinnoille, jotta tulee vähemmän kasvusta johtuvia raskausarpia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603639- 433546
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062811Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462546Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211469Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801251