kyllä demareilla on vitutus korkeimmillaan kun nyt täytyy takertua melko erikoisiin konsteihin saadakseen kansalta sympatioita eli vääntää toisten sanomisia ,itse ovat kautta aikain haukkuneet muita ja nyt eivät itse kestä minkäänlaisia heittoja esim että ovat katkerien ihmisten puolue mutta sanoisin mieluummin että se on KAUNAISTEN puolue. Luojalle ja SUOMENkansalle iso kiitos siitä että nämä kaunaiset eivät ole nyt puikoissa sillä olisimme nyt vielä pahemmassa kusessa kuin mitä nyt ollaan ,kun nyt "nautitaan" niitä demariajan kupla ja ökytalouden hedelmiä . Ja lopuksi haluasin vielä kiittää kaikkia....tai antaa olla !!!
DEMARIT HERKKÄHIPIÄISIÄ
4
180
Vastaukset
- on uusi taktiikka.
Ensin möläytellään ja sitten pyydetään anteeksi. Tyhmä kansa ajattelee, että ompa reilua porukkaa kun alistuvat anteeksi pyytämään ja eikun äänestämään taas tätä työttömientehtailupuoluetta.
- piittaa?EHEI !!!
Katos ensin tulee HOMOT ja LESBOT sitten "työperäiset"elintasoturvapaikan hakijat ja sitten muutama muu ns."vähemmistö"ryhmää(muodin mukaan ) ja sitten katsovat mitä jäljelle jää niin niistä voi sitten kattoa suomalaisille duunareille ja "valtaväestölle" siinä se nokkimis järjesty on
- ............
Tietääkö viestin aloittaja sivistyksestä mitään ? On olemassa sivistynyt ihminen joka käyttäytyy sivistyneesti, asiat hoituu puhumalla, asiat riitelee.
Vastakohta sivistyneelle on öykkärit. Öyäkkärit ovat kaikille tuttaja ainakin alakoulusta. Siihen liittyy yleensä ruma kielenkäyttö -> väkivalta -> terrori.
Ei ole kysymys puoluuesta, vaan mikä on sallittavaa käytöstä. - kuuleppa kummaa
Demareiden vuolas itku on kaunein ääni maailmassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1265334Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313842No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv371972Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241694- 241693
- 411630
- 501608
- 291443
- 141362