kaikille,kävin aamulenkin heittää,nyt on taas hyvä aloittaa tämä päivä)))
kaunista huomenta
33
659
Vastaukset
- impi-lempi
Hyvää ystävänpäivää sulle :)
- impi-lempi
sammakko17 kirjoitti:
ystävyys__sinä aarre olet,joten kiitos sinulle siitä ja isooo haliiii____
sullekin , ystäväni :) Oikein mukavaa päivän jatkoa!!:)
- lumi-kuningatars
ystis Sammakko :)teetpäs tämän ohjeen mukkaan.
Laita molemmat kädet suoraan eteen.
Taita oikea kätesi itsesi ympäri.
Tee sama vasemmalla kädellä. Hyvä!
Halaus minulta sinulle tuli perille.
Niin ja tässä sinulle myös.
http://www.executivebaskets.net/media/08 valentines wc_sm- lumi-kuningatars
sammakko17 kirjoitti:
sinulle oikein isooooooo hali ja toivon sydämmessäni lämpimiä ajatuksia
oikein paljon :}
- mikhaildenisov
sulle!
Avasin just toisen silmäni, oota hetki niin toinenkin mahdollisesti aukeaa.
- Alien-8
mutta fiilikset on muuten hyvät:)Hyvää ystävänpäivää sinulle,Taru ja kaikille muillekin ystävilleni,rekatuille ja rekkaamattomille."Vihamiehilleni"toivotan pelkästään Hyvää huomenta;)
- jääkukkaset
Tulin myös kävellen kolme kilsaa tänne kirjoitteleen, kirjastoon, kun ei oo omaa konetta.Raikas ilma. Hyvää jatkoo päivälle.
- heissulihei
Heipä hei sammakko, meinaan itekin lähteä ulkoilemaan ja sit tarjota murkelille jotain kivaa, hän tuli yövuorosta aamu 7. Illalla lähden laulamaan mahdollisesti ystävän laulun karaokeen. Jatkoja.
vai duunissa(((oothan lepäillyt taepeeksi??jaksat sit tääs laulaa ja kovasti....hyvää päivän jatkoa
- luppakorva
ja nyt vapaata yksi viikko,joten hyvä olla kävin saunassa pihasaunassa...
- *hellä mies*
ystispäivää sulle,sammakko.
aattelen sua usein.- luppakorva
sammakkoa,minä olen hulluna tyttönalleen
- HerrHarmi
miten kaunokaisella päivä mennyt?
Itse heräilin juuri ja sauna lämpeää. Meressä kävin aamuyöllä uimassa ja hyvää teki, kuin myös se kaunis söpöliini, joka aamun tunteina minuun tarttui.- HerrHarmi
Jeps, tänä iltana selvinpäin YKSIN täällä rannassa telkkaa kattellessa ja ajoissa nukkumaan.
Oiukeastaan tykkään itsestäni eniten, siloin, kun olen selvinpäin. En vain ikinä saa nais seuraa, ellen ole kännissä?? Kait mää olen hyvännäkönen ja pitkä kundi ilman kaljamahaa, mutta selvinpäin olen ujo, mutta kännissän repee maailma. Aina, joku irto-pirkko herää mun sängystä. - HerrHarmi
leiki kenenkään tunteilla, mutta mun tunteila keikitään. Tästä näkee, että olen eri ihminen selvinpäin. Sinä olet varmaan kaunis nainen ja anteeksi, jos eilen kirjoitin jotain loukkaavaa. Sori myös nää kirjoitus virheet, tää tietotekniika ei ole rekkamiehen paras puoli.
- HerrHarmi
tässä naisen ja miehen välisessä keskustelussa en ole kovinkaan hyvä, mutta kysympä sulta, että oletko varattu?
- HerrHarmi
HerrHarmi kirjoitti:
tässä naisen ja miehen välisessä keskustelussa en ole kovinkaan hyvä, mutta kysympä sulta, että oletko varattu?
- HerrHarmi
varo! VARO! Siis varo jatkosta, olen erittäin huono mies juuri eronneille naisille. NYT tärkeä kysymys!!! Oletko blondi vai brune, entä hoika vai xl ? Helpotan vastaustasi, mun sydämmeen menee xl (xx)kokoinen vaaleahiuksinen aikuinen nainen.
- HerrHarmi
HerrHarmi kirjoitti:
varo! VARO! Siis varo jatkosta, olen erittäin huono mies juuri eronneille naisille. NYT tärkeä kysymys!!! Oletko blondi vai brune, entä hoika vai xl ? Helpotan vastaustasi, mun sydämmeen menee xl (xx)kokoinen vaaleahiuksinen aikuinen nainen.
- HerrHarmi
pieni, tule mun lähelle tuntien sydämeni sykkivän.... nyt siirän käteni sinun 1a,,,,,
- ______________
No tuohan sattu. Sammakko on kokoa xxxl buaaahhhh ja rasvaset hiukset. osta iso plo shamppoota kans
- huomaa..
???.... kirjoitti:
No tuohan sattu. Sammakko on kokoa xxxl buaaahhhh ja rasvaset hiukset. osta iso plo shamppoota kans
kirjoitustyylistäsi että olet teini-ikäinen finninaama joka istuu koneella käsi housussa. Olet raukka!
- ????????????????????
kuka ja miksi ?????laittelee näitä vanhoja juttuja,
vai onko jutun juuret loppuneet .- ?????
Kamala kiire ollut sammakolla poistaa ihgut vastauksensa sekin että oli vapaa ym. Mikä mättää kaduttaako vai vituttaa kun ei tuokaan rakkauden saantiyritys onnistunut? Vai kieräilitkö HerrHarmillekkin?
- voivoi-oioi
????? kirjoitti:
Kamala kiire ollut sammakolla poistaa ihgut vastauksensa sekin että oli vapaa ym. Mikä mättää kaduttaako vai vituttaa kun ei tuokaan rakkauden saantiyritys onnistunut? Vai kieräilitkö HerrHarmillekkin?
mikä mättää? Eihän tuo ole sammakolle outoa jos mättää.;)
Lue vaikka. Kauan on mättänyt ja varmasti enemmän vaan mättää.
moikkansta
masis juon päärynäsiiterii,elämä mättäääää ...
sammakko1718.11.2008 19:42
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780