Johanneksen evankeliumissa Jeesus lupaa herättää uskovaisen viimeisenä päivänä.
Viimeisenä päivänä
8
527
Vastaukset
- eetteri*
Me inkarnaattoritkin olemme yrittäneet sitä.
- Poliittinen vaikuttaja
Ja tunnetusti poliitikon puheisiin ei ole luottamista.
- eettei*
Poliittinen vaikuttaja kirjoitti:
Ja tunnetusti poliitikon puheisiin ei ole luottamista.
mutta voi tulla aika pitkäksi.
- Tulkki
En tiedä onko muille käynyt siten että, kun järkyttävä totuus tulee ilmi, kaikki valheet ja totuuden irvikuvat lakkaavat olemasta. Eli totuus kertoo kaiken ja valheet menettävät merkityksensä.
Olisikohan niin, että sanan "Jeesus" paikalle voisi laittaa sanan "totuus"? Totuushan ilmitullessaan herättää ja sen jälkeen valheet kuolevat. Eli totuus herättää sinä päivänä, kun valheet kuolevat = Jeesus herättää kuolleet...- Aritta
:-)
- kokija
Kun Se tulee niin ihminen tietää sisimmässään siitä lähtien että on täydellistä hölmöyttä erotella sinä minästä. Me luulimme että meitä on monta, mutta hoh hoo... naurussa on pitelemistä itsekullakin. Kaikki huomataan vain kaukaiseksi kangastuksenomaiseksi uneksi kun ihmiset heräävät :D Jotain etäisiä muistikuvia siitä unesta jää toki.
Ja ihmiset tulevat heräämään. - sappua
Totuus pudottaa suomut jokaisen ihmisen silmiltä.
Ihminen on puhdas henki joka ymmärtämättömyyttään on pukenut todellisuutensa aineellisuuden pukuun. - Tulkki
sappua kirjoitti:
Totuus pudottaa suomut jokaisen ihmisen silmiltä.
Ihminen on puhdas henki joka ymmärtämättömyyttään on pukenut todellisuutensa aineellisuuden pukuun.Ehkä ihminen on SE, joka täydessä ymmärryksessä on puettu aineellisuuden pukuun (nahkaan). Perustelelen tämän sillä, että SE on täydessä ymmärryksessä koko ajan. Vain materiaan "laskeutuessaan" ymmärrys muuttuu ymmärtämättömyydeksi, kai? En tiedä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242391Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441997Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101673Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581488Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 63865
- 55860
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808