Tribulus ei toiimi

faktan jauhaja

joku tuolla aiemmin jauho tribuluksesta. Tässä faktaa:

"Suomessa myynnissä olevien testoboostereiden pääasiallinen "vaikuttava" aine on Tribulus terrestris -uute. Tutkimusten mukaan sillä ei kuitenkaan ole mitään vaikutusta testosteronitasoihin (3,4,5).


Viitteet

1. Long W 3rd, Wells K, Englert V, Schmidt S, Hickey MS, Melby CL. Does prior acute exercise affect postexercise substrate oxidation in response to a high carbohydrate meal? Nutr Metab (Lond). 2008 Jan 27;5:2.

2. Koopman R, Beelen M, Stellingwerff T, Pennings B, Saris WH, Kies AK, Kuipers H, van Loon LJ. Coingestion of carbohydrate with protein does not further augment postexercise muscle protein synthesis. Am J Physiol Endocrinol Metab. 2007 Sep;293(3):E833-42.

3. Saudan C, Baume N, Emery C, Strahm E, Saugy M. Short term impact of Tribulus terrestris intake on doping control analysis of endogenous steroids. Forensic Sci Int. 2008 Jun 10;178(1):e7-10.

4. Rogerson S, Riches CJ, Jennings C, Weatherby RP, Meir RA, Marshall-Gradisnik SM. The effect of five weeks of Tribulus terrestris supplementation on muscle strength and body composition during preseason training in elite rugby league players. J Strength Cond Res. 2007 May;21(2):348-53.

5. Antonio J, Uelmen J, Rodriguez R, Earnest C. The effects of Tribulus terrestris on body composition and exercise performance in resistance-trained males. Int J Sport Nutr Exerc Metab. 2000 Jun;10(2):208-15."

Lähde:
http://manninen-nutraceuticals.blogspot.com/2009/02/probody-12009-haastattelu.html

7

2604

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uyuyuyiuyiuyiuy

      Toimii se, 5 minuuttia sitten pistin purkin tilaukseen ja jo nyt on lihaskasvua tapahtunut 3 kiloa

      • kyseenalaistaa

        Miksi vitussa pitäisi uskoa johonkin saatanan nettiartikkeleihin kun porukka on OIKEASTI huomannut sen toimivuuden???

        mistä sä tiedät onko sun testotasot nousussa ja paljonko tiettyyn päiväsaikaan? häh?

        jos yrtti nostaa edes vähän tasoja, niin se on toimivaa, huomasi sitä tai ei. monet on kyllä huomannut.

        ja ihan olen lukenut ari kokkosen sivuiltakin hänen itsensä sanomana, että eräät merkit toimivat. Ainakin semmoinen tuote nimeltä super tribulus 650mg toimii. se nostaa välillisesti arvoja, huomaa panetuksena ja vireytenä.. vaikken minäkään osaa mittailla omia tasojani, mutta tutkitusti jopa sinkkikin voi nostaa tasoja jos sen puutetta on ilmennyt.


      • on huomattu.
        kyseenalaistaa kirjoitti:

        Miksi vitussa pitäisi uskoa johonkin saatanan nettiartikkeleihin kun porukka on OIKEASTI huomannut sen toimivuuden???

        mistä sä tiedät onko sun testotasot nousussa ja paljonko tiettyyn päiväsaikaan? häh?

        jos yrtti nostaa edes vähän tasoja, niin se on toimivaa, huomasi sitä tai ei. monet on kyllä huomannut.

        ja ihan olen lukenut ari kokkosen sivuiltakin hänen itsensä sanomana, että eräät merkit toimivat. Ainakin semmoinen tuote nimeltä super tribulus 650mg toimii. se nostaa välillisesti arvoja, huomaa panetuksena ja vireytenä.. vaikken minäkään osaa mittailla omia tasojani, mutta tutkitusti jopa sinkkikin voi nostaa tasoja jos sen puutetta on ilmennyt.

        http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=67000

        tohon linkin keskusteluun vetoan vielä sen verran että 19 tai 30 vuotiaan testotasoissa ei ole juuri mitään eroa, eli pelkkää lumehoopoilua jos joku muuta väittää. monilla 20vuotiailla voi olla pienemmät tasot, koska ne vaihtelee ihan jokaisella, kellään ei ole samat.

        jos nyt pitäis säälistä sanoa niin murrosikäisillä pennuilla tasot on nousussa mutta mitä vitun hyötyä siitä on, kun kyseessä on pelkkä luonnollinen hormonitoiminta, eikä sen tuomaa etua huomaa paskan vertaa treenissä, ihan samalla tavalla tulee kehitystä myöhemmälläkin iällä. jos joku pölvästi on sitä mieltä ettei kehitystä tullut kun veti niitä 17 vuotiaana, niin paskaa jauhaa. Sitten se veti niitä liian vähän... ja minua kun ei kiinnosta puhua edes mistään 17 v nassikoiden treenailuista kun hujoppeja kaikki tyynni ja aloittelevia kynäniskoja, joten muutaman vuoden käsipainon heiluttelun jälkeen se treeni niilläkin alkaa vasta saamaan oikeita mittapiirteitä.

        itse olen sitä mieltä että jos tribulus toimii, niin se nostaa jokaisen testotasoja riippumatta siitä olitko minkä ikäinen.

        toinen fakta on se, että niitä pitää syödä helvetisti joten rahaa palaa, jos haluaa SELVÄÄ hyötyä.
        muu on paskapuhetta.


    • mies50vuotta

      Kyllä toimii ainakin minulla. Käytän Tribuplus Pro jonka saponi pitoisuus 95%.
      Otan enemmän kuin ohje sanoo. Huomaan monessa mielessä että toimii. Olen käyttänyt pari vuotta. Lihaskuntotreeni menee myös helpommalla.

    • mies51vuotta

      My protein Tribuplus Pro, 95 % saponiini. Suosittelen.
      Ota muutama aamulla ja illalla.

    • kuntoylös76

      Tribulus 4stack , toimii ihan selkeesti.
      1 kps aamuin illoin, 4 päivää kun oli mennyt niin aamu seisokki oli ihan pirunmoinen.
      Salilla tuntuu virtaa riittävän ja palautuminen selkeesti parempaa.
      Ja olen siis 42v mies.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2896
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2450
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2220
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2049
    5. 171
      1862
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1856
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1746
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      134
      1546
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe