Punto

vs yaris

6

1240

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meillä molemmat

Totta toki. Ostohetkellä toyota on kallis mutta ei pikkuviat eikä isommatkaan haittaa.

Fiat on halpa/ halvempi ostaa. Ihan mukava ajaa ,syö vähän ym. Pikkuvikoja on jonkin verran. Jos erehtyy fiatin ostamaan on sillä sitten ajettavakin , nimittäin vaihtoarvo on surkea.

Meillä on molemmat, toyotasta menny yhdet koiranluut 170 000km takana. Fiatista säädelty pyöränkulmia,ym pientä vikaa takana vasta 80 000km

Ajaa fiatti on mukavampi ja hieman lämpimämpi talvella. Kulutukset melko samoissa.

Fiatista ei kannata todellakaan maksaa "kovaa" hintaa nimittäin mitään vaihtoarvoa niillä ei todellakaan sitten ole..

• Ostakaa kaupasta

Puntoni maksoi 16" talvirenkain ja mootrinlämmitin ja sisäpistoke asennettuna toimituskulut yli 20.000 euroa.Olisihan sillä jonkun riisikupin saanut mutta en huolinut.

• että arvo
        Ostakaa kaupasta kirjoitti:

Puntoni maksoi 16" talvirenkain ja mootrinlämmitin ja sisäpistoke asennettuna toimituskulut yli 20.000 euroa.Olisihan sillä jonkun riisikupin saanut mutta en huolinut.

laskee kymmeniä euroja päivässä...

• Yaris vs Punto

Punto on huomattavasti parempi ajaa kuin vm 00 1.0 Yaris joka on karvalakkimalli(ohjaustehostin, ABS, yms puuttuvat)

Mutta Yaris 1.5 TS jossa on hydraulinen ohjaustehostus, ABS, jämäkämpi alusta muut lisukkeet, on parempi ajaa kuin Punto.

Ja kyllä tuon Yariksenkin arvo putosi todella nopeasti.

2v/34tkm pudotti sen arvon 22-->16,5tEUR
        5v/80tkm Yariksen arvo oli enään 12 tEUR (vaihtoarvo uuteen autoon vain 10tEUR)

• Partaansanauraja
        Yaris vs Punto kirjoitti:

Punto on huomattavasti parempi ajaa kuin vm 00 1.0 Yaris joka on karvalakkimalli(ohjaustehostin, ABS, yms puuttuvat)

Mutta Yaris 1.5 TS jossa on hydraulinen ohjaustehostus, ABS, jämäkämpi alusta muut lisukkeet, on parempi ajaa kuin Punto.

Ja kyllä tuon Yariksenkin arvo putosi todella nopeasti.

2v/34tkm pudotti sen arvon 22-->16,5tEUR
        5v/80tkm Yariksen arvo oli enään 12 tEUR (vaihtoarvo uuteen autoon vain 10tEUR)

Ajakaa vain niillä parhailla riisikipoillanne mulle ihan sama ja hinta politiikka on mulle sivuseikka.Millään muullakaan automerkillä en ole onnistunut vaihtokaupassa tiliä tekemään joka olen uutena ostanut.Toyota mukaan lukien.

• jyrn

Toyota on fleeceurpojen auto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      115
      1609
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      837
    3. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      56
      747
    4. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      147
      747
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      721
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      39
      611
    7. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      40
      601
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      226
      595
    9. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      67
      589
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      33
      567
    Aihe