Punto

vs yaris

6

1219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meillä molemmat

Totta toki. Ostohetkellä toyota on kallis mutta ei pikkuviat eikä isommatkaan haittaa.

Fiat on halpa/ halvempi ostaa. Ihan mukava ajaa ,syö vähän ym. Pikkuvikoja on jonkin verran. Jos erehtyy fiatin ostamaan on sillä sitten ajettavakin , nimittäin vaihtoarvo on surkea.

Meillä on molemmat, toyotasta menny yhdet koiranluut 170 000km takana. Fiatista säädelty pyöränkulmia,ym pientä vikaa takana vasta 80 000km

Ajaa fiatti on mukavampi ja hieman lämpimämpi talvella. Kulutukset melko samoissa.

Fiatista ei kannata todellakaan maksaa "kovaa" hintaa nimittäin mitään vaihtoarvoa niillä ei todellakaan sitten ole..

• Ostakaa kaupasta

Puntoni maksoi 16" talvirenkain ja mootrinlämmitin ja sisäpistoke asennettuna toimituskulut yli 20.000 euroa.Olisihan sillä jonkun riisikupin saanut mutta en huolinut.

• että arvo
        Ostakaa kaupasta kirjoitti:

Puntoni maksoi 16" talvirenkain ja mootrinlämmitin ja sisäpistoke asennettuna toimituskulut yli 20.000 euroa.Olisihan sillä jonkun riisikupin saanut mutta en huolinut.

laskee kymmeniä euroja päivässä...

• Yaris vs Punto

Punto on huomattavasti parempi ajaa kuin vm 00 1.0 Yaris joka on karvalakkimalli(ohjaustehostin, ABS, yms puuttuvat)

Mutta Yaris 1.5 TS jossa on hydraulinen ohjaustehostus, ABS, jämäkämpi alusta muut lisukkeet, on parempi ajaa kuin Punto.

Ja kyllä tuon Yariksenkin arvo putosi todella nopeasti.

2v/34tkm pudotti sen arvon 22-->16,5tEUR
        5v/80tkm Yariksen arvo oli enään 12 tEUR (vaihtoarvo uuteen autoon vain 10tEUR)

• Partaansanauraja
        Yaris vs Punto kirjoitti:

Punto on huomattavasti parempi ajaa kuin vm 00 1.0 Yaris joka on karvalakkimalli(ohjaustehostin, ABS, yms puuttuvat)

Mutta Yaris 1.5 TS jossa on hydraulinen ohjaustehostus, ABS, jämäkämpi alusta muut lisukkeet, on parempi ajaa kuin Punto.

Ja kyllä tuon Yariksenkin arvo putosi todella nopeasti.

2v/34tkm pudotti sen arvon 22-->16,5tEUR
        5v/80tkm Yariksen arvo oli enään 12 tEUR (vaihtoarvo uuteen autoon vain 10tEUR)

Ajakaa vain niillä parhailla riisikipoillanne mulle ihan sama ja hinta politiikka on mulle sivuseikka.Millään muullakaan automerkillä en ole onnistunut vaihtokaupassa tiliä tekemään joka olen uutena ostanut.Toyota mukaan lukien.

• jyrn

Toyota on fleeceurpojen auto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6118
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5555
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2757
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2639
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      104
      2026
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1758
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1621
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1583
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1494
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      136
      1459
    Aihe