VOISIN KUOLLA/HALUAN KUOLLA

MIKSI?

En ymmärrä miksi pitäisi, vastoin tahtoa. En jaksa enää ajatella asioita lasten/miehen/ikääntyvien vanhempien kannalta.
Mieheni ei ymmärrrä mitään tai ymmärtää mutten osaa hänelle sitä kertoa.
Mimulla ei elämässä YHTÄN MITÄÄN. OLen kyllästynyt kun kaikki ympärillä ei ole MITÄÄN AIKUISTEN ASIOITA. On vaan asioita jotka saa surulliseksi/pahalle päälle/. Asioita joita en voi unohtaa/antaa anteeksi.

9

1319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omalle lääkärille

      Aamulla on paljon parempi olla ja nukkuessa et murehdi liiaksi. Ajattele niin, että olet herkästi tunteva ihminen ja siksi ahdistut välillä helposti. Toisaalta elämä on sinulle myös kuvakirja, josta värit eivät koskaan haalistu. Voimia : )

      • aloittaja

        a) mene lääkäriin, olen ravannu miekkarissa/kriisikeskuksessa. Psykiatri on todennu yhden vakavan mieliala häiriön.
        b) nukkumaan.
        Sehän ongelma just onkin kun elämä on kuin kuvakirja se on myös suunnaton lahja, josta toki olen kiitollinen.


    • samma här

      Joo sama juttu. Itse suunnittelen / ajattelen asiaa joka päivä. Ei sitä kukaan muu ymmärrä. Läheisille turha ees kertoa. Mut kuiteski joka aamu päätän kattoo että toisko päivä jotain uutta. Kärvistelen päivän kerrallaan, vaikka tuntuu että elämä on yhtä helvettiä.

      • aloittaja

        se yks entinen hiihtäjä tietää mitä on loputtomassa suossa tarpominen.


      • fiilikset

        myös täällä.Elämä on nykyään kituuttamista päivästä toiseen,ei mitään mistä voisi iloita tai mitä odottaa innokkaasti tapahtuvaksi.Ikinä ennen en ole ollut näin pimeässä kuin nyt.En enää halua olla kauheasti ihmisten kanssa tekemisissä,kun häpeän siitä miten on epäonnistunut kaikessa mitä elämässä on tullut eteen.Joka päivä kuitenkin herään ja touhuan jotain ja yritän "elää" päivän kerrallaan.


    • Nope123

      Voin kertoa omasta kokemuksesta että tuo tunnetila ei ole lopullinen :) itsellä neljän vuoden masennus sun muut takana ja nyt näyttää valoa :) lääkkeet jätin pois muutama kuukausi sitten ja heti helpottaa. tottakai jos on suurta surua kokenut niin se tuntuu ja pitkän aikaa mutta aina kannattaa muistaa et koskaa ei oo liian myöhästä ! kannustan nyt sua ja muitakin kattomaan elämää pitemmällä tähtäimellä vaikka se tuntuukin vaikeelle. ja voin vannoa että tiiän mistä puhun. nyt on päästy osastokierteestä eroon mutta aina mua autto ajatus että vaikka asiat olis kuinka huonosti tahansa ni elämänsä päättäminen olis liian lopullista. ja uskon ratkasu käynnisti paranemisen samantien :)
      Monillakaan parantuminen ei näy heti mutta niitäkin tapauksia on! ja mä haluan kertoa sulle että Jeesus rakastaa sua! enkä oo tullu mitää tekopyhäilee tänne vaan ihan tosijuttuja. ei siinä mitään menetä jos kokeilee :)
      "sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut; sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan." Room. 10:9-10

      Siunausta !

    • että....

      Ootko ajatellu, että saatat olla masentunu?

    • Anonyymi

      mulla on pää mennyt ihan sekasin ja ei oo oikeen mitään elämää enää kun kaikki menee huonosti haluun kuolla nyt


      Anniina Tuoresjärvi

    • Anonyymi

      Haluun kuolla nyt pois

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11241
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3133
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2984
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2177
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1938
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1785
    7. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1754
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1749
    9. 85
      1738
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe