Kuten lehdistä ym. on saatu lukea, niin ajatukset Suomen nykyisen pääministerin pyrkimyksestä diktaattoriksi saavat yhä enemmän vahvistusta.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200902159091718_uu.shtml
Muistetaanhan tämän pääministerin taannoinen seurustelu erään sittemmin kirjailijaksi ryhtyneen naisen kanssa. Silloinhan esiin tulleiden tietojen mukaan pääministeri kylmästi vaan ilmoitti tekstiviestillä tulevansa lupia kyselemättä survaisemaan "päättävän elimensä" seurustelukumppaninsa reisien väliin!? Heh, aika romanttista, mahtoiko vastapuoli edes kostua?
Noo, eräs "upseeri ja herrasmies" lienee juttujensa perusteella samoilla linjoilla Matin kanssa politiikasta ja naisten kohtelusta? (Eli diktatuurit kunniaan ja naiset alistetuiksi panopuiksi?).
Matti diktaattoriksi?
2
88
Vastaukset
- kissamies57
Mitähän taas kokoomuksen nuorukaiset ruikuttaa ku vaha matti kajauttaa viisautta kansalle.Harvinaisen hyvää tekstiä kepulaisen suusta kuultuna.ois vaan sanonu ettei sinne mennä ikinä niin ois ollu oikeen iso matti mutta jäi toiki asia vähä heikosti kuuluvaks.Tosiasiahan on ettei me ikinä mennä natoon ku tää talous romahtaa sitä ennen niinettä mennään persmäkeen niin kovalla vauhdilla etton muutaki miettimistä.
- tosiaan tollaista?
Olen varmaan ajasta jäljessä :) mutta en tosiaan tiedä, mitä Matista kirjoitettiin. En ole välittänyt lukea.
Olen tosiaan yllättänyt, että eikö meillä henkilökohtaisuuden rajaa enää tunneta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671252- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että338709- 51661
- 112659
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56584