Kylmää vettä niskaan

Typerääkin typerämpi

Olen rakastunut. Miehessä ei ole muuta vikaa kuin se, että se sanoo ettei halua sitoutua, teot kyllä puhuu välillä muuta, eikä tapaile muita naisia. Tästähän meikäläinen on sitte vetäny herneet nenään ja muuttunu riidanhaluiseks. Nyt mua syytetään sitten siitä, että haastan riitaa jatkuvasti. Miten ihmeessä saisin itteni rauhoittumaan ja näkemään mitä mulla on? Olen ihan pihalla ja kiukkuinen koko ajan..

13

3402

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palikkamies

opettele pelikorttien avulla hallitsemaan hermosi.

• on paras tapa

purkaa agressiot ja masennukset. Urheilematta ei tässä kommarivaltiossa selviä selvin päin. Suomessa onkin wikin mukaa puolimiljonaa alkoholiongelmaista ja heistä 1000 kuolee vuosittain. Tämän lisäksi vuosittain 1000 tekee itsarin muuten vaan, vaikka perussyy oon 1000-luvulla tänne tulleet krisselit ja heidän pakkokymmenyksensä ja -käännytyksensä.

• tilanne kuin

sinulla.
      Olen rakastunut,mutta miehessä ei muuta vikaa kuin että ei halua sitoutua. Teot ja sanat puhuu toista. Ja minä olen vihainen koko ajan.
      Itse laitoin tämän tilanteen poikki. En voi olla ihmisen lähellä,joka ei minua halua. Vaikka puhuukin toista,mutta teoriassa asia ei näin ole. Hajotan itseni vaan tässä tilanteessa hajalle.
      Pyysin miestä jättämään rauhaan. Toivon että hän myös sen tekee ja pääsen jatkamaan elämääni ja etsimään miehen joka ei vain sanoin halua minua vaan konkreettisesti myös.

• RStoner

Käy lähimmässä mielenterveystoimistossa kertomassa häiriötiloistasi, lääke vaivoihin löytyy varmasti.

Et ole terve - älä pitkitä omaa ja läheistesi piinaa, hanki lääkitys.

• sairasolevan

kun tunne asioihin kehoitat hankkimaan lääkettä.
        Kasva aikuiseksi ja lopeta yhteiskunnan varojen jakaminen!

• parempi löytyy.

Näin hän ainakin ajattelee kun kerran ei mitään parisuhdetta halua.

Niin mitä sinulla on? Poikamies mikä viihtyy kanssasi tasan niin kauan kuin häntä itseään nappaa ja vakiintuminen kanssasi ei kiinnosta.

• Realisaattori

Näinhän kaikissa parisuhteissa on. Tyydytään toiseen, kunnes ehkä parempi löytyy. Olisi naiivia, mutta romanttista, toimia toisin.

• ja sitominen

>>>Poikamies mikä viihtyy kanssasi tasan niin kauan kuin häntä itseään nappaa >>>

Tietysti, kuinkas muuten? Sehän nyt vasta kamalaa olisi jos toinen jäisi roikkumaan suhteeseen joka ei enää nappaa.

Mutta jos haluat leikkiä sitomisleikkejä niin ehkä on sitten parempi etsiä toinen joka myös tykkää sitomisleikeistä.

• Välistä käy näin, silloin et voi muuta kuin hyväksyä tai lähteä.
      Itse hyväksyin tilanteen ja vaimon tavat. Ei se helppoa ole mutta rakkaus antaa voimia...

• Kun tunteet tulevat,

niin on normaalia sitoutua. Jos mies ei sitoudu, niin älä kiduta itseäsi. Avoin suhde ei sovi kuin todella kylmähermoisille. Kaveriseksi sopii, jos kummallakaan ei ole toisia, mutta sitten se ei toimi, jos siinä on muitakin.

• särkynyt sydän

Minäkin olen sellaiseen mieheen rakastunut joka ei halua sitoutua. Heillä on monesti halu olla vapaita tai selitys entisistä suhteista. Mutta kun haluavat että olemme heidän lähellä silloin löytyy sanoja että menee uudestaan ja uudestaan langaa. Olen monesti harkinnut lopettaa. Hänen mielestä ystävät voi mennä sänkyyn ja se vaivaa minua paljon.Nyt tiedän että hänellä on muita jopa itse kertonut silti hän ottaa minuun yhteyttä.Mutta rakastan häntä todella silti tiedän että pitää lopetaa tätä on jatkunut jo vuoden ja koko ajan on paha olo. Pitää ottaa niskasta itseä ja lähtä kulkemaan omaa tietä. Vaikka sydän särkyy

• 38v muori

sydämmesi ei säry hänen vuokseen vaan omien toiveittesi ja niiden toteutumattomien suhteen... kaikki ihmiset naiset varsinkin elää odotuksissaan ja vaateissaan sittenkun he tapaavat miehen he olettavat tämän täyttävän nämä toiveet vaikkei mies edes niistä olisi tietoinen eli nainen olettaa aina edes kertomatta toiselle mitä oikeastaan suhteelta haluaa..sitten itketään paskoja miehiä ja suhdetta kun toinen ei muokkaudukkaan haluamaksenne...itse olette sössineet ja oletatte ja roikutte ihmisissä että valitsette sokkona ihmisiä luottaen että pystytte muuttamaan heidät tai että he telepatialla tietäisivät mitä tahdotte...naiset ovat tyhmiä ja naiveja....

Olen itsekin nainen ja nähnyt vain paskoja miehiä..ei siinä mitään mutta olen perehtynyt mihen logiikkaan ja olemme täysin erilaisia ja sosiaalisesti kasvatettu niin eri asioihin ja tarpeisiin etten usko että löydän sitä oikeaa jonka kanssa sulavasti olisi kaikki asiat moraalia ja haluja ja toteutuksia myöten samaa että elämäntyyli..sitäpaitsi ihminen on dynaaminen elukka se muuttuu ajan ja olosuhteiden myötä...on naivia tyydyttäytyä uskomaan että ihminen pysyy vuosikymmenet muuttumattomana sekä ulkoisesti ajatuksiltaan että toimiltaan erityisesti asiassa jolta vaaditaan eniten ihmiselämässä eli parisuhteelta.

• aijaiaijai

mulla on siihen ratkaisu ,vaan kun en osaa sitä sulle kertoa kuin kasvotusten

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      161
      9444
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2970
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      40
      2736
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2591
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      2005
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      98
      1892
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      24
      1856
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      50
      1399
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      110
      1254
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1231
    Aihe