SIMPSONIT ON MYYNY ITTENSÄ....!!!!

-minä vaan-

MItä v*ttu nää tekijät meinaa...simpsoneita on tullu jo 20 kautta ja aina niissä on ollut jotain pientä piilomainontaa mikä kuuluu asiaan
mut nyt 20 kausi niin ekat 9 jaksoa ku oon kattonut niin vähintään joka toisessa jaksossa on iPhone iPod iMac plaa plaa plaa...
ja jos oikeen muistan niin tais olla muutama jakso kokonaan mitkä kertoo ja mainostaa kyseisiä tuotteita....Miksi siis näin eikö simpsonit enää muka myy tarpeeksi....

--- 4 Eva Fan ---

5

761

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • didilii

Eiö se ollut MyPOd?! =)
      kun joku sarja on tullut vaikka kuinka kauan,se menettää kiinnostuksen.Jos Apple on tehnyt hyvän tarjouksen jossa ´mainostettaisiin´ iPodia.Tosin tuo mainostus on hyvin epäsuoraa ja tuskin edes mainostusta.Simpsonit eivät puhu iPodeista vaan MyPodeista.Sitäpaitsi,voi olla että simpsoneilla menee tosi hyvin ja Applella tosi huonosti?!

• FOX kanavan pukumiehet antanut rajoituksia tekijöille, mikä kyllä näkyy!

Onneksi tuolta rapakon takaa on tullut hieman posiitiivista palautetta, että Simpsonit alkavat taas mennä paremmaksi.

• -minä vaan-

20 kauden jaksot on kyllä surkeimpia mitä on ikinä tullu..vannoutuneena simpson fanina toivonkin että ne menis vähän taakse päin ajassa sillon ku kaikkea ei pyörittänyt raha....=)

• 9009jk

paskat, jollain tietokoneella vaan nopeasti suhastaan ne jaksot nykyään. ja käsikirjoittajana tiomii nykyään apina? sen verran juonettomia ne jaksot ovat.

• jännitettä

näissä uudemmissa. Jätän katsomatta, ettei pety.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      130
      3066
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      223
      2961
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      79
      1916
    4. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      77
      1559
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      239
      1407
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      48
      1138
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1031
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      960
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      52
      920
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      873
    Aihe