e-pillereiden lopettaminen

Lopetin e-pillerit ennen joulua. minulla oli tullut menkat ihan normaalisti ennen sitä ja kun lopetin meni n.5 päivää kun alkoivat uudestaan ja nyt menkkoja ei kuulu vieläkään? onko normaalia?
1221
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Pitäisi olla ihan yleisesti tiedossa, että oman hormonitoiminnan käynnistyminen voi kestää useita kuukausia, eikä se välttämättä käynnisty ollenkaan ilman lääkitystä. On siis ihan normaalia, että kuukautisia ei näy eikä kuulu.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


autttakaa kirjoitti:

Lopetin e-pillerit ennen joulua. minulla oli tullut menkat ihan normaalisti ennen sitä ja kun lopetin meni n.5 päivää kun alkoivat uudestaan ja nyt menkkoja ei kuulu vieläkään? onko normaalia?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu