Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Stigun isä

Karin L.

Eikös Nisse siis Nils Eklund löytänyt loppuvaiheessa sarjaa naisystävän itselleen vai muistanko väärin?

7

2211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmmmm

      En muista mainittiinko tätä sarjassa, voi olla että lyhyesti kerrottiin. Asia on mainittu ainakin Metsolat -kirjoissa. Viimeisestä kirjastahan on tv-sarjaan päätynyt oikeastaan vain joulu. Mutta jos et ole lukenut kirjoja, silloin asiasta on täytynyt olla maininta myös sarjassa.

    • M_e_t_s_o_l_a_t

      Ei löydä.

    • piitulainen

      Miten mulla on sellainen hämärä muistikuva että Stigun isä sairastuu? Olisko ollut Alzheimerin tautiin? Voi olla että sotken nyt johonkin toiseen kotimaiseen sarjaan ja 'samanmoiseen' hahmoon mutta jostain syystä tällainen tuli mieleen. Oikaiskaa ihmeessä jos olen väärässä!

      • muistaakseni

        kotikadussahan tuo sama näyttelijä tais sairastaa jotain tautii joten sekotat varmaan siihe


      • piitulainen
        muistaakseni kirjoitti:

        kotikadussahan tuo sama näyttelijä tais sairastaa jotain tautii joten sekotat varmaan siihe

        Juuri niinhän se menikin, Kotikadussa, kyllä vaan. Karinin isää näytteli sama mies ja siinä sairastui. Olipa hyvä kun huomautit, menee välillä sarjat näköjään sekaisin kun samasta näyttelijästä kuitenkin kyse. Mutta nyt kun asiaa taas uudemman kerran olen miettinyt, mulla ei ole mitään muistikuvaa mitä sille Stigun isälle sitten kävi? En kyllä muista mitään uutta naista, mutta enhän mä näköjään muista paljon mitään muutakaan :)


      • hyöhemmin mukana

        on Arvo iivarin poika vanhanen ja hän sairastuu Alzheimerin tautiin


      • vain kirjoissa
        hyöhemmin mukana kirjoitti:

        on Arvo iivarin poika vanhanen ja hän sairastuu Alzheimerin tautiin

        Tämä tulee esiin vain viimeisessä kirjassa. Viimeisen kirjan tapahtumia ei juuri näy sarjassa (paitsi se joulujakso). Kirjassa ehtii tapahtua monenmoista. esim. Antti ja Annikki viettävät yhden joulun ulkomailla. Kirjassa myös kerrotaan enemmän Erkin ja Riitan yhteiselämästä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      84
      2200
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1916
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      72
      1590
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1578
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1482
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1393
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1352
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1311
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1294
    Aihe