Huomasin, että Pyörä- ja Vapaa-aika Manninen Oy on Carena-lastenvaunujen jälleenmyyjä Hyvinkäällä.
Onko kellään kokemusta ko. kaupasta? Onko siellä hyvä valikoima, entä onko kallis vai edullinen paikka? Mitä kaikkea siellä oikein myydään?
Pyörä- ja Vapaa-aika Manninen Oy
14
5118
Vastaukset
- käyty on
Kävin reilu vuosi sitten itse myöskin lastenvaunuhankinnoissa ko liikkeessä. pieni kauppa, ystävällinen hlökunta on palvelualtista. ja tämä ei ole mikään maksettu mainos. tottakai paikalla oleva valikoim on suppea kun pieni myymälä, mutta tiloaavat varmasti mitä tarvitset.
- Customer
Olen jo vuosia ostanut kaiken pyöriin ja aikanaan myös lastentarvikkeisiin liittyvän Mannisilta. Paikassa palvellaan ja siellä voi jopa neuvotella hinnoista, mitä ei nykyisessä markettiyhteiskunnassa tapahdu.
Edellistä vastaajaa säestäen, tämä ei ollut maksettu mainos.- oikein kunnon liike
Olen myös saanut hyvää palvelua lastenvaunuasioissa ja polkupyörään osia.
- xxbb
Olen kiertänyt liikkeen sen jälkeen, kun kysyin pyörän huollattamista, mutta käännytettiin pois. Edelliselläkin kerralla sai huollettavasta pyörästä soitella perään, että milloin valmistuu.
- olen huollattanut
Minä olen huollattanut fillariani Mannisella iät ja ajat. Ei ole ajettu pois ja aina valmistunut ajallaan.
Kannattaa aluksi sopia milloin huolto on valmis.
- tyytyväinen mummi
Ihana kauppa ja yhtä ihana henkilökunta. Ostin viime vuonna lapsenlapselleni sieltä Crescent-pyörän ja ostan jatkossakin pyörät yms. sieltä. Tällaista hyvää henkilökohtaista palvelua saa nykyään enää niin harvoin. Toivon heille sydämestäni hyvää jatkoa tässä kovan kilpailun yhteiskunnassa. Pienyrittäjät kunniaan !
- Kanta-asiakas
Todella hyvää palvelua ja samalla juttu luistaa.Yli 20 vuotta käytetty heidän palvelujaan.
- fanny
Minä myös olen vakiasiakas vuosien takaa, aina saanut hyvää palvelua. No, yksi pikku poikkeus oli, ehkä oli kyseessä "huono päivä". Ei kukaan ole täydellinen! En antanut sen vaikuttaa vaan edelleen käyn ko.liikkeessä. Se on mukavasti lähelläkin ja toivon, että pysyykin!
- vakkari
Ihan paras alan liike koko kaupungissa. Ollaan ostettu vaunut, fillarit yms. sieltä vuosikaudet.
- tatte
Hei onkos tietoa että ostavatko he käytettyjä pyöriä ?
- Muistoja Hyvinkäältä
Muistaako kukaan, kun ennen Mannisen liikettä siinä oli kortteli kapakka?
- memory lane
Muistaahan toki, Sinikka-baari siinä oli.
- Hyvinkään historiaa
Mistä vuodesta ----- mihin vuoteen asti Sinikka baari toimi? Mitä siinä oli ennen Sinikkaa?
- memory lane
Tarkkaan en kyllä tiedä noita vuosia, mutta asuin siinä lähellä 1975-1976.Silloin ainakin Sinikka-baari oli siinä. Ehkä vielä seuraavanakin vuonna ainakin.Tanssejakin pidettiin joskus. Silloin tuli jokin anniskelurajoitus, ettei keskiolutta saanut myydä klo 22 jälkeen. Jotain silloinkin vielä tilattiin, olisiko ollut jotain siideriä, jos joku muistaisi? Jos nyt kukaan varsinaisista kantapeikoista on elossa. Itse hiukan satunnaisempi vierailija, johtuen baarin "glamourisesta" ilmapiiristä...
Pitää seuraavan kerran kysäistä pyöräliikkeestä. Talosta on tehty taulukin, joka on Hyvinkään sairaalan seinällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1822688- 1952207
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1772016- 1711869
Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1261864Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise321715Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,721347Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1791315Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1721260Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c801201