Onko mahdollista muuttaa kaksipaikkainen extra cap hiluxi kolme paikkaiseksi lisäämällä jomman kumman penkin taakse kolmannen penkin ja turvavyöt?
Vastaukset 6
- autokoulu
onnistuu.eikä maksa kun penkin,turvavyön ja asennuksen hinnan,sekä tietysti katsastus maksu ja autovero.
- L200
Turvavöiden kiinnikkeitä, eli siten ei vöitäkään saa asentaa/tehdä itse. Eli jos takapenkille ei ole turvavöitä tai niiden kiinnikkeitä, ei niitä saa itsa asentaa. Eli täten ei istuintakaan voi asentaa, tai ainakaan käyttää.
L200 kirjoitti:
Turvavöiden kiinnikkeitä, eli siten ei vöitäkään saa asentaa/tehdä itse. Eli jos takapenkille ei ole turvavöitä tai niiden kiinnikkeitä, ei niitä saa itsa asentaa. Eli täten ei istuintakaan voi asentaa, tai ainakaan käyttää.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=en&id=100726560&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=24100&makeModelVariant1.modelId=17&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&minFirstRegistrationDate=2001-01-01&maxFirstRegistrationDate=2005-12-31&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&customerIdsAsString=&doorCount=TWO_OR_THREE&numSeats=FROM_3_TILL_6&tabNumber=2
Tuossa saksan hiluxissa on vyöt takana valmiina, eli suomalaisissa pitäisi olla kiinnikkeet paikalla ja toyotalta kai saa alkuperäiset vyöt.Se on kyllä uudempaa korimallia, mutta olen nähnyt edellisessäkin mallissa vyöt ja tuollaisen ns. kovan penkin. Tosin en suomessa.- fifth wheel
jannu75 kirjoitti:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=en&id=100726560&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=24100&makeModelVariant1.modelId=17&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&minFirstRegistrationDate=2001-01-01&maxFirstRegistrationDate=2005-12-31&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&customerIdsAsString=&doorCount=TWO_OR_THREE&numSeats=FROM_3_TILL_6&tabNumber=2
Tuossa saksan hiluxissa on vyöt takana valmiina, eli suomalaisissa pitäisi olla kiinnikkeet paikalla ja toyotalta kai saa alkuperäiset vyöt.Se on kyllä uudempaa korimallia, mutta olen nähnyt edellisessäkin mallissa vyöt ja tuollaisen ns. kovan penkin. Tosin en suomessa.kun tossa aikaisemmin jo kirjoitettiin,niin kyllä onnistuu.tosin autoveron joutuu maksamaan.
- ad hoc
fifth wheel kirjoitti:
kun tossa aikaisemmin jo kirjoitettiin,niin kyllä onnistuu.tosin autoveron joutuu maksamaan.
Ainakin Mazda on hinnoitellut tuollaisen tilapäistakapenkillä olevan mallin. Käytettynä niitä voi olla aika hankala Suomesta löytää, kun koko malli on harvinainen, takapenkillisestä puhumattakaan.
http://www.mazda.fi/mallisto/mazdabt-50/ -> Hinnasto
Takapenkki maksaa n. 6000 e. - millaset
niin millaiset kulut olisi jos tollaseen extra cap hiluun muokkaisi esin hiacen tuplapenkin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2092229Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1641479Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271101- 59948
- 57941
- 71937
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72841- 93797
Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta120741Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200717