hilux -02 4x4

Onko mahdollista muuttaa kaksipaikkainen extra cap hiluxi kolme paikkaiseksi lisäämällä jomman kumman penkin taakse kolmannen penkin ja turvavyöt?

6

1197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • autokoulu

      onnistuu.eikä maksa kun penkin,turvavyön ja asennuksen hinnan,sekä tietysti katsastus maksu ja autovero.

      • L200

        Turvavöiden kiinnikkeitä, eli siten ei vöitäkään saa asentaa/tehdä itse. Eli jos takapenkille ei ole turvavöitä tai niiden kiinnikkeitä, ei niitä saa itsa asentaa. Eli täten ei istuintakaan voi asentaa, tai ainakaan käyttää.


      • L200 kirjoitti:

        Turvavöiden kiinnikkeitä, eli siten ei vöitäkään saa asentaa/tehdä itse. Eli jos takapenkille ei ole turvavöitä tai niiden kiinnikkeitä, ei niitä saa itsa asentaa. Eli täten ei istuintakaan voi asentaa, tai ainakaan käyttää.

        http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=en&id=100726560&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=24100&makeModelVariant1.modelId=17&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&minFirstRegistrationDate=2001-01-01&maxFirstRegistrationDate=2005-12-31&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&customerIdsAsString=&doorCount=TWO_OR_THREE&numSeats=FROM_3_TILL_6&tabNumber=2

        Tuossa saksan hiluxissa on vyöt takana valmiina, eli suomalaisissa pitäisi olla kiinnikkeet paikalla ja toyotalta kai saa alkuperäiset vyöt.Se on kyllä uudempaa korimallia, mutta olen nähnyt edellisessäkin mallissa vyöt ja tuollaisen ns. kovan penkin. Tosin en suomessa.


      • fifth wheel
        jannu75 kirjoitti:

        http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=en&id=100726560&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=24100&makeModelVariant1.modelId=17&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&minFirstRegistrationDate=2001-01-01&maxFirstRegistrationDate=2005-12-31&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&customerIdsAsString=&doorCount=TWO_OR_THREE&numSeats=FROM_3_TILL_6&tabNumber=2

        Tuossa saksan hiluxissa on vyöt takana valmiina, eli suomalaisissa pitäisi olla kiinnikkeet paikalla ja toyotalta kai saa alkuperäiset vyöt.Se on kyllä uudempaa korimallia, mutta olen nähnyt edellisessäkin mallissa vyöt ja tuollaisen ns. kovan penkin. Tosin en suomessa.

        kun tossa aikaisemmin jo kirjoitettiin,niin kyllä onnistuu.tosin autoveron joutuu maksamaan.


      • ad hoc
        fifth wheel kirjoitti:

        kun tossa aikaisemmin jo kirjoitettiin,niin kyllä onnistuu.tosin autoveron joutuu maksamaan.

        Ainakin Mazda on hinnoitellut tuollaisen tilapäistakapenkillä olevan mallin. Käytettynä niitä voi olla aika hankala Suomesta löytää, kun koko malli on harvinainen, takapenkillisestä puhumattakaan.

        http://www.mazda.fi/mallisto/mazdabt-50/ -> Hinnasto

        Takapenkki maksaa n. 6000 e.


      • millaset

        niin millaiset kulut olisi jos tollaseen extra cap hiluun muokkaisi esin hiacen tuplapenkin?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1920
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1509
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      130
      1307
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1298
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1210
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      1009
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      962
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      925
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      110
      890
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      47
      733
    Aihe