Eiköhän Kirkasta keskustelu menisi tuolla Artistit yleistä -palstalla, turha pitää omaa palstaa.
PALSTALLA HILJAISTA KUIN HAUTAUSMAALLA
4
897
Vastaukset
- Adolf Döbi
Ozzy Osbourne alittaa Kirkan. Ozzy Ozbourne on nollataso tässäkin asiassa.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=124&conference=4500000000001397&subcat=2431 - Babitsiini
Kirka on kuollut ja kuopattu. Eikä ole oman palstan arvoinen. Voitaisiin unohtaa koko paskiainen. Oli tosi ilkeä kusipää - ja varsinkin vaimonsa Paula. Luulenkin, että Paulan vaikutuksesta Kirkakin oli mikä oli.
Ja joo: minulla on 100 % henkilökohtaiset syyt mielipiteeseni.- Kirkan myös tuntenut
Kirka oli ihan ok mies,lämmin ja toiset ihmiset huomioon ottava mies.Piti bändistä hyvää huolta,että keikkoja riitti perheellisille muusikoille. Mutta...Paula muutti miestä paljon,Paulan aikana Kirka alkoi diivailemaan,mitä ei tehnyt koskaan aikaisemmin ennen Paulaa. Eli se siitä,miten joku ihminen voi vaikuttaa toiseen ihmiseen,saa ne negatiiviset puolet esiin.
- Babitsiini
Kirkan myös tuntenut kirjoitti:
Kirka oli ihan ok mies,lämmin ja toiset ihmiset huomioon ottava mies.Piti bändistä hyvää huolta,että keikkoja riitti perheellisille muusikoille. Mutta...Paula muutti miestä paljon,Paulan aikana Kirka alkoi diivailemaan,mitä ei tehnyt koskaan aikaisemmin ennen Paulaa. Eli se siitä,miten joku ihminen voi vaikuttaa toiseen ihmiseen,saa ne negatiiviset puolet esiin.
Tuli kirjoitettua tunnekuohun vallassa vaikka toisaalta: tulipahan todelliset tunteet framille. En tuntenut Kirkaa aikana ennen Paulaa mutta en voi sitä antaa anteeksi kuinka hävyttömästi he yhdessä yhtä leuhkan ystäväpariskunnan kanssa käyttäytyivät ja nauroivat ivallisesti minua ja muita järjestäjiä kohtaan erään suuren ja paljon työtä vaatineen tapahtuman yhteydessä. Heittivät vip-korttinsakin meitä kohdin päin naamaa. Kaikista loukkaavinta oli kuitenkin Kirkan kommentit iltapäivälehdistössä missä hän väheksyi meitä ja meidän edustamaame yhtiötä ja kehui kilpailijaa sanoen "X firmassa ei koskaan olisi voinut tapahtua vastaavaa". No, kyllä hän sen yhtiön mainoksissa useasti komeilikin! En voi enempää kertoa, että minua ei tunnistaisi mutta sen sanon, että en anna anteeksi, en kuolleelle Kirkalle enkä hänen kakkosvaimolleen tai tälle ystäväpariskunnalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa774192Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen212351Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,4492016Eipäs sitten ryypätä kesälomalla
Työnantaja voi antaa potkut, vaikka olisi ryypännyt 2-4 viikkoa sitten. Vaikka olenkin raivoraitis, niin en kannata tuo1651891Pysyä yhdessä vai ei
En tiedä, ollaan asuttu samassa asunnossa kohta joku 5 vuotta. Olisi sanomista vähän kaikesta mutta eniten itseä ottaa p931224- 1091215
Marinin hallitus onnistui työllisyystoimissa
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/marinin-hallitus-saavutti-tavoitteensa-merkittava-onnistuminen-tyollisyydessa-tuore-m2371141Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘33977En halua sua enää
joten ihan turhaan tulet "esiintymään" mun näkö- ja kuulopiiriin. Ärsyttää vain kun omat tekemiset häiriintyy, kun en ha37864Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina174830