Eiköhän Kirkasta keskustelu menisi tuolla Artistit yleistä -palstalla, turha pitää omaa palstaa.
PALSTALLA HILJAISTA KUIN HAUTAUSMAALLA
4
910
Vastaukset
- Adolf Döbi
Ozzy Osbourne alittaa Kirkan. Ozzy Ozbourne on nollataso tässäkin asiassa.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=124&conference=4500000000001397&subcat=2431 - Babitsiini
Kirka on kuollut ja kuopattu. Eikä ole oman palstan arvoinen. Voitaisiin unohtaa koko paskiainen. Oli tosi ilkeä kusipää - ja varsinkin vaimonsa Paula. Luulenkin, että Paulan vaikutuksesta Kirkakin oli mikä oli.
Ja joo: minulla on 100 % henkilökohtaiset syyt mielipiteeseni.- Kirkan myös tuntenut
Kirka oli ihan ok mies,lämmin ja toiset ihmiset huomioon ottava mies.Piti bändistä hyvää huolta,että keikkoja riitti perheellisille muusikoille. Mutta...Paula muutti miestä paljon,Paulan aikana Kirka alkoi diivailemaan,mitä ei tehnyt koskaan aikaisemmin ennen Paulaa. Eli se siitä,miten joku ihminen voi vaikuttaa toiseen ihmiseen,saa ne negatiiviset puolet esiin.
- Babitsiini
Kirkan myös tuntenut kirjoitti:
Kirka oli ihan ok mies,lämmin ja toiset ihmiset huomioon ottava mies.Piti bändistä hyvää huolta,että keikkoja riitti perheellisille muusikoille. Mutta...Paula muutti miestä paljon,Paulan aikana Kirka alkoi diivailemaan,mitä ei tehnyt koskaan aikaisemmin ennen Paulaa. Eli se siitä,miten joku ihminen voi vaikuttaa toiseen ihmiseen,saa ne negatiiviset puolet esiin.
Tuli kirjoitettua tunnekuohun vallassa vaikka toisaalta: tulipahan todelliset tunteet framille. En tuntenut Kirkaa aikana ennen Paulaa mutta en voi sitä antaa anteeksi kuinka hävyttömästi he yhdessä yhtä leuhkan ystäväpariskunnan kanssa käyttäytyivät ja nauroivat ivallisesti minua ja muita järjestäjiä kohtaan erään suuren ja paljon työtä vaatineen tapahtuman yhteydessä. Heittivät vip-korttinsakin meitä kohdin päin naamaa. Kaikista loukkaavinta oli kuitenkin Kirkan kommentit iltapäivälehdistössä missä hän väheksyi meitä ja meidän edustamaame yhtiötä ja kehui kilpailijaa sanoen "X firmassa ei koskaan olisi voinut tapahtua vastaavaa". No, kyllä hän sen yhtiön mainoksissa useasti komeilikin! En voi enempää kertoa, että minua ei tunnistaisi mutta sen sanon, että en anna anteeksi, en kuolleelle Kirkalle enkä hänen kakkosvaimolleen tai tälle ystäväpariskunnalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1035698Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys642536Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2371504- 931297
- 1241067
- 66827
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8761- 70747
- 52744
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17721