Keitetty makkara

kysym.

Kuuluuko ruokavalioosi keitetty makkara? Tarkoitan vedessä keitettyä käristemakkaraa, lenkkimakkaraa, nakkia tms.

15

7080

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • väliaika

      hätätapauksessa.

      Mikrossa lämmitettykään ei oikein uppoa.

      Makkarasta ei oikein saa hyvää kuin grillissä tai nuotiolla.

      • kysym.

        entä uunimakkara juuston kera. Maistuuko?


      • väliaika
        kysym. kirjoitti:

        entä uunimakkara juuston kera. Maistuuko?

        on tarjolla, niin mieluusti se muu vaihtoehto.

        Joskus tosin ei ole kuin heikohkoja vaihtoehtoja. Maksapihvit vai uunimakkara.....öööö....Mitäs keittoa teillä olis?


      • kysym.
        väliaika kirjoitti:

        on tarjolla, niin mieluusti se muu vaihtoehto.

        Joskus tosin ei ole kuin heikohkoja vaihtoehtoja. Maksapihvit vai uunimakkara.....öööö....Mitäs keittoa teillä olis?

        keittopäivä vaan makkarapäivä. Voin kyllä tehdä keittoa, jos olette flunssassa.


    • zisel

      Mä en voi sietää makkaraa. *oks*

    • Botnia

      Jep, mutta ei makkara vaan nimenomaan nakki. Keitinveden sekaan sipulia, sinapppia, pippuria ja grillausmaustetta tai aromisuolaa.

      Keittoa syödään illalla. Siinä on 1/3 tummaa rommia ja 2/3 cocacolaa viipale sitruunaa. Ruokajuomaksi salmiakkikossu.

    • mulla

      pari kertaan viikossa – yleensä Bratwurstia harvemmin nakkeja – savustus ärsyttää mahaa

    • Hauvikas!

      O Hyvvää.

    • saatan keittää

      grillimakkaran, sellaisen tavallisen ei mitään kokoliha juttuja. Yleensä kyllä grillaan uunissa vastuksella.

      Lenkkiä taas ei voi keittää kun se pitäisi kuoria, ja makkarasta tulee huono jos sen keittää paljaaltaan vedessä. Ryynimakkarat ja mustat makkarat lämmitän mikrossa.

      Kaikki makkarat syön omatekoisen sinapin kera.

      Joskus keitän, yleensä en. Ja en syö keitettyjä kuoria. =)

    • Röpä

      ???

    • maggaraa

      Olin selkäleikkauksen takia sairaalassa ja
      samassa huoneessa oli dementikko vanha mummeli,
      joka koko ajan kysyi että kiehautettasiinko nakit?

      Hän kiehautti sitten viimeiset nakit; eräänä aamuna.
      Sen koomin en ole voinut syödä makkaraa muistamattta tapausta...

    • keijo 82

      no totta helvetissä se kuuluu :) ei voi elää ilman sitä...

    • Makkarafani

      Tietty kuuluu, ja moni ostaa torikojustakin höyrymakkaran miettimättä sen tarkemmin, että vedessä sekin on kiehutettu, ja kuitenkin moittii täällä :)

    • Sopas pelkästää. Grillattui vuodes alta kymmenen syön

    • Nyt ei kyllä nappaa. Ei kiitos.
      Grillattua makkaraa voin syödä muutaman kerran kesässä. Muuten en ole mikään suuri makkaran ystävä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      926
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      549
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe