MISTÄ LÖYTYY HALVIN NESTEKAASU PK-SEUDULTA? 19.90e/11KG HALVIN,MINKÄ OLEN LÖYTÄNYT.
HALVIN NESTEKAASU
23
2439
Vastaukset
- vaikka Turkuun jos
siellä on euron halvempi!
- 19.90
Puuilo Vantaa oli viimeeksi tuo 19.90e
- Kevät karavaanari
Tarjoustalon karavaanari-alennus on voimassa vasta kesäkuun alusta...
- Woikoski
Espoossa Dynawatt Power Systems myy komposiittipullon sivuventiilillä hintaan 80 euroa. Pullossa on 8 kg kaasua.
Se on halpa eikö? - 31
joo kuulkaa ostin 45tuhannen vaunun,nyt itken kun kaasu maksaa 19,90 pullo
- 20-30€ ihan sama
Juuri noi se menee ;)) jos vaikka 3pulloa kesässä kuluttaa, niin itketään 5€ hintaerosta, noh se kai on se suomalaisen perus saituus ;))
- aktiivi2
Kippari-Caravan Oy,stä löydät kaikki nestekaasut 2kg-11kg. halvalla.
11kg oli tänään 12.12.2012 hinnaltaan 19,90 - aktiivi 2
Kippari-Caravan Oy,stä
- ykas
kannattaa ajaa ylivieskaan kärkkäiselle,11kg-pullo 19,50
- treblinka
muhoksen säästökuoppa 18,90
- 3.0l haltija
ÖLLÖLÄN ABC 17.95 eur.
- Saatko
sinä sieltäkin vammaisalennusta, reino?
- Parooni Öllölästä
Jos liikut täällä Öllölässä ,ja omistat 3.0 l Viiun ,saat kaasun ilmaiseksi, jos annat kauppiaan istua hetki kuljettajan paikalla .
- Niinkö
jo joudut kaasunkin hankkimaan, reino. Mutta eihän sinulla reino ole nyt kuin se parasauto, saatko silti kaasua ilmaiseksi?
- Öllölän Parooni
Kyllä se on meidän auto paras . Automme on takavetoinenkin kuin MB. Autollamme ajetaan vaan takaperin.
Onneksi on ropttivaihteet ,niin automme kulkee molempiin suuntiin yhtälujaa- Sepä hienoa
reino. Onneksi olkoon!
- Ei Parooni
Tuntuu Parooni olevan aikapoika, kaikki vehkeet parhaasta päästä. Miten on muija ???
- Öllölän Parooni
Miks aina kaikki haaveilee minun muijastani ?? Onhan hän tietysti rehevä, mutta ???
- kyytit10
on muuten niin hyvä antaan kimppakyytiä
- saukki humppilasta
Huittisista saapi kimppaa.
- Parooni Öllölästä
On useita ukkoja kehunut aivan samaa muijastani. Olen ylpeä hänestä.
- Varmaankin hän
on sinun parasmuijasi, reino!
Vaan tuskin muille kuitenkaan kelpaisi sinun muijanreuhusi, reino.
- Parooni Öllölästä
Minun muija on tarkka astiastaan, muijani ei anna kuin kahdelle , sotilaille ja siviileillä !!
Minäkin saisin ,mutta kun ei ylety , muijallani on aika isohanuri
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273693- 412519
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut382413Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82225- 381619
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta451596- 161581
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2881383- 1321376
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451315