Olenko kenties ainut sinkku jota tällanen ärsyttää, lähinnä naisten osalta? Lesotetaan sillä omalla ukolla niinku olis Ferrari tallissa. Esim. varsinkin chatissa tätä näkee varmaan vähintään 5min välein milloin joku muija valittaa että "missä se ukkokin viipyy", tai ilmoitusluontoisesti poistuu ukkonsa kainaloon kiehnäämään yms. Onko se tarkoitus todellakin ärsyttää niitä joilla ei sitä parisuhdetta ole vai mikä tässä on takana? Ketään tuskin oikeasti kiinnostaa.
"Mullapas onki parisuhde"
220
61167
Vastaukset
- huomio...
mullakin. Hupaisaa sinänsä, kun taas sitten tuon kainallossa kiehnäämisen vastapainoks ollaan kohta napit vastakkain - mutta eipä sitä isommin mainosteta.
Niin - olen muuten itse parisuhtessa, mutten näe siinä mitään erityisen mainostamisen arvoista.- Jetska
Ja jos on parisuhde, niin miksi pitää olla jossain joutavassa tsätissä...:)
- MIKSI IHMEESSÄ?
Mä tässä vähän ihmettelen että jos on oma kulta jo hankittu niin miksi tai että edes on aikaa roikkua jossain Chatissa,minä en ainakaan ehri,kiirettä pitää että saa ukolle murkinat pöytään ja muuta mukavaa :)
- Jippijoyjee
Vihdoinkin. Jes. Kitisevästä harpusta (sori, naiset) eroon. Täydellinen ero. Täydellinen vapaus. Hypin pääni kuhmuille pian tässä ilossani.
- huomioija_A
Jetska kirjoitti:
Hyvä pointti.
- vanha totuus
huomioija_A kirjoitti:
Hyvä pointti.
Parisuhdetta parempaa on vain pari suhdetta :)
- kyllä.
Jotkut naispuoliset työkaverit puhuvat hieman ylpeillen tyyliin Minun Mies teki sitä tai tai tätä.. ( Hmmm. Omistaako siis joku nainen miehen.. ? )
ja
Mun mies on niin äärettömän fiksu, että osaa tehdä jotakin ( Yleensä joitain tuiki tavallisia asioita ! )
Jotkut puhuvat puolisosta tyyliin Isäntä.. (Meidän isäntä teki sitä ja tätä..)
Mulla tulee isäntä sanasta mieleen isossa maalaistalossa asuva mies..
Kyllä tuntuu, että jotkut naiset kokevat olevansa parempia ihmisiä kuin sinkku-ystävänsä, koska hänellä on mies..
Oma sinkkuuteni on TÄYSIN oma valintani.
Joten sorry, siskot, ette mielestäni ole yhtään parempia kuin minä..
SEN takia, että elätte parisuhteessa, oli se sitten hyvä, tyydyttävä tai huono.
Minä nautin vapaudesta ja itsenäisestä elämästä.
Olen Iloinen ja onnellinen sinkku, joka ei tarvitse auton korjaajaa eikä remonttimiestä.
Nämä palvelut ostan rahalla tarvittaessa. - olkoon =)
Jippijoyjee kirjoitti:
Vihdoinkin. Jes. Kitisevästä harpusta (sori, naiset) eroon. Täydellinen ero. Täydellinen vapaus. Hypin pääni kuhmuille pian tässä ilossani.
Hienoa, että osaa erota jos ei suhde toimi
- mää .
MIKSI IHMEESSÄ? kirjoitti:
Mä tässä vähän ihmettelen että jos on oma kulta jo hankittu niin miksi tai että edes on aikaa roikkua jossain Chatissa,minä en ainakaan ehri,kiirettä pitää että saa ukolle murkinat pöytään ja muuta mukavaa :)
ihmettelen miten sinulla on aikaa täällä roikkua ja kirjoitella..
- Jxx
kyllä. kirjoitti:
Jotkut naispuoliset työkaverit puhuvat hieman ylpeillen tyyliin Minun Mies teki sitä tai tai tätä.. ( Hmmm. Omistaako siis joku nainen miehen.. ? )
ja
Mun mies on niin äärettömän fiksu, että osaa tehdä jotakin ( Yleensä joitain tuiki tavallisia asioita ! )
Kyllä tuntuu, että jotkut naiset kokevat olevansa parempia ihmisiä kuin sinkku-ystävänsä, koska hänellä on mies..
Olen Iloinen ja onnellinen sinkku, joka ei tarvitse auton korjaajaa eikä remonttimiestä.
Nämä palvelut ostan rahalla tarvittaessa.se meidänkin koiralla on :)
MIKSI IHMEESSÄ? kirjoitti:
ei passais ja paapois sitä ukkoa niin kuin pikku lasta.. pitää aikusen ihmisen osata ruokaa laittaa..
Onko se jokin laki että sätissä haetaan jonkin sortin kumppania? Tietääkseni sätissä voi vain horista jonnin joutavia tuttujen ja tuntemattomien kanssa..
Kerro ihmeessä jos olen aivan väärässä.- Parisuhteessa elävä
january22 kirjoitti:
ei passais ja paapois sitä ukkoa niin kuin pikku lasta.. pitää aikusen ihmisen osata ruokaa laittaa..
Onko se jokin laki että sätissä haetaan jonkin sortin kumppania? Tietääkseni sätissä voi vain horista jonnin joutavia tuttujen ja tuntemattomien kanssa..
Kerro ihmeessä jos olen aivan väärässä.Miks parisuhde pitäis olla vain toisen paapomista, en ymmärrä et chatti on niin ahdasmielinen suhteessa elävälle. Eihän kaikilla on jokahetki aikaa vain toisilleen, mikä on tietty hyväkin, jokainen tarvi hieman omaakin aikaa. Voihan siellä käydä juttelemassa oli suhteessa tai ei, jos suhteessa on ja haluu pitää sen, niin tietää jo mennessään , et jutella voi missä vaan kenenkanssa vaan. Ei suhde ole vankila. Vai olenko huono ihminen suhteeseen, vastaan jo en ole.
- joku joka vaan ilmaisee mie...
Musta on vähän outoa jos on parisuhteessa mut ei näe siinä mitään mainostamisen ehkä väärä sana mut mainitsemisen arvoista voisi olla parempi.. Koska kyllä mä uskon, että jos on todella rakastunut ja onnellinen niin sitä tekee mieli kertoa ja kuuluttaa vähän joka toiselle ihmiselle.. Eikä musta ole mitää pahaa jos kertoo oman kultansa kainaloon menevänsä.. Hyvä vaan että joillakin on onnellinen parisuhde ja kaikki hyvin.. (itse olen sinkku)
- tälläpojalla
vanha totuus kirjoitti:
Parisuhdetta parempaa on vain pari suhdetta :)
kyllä ja sit kun on 4 kuten minulla niin aika mukavata.
- jokotaitaitaiat
Jetska kirjoitti:
Varmaan siksi pitää olla välillä sätissäkin, kun yksi ihminen ei kata koko maailmaa. Se on hyvä tajuta ajoissa.
- Ex-Äkäinen Ämmä
Jetska kirjoitti:
Huhhuh, chattiin oli kyllä hyvä paeta, kun kotirintamalla meni päin vishnua. Onneksi ei oo enää parisuhdetta :D Niin saan illat tehdä mitä itse haluan ja kiehnätä sohvan sylissä ja KAUKOSÄÄDIN ON MINUN - MUHAHAHAAHAHAHAH!
- on_ei
Jetska kirjoitti:
toimivassa parisuhteessa, niin pitää olla
tsätissä!
Toimiva parisuhde ja elämä muutenkin hallinnassa, niin ei tarvitse olla jossain tsätissä! - perär.
Ex-Äkäinen Ämmä kirjoitti:
Huhhuh, chattiin oli kyllä hyvä paeta, kun kotirintamalla meni päin vishnua. Onneksi ei oo enää parisuhdetta :D Niin saan illat tehdä mitä itse haluan ja kiehnätä sohvan sylissä ja KAUKOSÄÄDIN ON MINUN - MUHAHAHAAHAHAHAH!
ja siksi suomipojat yrittävät vielä löytää perinteisiä vanhan ajan vaimoja jostain Thaimaasta tai Ukrainasta.
Miten helvetissä on taas päinvastoin mitään mahdollisuuksia suomineidoilla onnistua avioliitoissaan joidenkin talebani-arabien kanssa? Äly hoi! - hulabalooo
perär. kirjoitti:
ja siksi suomipojat yrittävät vielä löytää perinteisiä vanhan ajan vaimoja jostain Thaimaasta tai Ukrainasta.
Miten helvetissä on taas päinvastoin mitään mahdollisuuksia suomineidoilla onnistua avioliitoissaan joidenkin talebani-arabien kanssa? Äly hoi!Kts. otsikko. Taas huomaa et on juntit kirjottamassa..
Arabit ovat ihmisiä niinkuin mekin, keskenään hyvin erilaisia. Arabit voivat olla myös kristittyjä tai ateisteja. En usko että parisuhteen onnistuminen on rodusta kiinni... Sensijaan ei-muslimi suominainen muslimimies voi ollakin vähän vaikeampi yhdistelmä.
terv. suomalaisen kanssa seurusteleva suomalainen tälläpojalla kirjoitti:
Kysymyksessä lienee säännöllisen seksin saannin korostaminen, jonkinlainen exhibiotismi tai jotain. Kun on parisuhteessa saanti on varmempaa, heh. Toisaalta vakiintuneessa suhteessa saattaa hyvinkin olla seksielämä aika laimeaa, ainakin kun seuraa noita aiheeseen iittyviä keskusteluja. Tosin se on yleens nainen, joka ei saa riittävästi, näköjään.
- jase68
tälläpojalla kirjoitti:
Minulla on aina vähintään 3 suhdetta samaan aikaan. Mitä turhaa sitä yhden naisen kanssa
- piähän tarkkaa
tälläpojalla kirjoitti:
Kirjanpitoa,katso myös kateelliset.
- ex-kiukku-ukko
Ex-Äkäinen Ämmä kirjoitti:
sinua odottaa lutuinen sohvanakki, ei nahistunut vaikka ehkä kutistunut. Tahtoisin niin puristaa mieluummin sinun... hmmm... kättäsi, kuin mitään kaukosäädintä, ja tahdothan sinäkin puristaa... hmm... kättäni, kuin mitään kaukosäädintä. Sylini on parempi kuin sohvan pinta. Minulla aitoa nahkaa - entä sohvasi?
- leviälle vaan
kyllä. kirjoitti:
ja
Nämä palvelut ostan rahalla tarvittaessa.niin kyllä nainen saa mitä haluaa.
- loukaantua jos
joku joka vaan ilmaisee mie... kirjoitti:
Musta on vähän outoa jos on parisuhteessa mut ei näe siinä mitään mainostamisen ehkä väärä sana mut mainitsemisen arvoista voisi olla parempi.. Koska kyllä mä uskon, että jos on todella rakastunut ja onnellinen niin sitä tekee mieli kertoa ja kuuluttaa vähän joka toiselle ihmiselle.. Eikä musta ole mitää pahaa jos kertoo oman kultansa kainaloon menevänsä.. Hyvä vaan että joillakin on onnellinen parisuhde ja kaikki hyvin.. (itse olen sinkku)
on valinnu sinkuutensa ja on siihen tyytyväinen.Nyt kyllä jotenkin haiskahtaa kateurelle.Tarkootan keskustelun avaajaa.
- I8II
HenkkaKuusamo kirjoitti:
Kysymyksessä lienee säännöllisen seksin saannin korostaminen, jonkinlainen exhibiotismi tai jotain. Kun on parisuhteessa saanti on varmempaa, heh. Toisaalta vakiintuneessa suhteessa saattaa hyvinkin olla seksielämä aika laimeaa, ainakin kun seuraa noita aiheeseen iittyviä keskusteluja. Tosin se on yleens nainen, joka ei saa riittävästi, näköjään.
VITUN SÄÄLITTÄVIÄ OOTTE KOKO KONKKARONKKA :D nii että chatissa ei saa olla jos on parisuhde :D ?
voikai chatissa olla ilman että mtn seuraa hakee tms? kyl mä ainaki vaikka seurustelen ni musta on kiVA käydä tälläisiä ilmoituksia esim lukee ja vastailla( tosin chatteja harrastin sillo 10 vuotta sitten) JOTEN HANKKIKAAA ELÄMÄÄÄ! - ja vailla rakkautta
Jos ei suhteessasi ole mitään "mainostamisen arvoista", niin vaihda suhdetta. Ei ole kovin terveellä ja rakastavalla pohjalla tuollainen suhde, jonka arvostus on silmissäsi "ei niin mainostamisen arvoista". Etsi itsellesi rakkaus ja elä onnellisesti!
- lapsellisia
kyllä. kirjoitti:
ja
Nämä palvelut ostan rahalla tarvittaessa.Meidän työpaikan varatut akat (keski-ikäisiä) tuntuvat elävän vain miestensä kautta. Ei niistä yksineläjiksi ja pärjääjiksi varmaan olisikaan.
Menin tässä hiljattain kihloihin enkä kertonut niille mitään. Kesähäät on tulossa enkä aio kertoa niistäkään. Sormuksen ovat jo huomanneet ja udelleet mutta kihisevät uteliaisuudesta, kun en kerro niille juuri mitään. - Paljon kokenu
tälläpojalla kirjoitti:
Olen huomannut suomi24 treffipalstalla myös että suurin osa on ukkomiehiä, jonka myös usein ilmoittavat rehellisesti.
mikä meitä ihmisiä vaivaa,kun aina pitää olla jotain jännitystä vieraan kanssa.
Pitäiskö meidän naisten laittaa boikottiin kaikki varatut miehet. - tapailevasi varattuja
Paljon kokenu kirjoitti:
Olen huomannut suomi24 treffipalstalla myös että suurin osa on ukkomiehiä, jonka myös usein ilmoittavat rehellisesti.
Pitäiskö meidän naisten laittaa boikottiin kaikki varatut miehet.Mikä sinua vaivaa jos tapailet tai chattailet tai nettailet varattujen kanssa. Höh en ymmärrä. Varatun kanssa ei aleta millekään, sehän on ihan selvä asia. Kunnioitusta kanssasisaria kohtaan.
- ihQbab3
""""""""Niin - olen muuten itse parisuhtessa, mutten näe siinä mitään erityisen mainostamisen arvoista."""""""""
Ai, no mitäs äsken sitten teit? Taitaa kuitenkin olla pientä tarvetta - Kärpix
tapailevasi varattuja kirjoitti:
Mikä sinua vaivaa jos tapailet tai chattailet tai nettailet varattujen kanssa. Höh en ymmärrä. Varatun kanssa ei aleta millekään, sehän on ihan selvä asia. Kunnioitusta kanssasisaria kohtaan.
Ukkomiehet on vain avoimia ja rehellisiä ilmoittaessaan kys. statuksestaan. Eikös se ole parempi ilmoittaa ihan suoraan,kuin pimittää asia? Naisillahan ei ole vastaavaa seikkalutarvetta. Oli nainen minkätahansa näköinen, niin kyllä sitä aina joku tulee ehdottaa jotain nakkisloossia viimeistään valomerkin aikaan..
- perinteet
Jippijoyjee kirjoitti:
onko taivas auvennu.eikö sitä papin edessä sanottu myötä kuin vasta.
no nyt olet sitten vapaa etsimään uusia uroskarhuja.tai voipi olla jo plakkarissa uusi kyntteri vaikkei ole entisestä kunnolla päässy eroon.tää on tätä päivää riemuitaan koko kansan edessä nettisivuilla et minä erosin jippii.
niin ku se olis joki kiva juttu.mikset et tarjoo tuomoisen juhlan kunniaksi nettikansalle munkkikahvit.juhlittas koko netti kööri sun suur tapahtumaa. - diudiud diii
I8II kirjoitti:
VITUN SÄÄLITTÄVIÄ OOTTE KOKO KONKKARONKKA :D nii että chatissa ei saa olla jos on parisuhde :D ?
voikai chatissa olla ilman että mtn seuraa hakee tms? kyl mä ainaki vaikka seurustelen ni musta on kiVA käydä tälläisiä ilmoituksia esim lukee ja vastailla( tosin chatteja harrastin sillo 10 vuotta sitten) JOTEN HANKKIKAAA ELÄMÄÄÄ!ääliö =D..
- Jippijoyjee
perinteet kirjoitti:
onko taivas auvennu.eikö sitä papin edessä sanottu myötä kuin vasta.
no nyt olet sitten vapaa etsimään uusia uroskarhuja.tai voipi olla jo plakkarissa uusi kyntteri vaikkei ole entisestä kunnolla päässy eroon.tää on tätä päivää riemuitaan koko kansan edessä nettisivuilla et minä erosin jippii.
niin ku se olis joki kiva juttu.mikset et tarjoo tuomoisen juhlan kunniaksi nettikansalle munkkikahvit.juhlittas koko netti kööri sun suur tapahtumaa.Olisit lukenut tarkemmin kertomukseni. Mutta siitä huolimatta tarjoaisin sinullekin munkkikahvit, tuplana, koska olen iloinen mies.
- suhteessa elävät
Paljon kokenu kirjoitti:
Pitäiskö meidän naisten laittaa boikottiin kaikki varatut miehet.miehet jotka hakevat elämäänsä lisäjännitystä !!
Hyvät suhteessa elävät niin naiset kuin miehetkin, EROTKAA jollei parisuhteenne anna teille tyydytystä ! minä en kykene ymmärtämään miksi elämäänsä haaskataan epätäydellisessä suhteessa.... !?!! elämme täällä vain kerran joten tehkää siitä parasta itsellenne sekä läheisillenne. En usko että osapuolet on kovin onnellisia suhteessa jossa ei voida elää rehellisesti.... - toisten puheita..
kyllä. kirjoitti:
ja
Nämä palvelut ostan rahalla tarvittaessa.Monikin kutsuu miestään isännäksi, näin olen havainnut. Ja vaikka itse olen "isännätön", ei se minua haittaa, jos näin puhutaan.
Kummallista porukkaa, jos moisesta loukkaantuu. - var.val
rahaa tilillä joka on ihan sama minulle oli sitä tai ei. Nih !
Haen tällä kirjoituksellani ymmärettävä vastausta siihen että kun minulla on ukko tai eukko tai lapset se on yleisesti hyväksytty tapa luoda ympäristölle uskottavuutta esim uudella työpaikalla tai jossain illan istujaisissa. Eikö vaan.
Mut meneppä sanoa pamauttamaan jonnekkin tuttujen kesken tai uudella työpaikalla mul on 50 000 ekee ulkolaisella pankkitilillä :O
ja aika helppoa ajatella jatkoa tämän pikku paljastuksen jälkeen. Kuiskailuja, ai, mistä se on nuo rahat saanut ja onko maksanut veroja niistä ? Duunailetko se kenties jotain pimeitä alakulttuurin juttuja?? Joo, oon mä nähnyt sen liikkuvan siellä ... kuulin kaverilta. - Jussi__777
ex-kiukku-ukko kirjoitti:
sinua odottaa lutuinen sohvanakki, ei nahistunut vaikka ehkä kutistunut. Tahtoisin niin puristaa mieluummin sinun... hmmm... kättäsi, kuin mitään kaukosäädintä, ja tahdothan sinäkin puristaa... hmm... kättäni, kuin mitään kaukosäädintä. Sylini on parempi kuin sohvan pinta. Minulla aitoa nahkaa - entä sohvasi?
o miehel ku sohvas, toi o kyl iha järkevää, siis hankkii nahkasohva ni ei tarvii miestä. siis jos o varaa.
- Jussi__777
loukaantua jos kirjoitti:
on valinnu sinkuutensa ja on siihen tyytyväinen.Nyt kyllä jotenkin haiskahtaa kateurelle.Tarkootan keskustelun avaajaa.
o rehellisyyttä. aika mon akka tuntuu valittava sitä et mies vasta uamusela ilimottaa olevaa naimisis. et kyl se o hiukka sellase rehellisen immeise tapa kertoo et o naimisis. tietty kyllähä se riipii niitä jotka o oma valintaisesti sinkkuja. ku seksologit ei o varmoja johtuuko sinkkuus mielenterveys häiriöstä vai häiriöt sinkkuuesta mut siitä ne o varmoja et täyspäistä sinkkuu ei o olemas. ettei ny kukkaa herenettä vetäs ni mä oon kyl eronnu ja tiiän kyl kummanki rooli ja siks voin ilomieli allekirjottoo tuon kirjaviisauen.
- Jussi__777
var.val kirjoitti:
rahaa tilillä joka on ihan sama minulle oli sitä tai ei. Nih !
Haen tällä kirjoituksellani ymmärettävä vastausta siihen että kun minulla on ukko tai eukko tai lapset se on yleisesti hyväksytty tapa luoda ympäristölle uskottavuutta esim uudella työpaikalla tai jossain illan istujaisissa. Eikö vaan.
Mut meneppä sanoa pamauttamaan jonnekkin tuttujen kesken tai uudella työpaikalla mul on 50 000 ekee ulkolaisella pankkitilillä :O
ja aika helppoa ajatella jatkoa tämän pikku paljastuksen jälkeen. Kuiskailuja, ai, mistä se on nuo rahat saanut ja onko maksanut veroja niistä ? Duunailetko se kenties jotain pimeitä alakulttuurin juttuja?? Joo, oon mä nähnyt sen liikkuvan siellä ... kuulin kaverilta.mie kyl köyhyyttän julistoo jos tos o koko mammona. sama assii, siis et on jonkilaista ommaisuutta, voip kyl sannoo sillee kiertäinki et annon kaverile luva mehästee mehtoja ku mul o sellane 50 hehtaari läntti jolla jolla o séllasta hakkuu kypsee männikköö et mehot viihtyy niis latvos.
- zööp
saa nää kyseiset naiset tuntemaan itsensä jollain tavoin paremmiksi ja etuoikeutetuksi ku heillä on "parisuhde" Vaikka tosiaan koko suhde ois perseestä mut saahan sitä kuvitella olevansa onnellinen julistaesaan koko maailmalle menevänsä kiehnäämään ukkonsa kainaloon. Joka todennäköisesti kattoo urheilua ja ei välitä vittujakaan kiehnäävästä akasta :)
- "yksin kotona"
sitä miestä ei edes ole!
- Virya
Ja miten pariutuneet suhtautuvat siihen?
Ai niin, melkein unohdin sanoa, että missähän se mun ihana mies lienee, ja kyllä noi meidän lapset on sitten suloisia!- todella rumia
Ihmislapset ovat muuten todella rumia. Muuten ihan ok, hyödyllisiä ja noin kun niistä tulee isoina veronmaksajia. Mutta erit. vastasyntyneet ja alle 5-vuotiaat todella ikävän näköisiä. Aikuiset ihmiset joskus vähän paremman näköisiä, mutta niitäkin harvassa :)
Kun vertaa ihmislasta esim. koiranpentuun, niin eron huomaa. Ihmiset ovat aivan kuin apinat. Samanlaiset korvat. - mielestäni
todella rumia kirjoitti:
Ihmislapset ovat muuten todella rumia. Muuten ihan ok, hyödyllisiä ja noin kun niistä tulee isoina veronmaksajia. Mutta erit. vastasyntyneet ja alle 5-vuotiaat todella ikävän näköisiä. Aikuiset ihmiset joskus vähän paremman näköisiä, mutta niitäkin harvassa :)
Kun vertaa ihmislasta esim. koiranpentuun, niin eron huomaa. Ihmiset ovat aivan kuin apinat. Samanlaiset korvat.minä en näytä apinalta :)
- Baron
todella rumia kirjoitti:
Kun vertaa ihmislasta esim. koiranpentuun, niin eron huomaa. Ihmiset ovat aivan kuin apinat. Samanlaiset korvat.Kyllä. Tämä on niin totta. Jopa vasta kuoriutunut käärmeen poikanen on sulosempi, kuin ihmislapsi! Hyi!
- Virya
todella rumia kirjoitti:
Kun vertaa ihmislasta esim. koiranpentuun, niin eron huomaa. Ihmiset ovat aivan kuin apinat. Samanlaiset korvat.Koska se muistuttaa niin paljon ihmistä.
- Yks vaimo ihminen :)
todella rumia kirjoitti:
Kun vertaa ihmislasta esim. koiranpentuun, niin eron huomaa. Ihmiset ovat aivan kuin apinat. Samanlaiset korvat....tässä ihmettelen että kuin itteenne viittitttekin haukkuu ihan näin julkisesti (vai ettekö te ole lainkaan ihmisiä)?? Kummaa meininkiä. Ja kaikki jotka ihmettelette täällä miten pariutuneilla on aikaa olla chatissa yms, kun ei "sulla" ainakaan ole aikaa kun pitää ukolle ruokaa laittaa yms...no, hyvinpä ainakin tänne kerkiit kirjottelemaan ja lueskelemaan :O Itse olen avioliitossa ja kyllä mulla hyvin riittää aikaa olla netissä...feississä yms...ei mun ukko sentään niin avuton ole että mun sitä pitäis holhota tai passata kokoajan, aikuista ihmistä.
Kyllähän nykyään varmaan lähes jokainen parisuhteessa elävä netissä luuraa milloin mitäkin tekemässä ja aikaa kuluttamassa eikä siinä mun mielestäni ole yhtään mitään ihmeellistä. Sitä ihmettelen jos parisuhteessa elävä täällä seuraa etsii, niin se on jo sit ihan toinen juttu.
Mitäpä sen puoleen kenenkään tekemiset kellekään toiselle kuuluu...ei edes mulle. Jokainen eläköön omaa elämäänsä niinkuin parhaaksi näkee, niin minäkin teen :)
Nautitaan näistä ihanista aurinkoisista talvipäivistä ja odotellaan kevään saapumista :)) - lapsetoN25
Justiin pari päivää sitten kuuntelin kuinka miesporukka puhui naisista, jotka ovat synnyttäneet.. en oo koskaan kuullut niin kamalaa ja loukkaavaa puhetta, mutta tottahan se on :P ei käy kateeks mitä teistä synnyttäneistä aatellaan..
- MURKOLI
todella rumia kirjoitti:
Kun vertaa ihmislasta esim. koiranpentuun, niin eron huomaa. Ihmiset ovat aivan kuin apinat. Samanlaiset korvat.tiedätkö mikä erottaa ihmisen apinasta? 750kuutiosenttiä ja en puhukaan moottoripyörästä....
lue kirjasta. ja koiran ja ihmisen erottaa peilistä jos älykkyys riittää. koiralla on juoksu aika mutta ihminen juoksee sängystä sänkyyn.joten suomalainen nainen muistuttaa minusta kania kun ihmistä.ainoo että korvat ei heilu valehdellessa ja sähköpanta jossa osote vois olla parempi kun sormus. - Synnyttänyt nainen
lapsetoN25 kirjoitti:
Justiin pari päivää sitten kuuntelin kuinka miesporukka puhui naisista, jotka ovat synnyttäneet.. en oo koskaan kuullut niin kamalaa ja loukkaavaa puhetta, mutta tottahan se on :P ei käy kateeks mitä teistä synnyttäneistä aatellaan..
No etpä ole kovin "kamalia" asioita oikeasti sitten kuullut ikinä!!Siis jos tollaset jutut sua on niin kauhistuttanut ja varmasti jos jotain tietäisit tosissaan asiasta niin tietäisit myös sen TODELLISUUDEN,nimittäin ettei naisesta tiedä onko synnyttänyt vai ei ellei ole tietoinen kys.asiasta!!Ja moni synnyttänyt nainen voi olla jopa paremmassa kunnossa kuin joka ei ole synnyttänyt joten SE SIITÄ!Ps.Lantionpohjan lihakset katsos palautuvat hyvin nopeaan tahtiin ja synnytyksestä palautuu muutenkin yleensä nopeasti.Ja synnyttäneet naiset tietävät usein paljon enemmän eri jumppa jutuista kuin ei synnyttäneet jne.Ei tarkoita sitä että "olisi jotenkin huonompi" jos on synnyttänyt jne,lantionpohja lihaksia naisten tulee harjoittaa vaikka ei tekisi lapsia koskaan ja niihin asioihin liittyy myös paino,ikä jne.Ja kuten totesit,että "tottahan se on" niin voin suorilta sanoa ettei varmasti pidä paikkaansa!Tulet huomaamaan sen itse joskus(ehkä,kunhan nyt hieman vielä aikuistut sun muuta=)
Ja aika ihmeellistä kun ensin kirjoitit kuinka loukkaavaa puhetta kuulit ja sitten toteatkin,että niinhän se onkin=D Ja sitten vielä lopuksi,että olen muuten erittäin onnellinen synnyttänyt nainen,mutta monesti on luultu ettei minulla ole lapsia tai hämmästelty asiaa,joten en ainakaan itse loukkaannu tollaisesta, koska tiedän miten asiat tasan tarkkaaan ovat ja niin varmasti tietävät muutkin synnyttäneet naiset ja suurin osa myös miehistä=))) - ME!!
Synnyttänyt nainen kirjoitti:
No etpä ole kovin "kamalia" asioita oikeasti sitten kuullut ikinä!!Siis jos tollaset jutut sua on niin kauhistuttanut ja varmasti jos jotain tietäisit tosissaan asiasta niin tietäisit myös sen TODELLISUUDEN,nimittäin ettei naisesta tiedä onko synnyttänyt vai ei ellei ole tietoinen kys.asiasta!!Ja moni synnyttänyt nainen voi olla jopa paremmassa kunnossa kuin joka ei ole synnyttänyt joten SE SIITÄ!Ps.Lantionpohjan lihakset katsos palautuvat hyvin nopeaan tahtiin ja synnytyksestä palautuu muutenkin yleensä nopeasti.Ja synnyttäneet naiset tietävät usein paljon enemmän eri jumppa jutuista kuin ei synnyttäneet jne.Ei tarkoita sitä että "olisi jotenkin huonompi" jos on synnyttänyt jne,lantionpohja lihaksia naisten tulee harjoittaa vaikka ei tekisi lapsia koskaan ja niihin asioihin liittyy myös paino,ikä jne.Ja kuten totesit,että "tottahan se on" niin voin suorilta sanoa ettei varmasti pidä paikkaansa!Tulet huomaamaan sen itse joskus(ehkä,kunhan nyt hieman vielä aikuistut sun muuta=)
Ja aika ihmeellistä kun ensin kirjoitit kuinka loukkaavaa puhetta kuulit ja sitten toteatkin,että niinhän se onkin=D Ja sitten vielä lopuksi,että olen muuten erittäin onnellinen synnyttänyt nainen,mutta monesti on luultu ettei minulla ole lapsia tai hämmästelty asiaa,joten en ainakaan itse loukkaannu tollaisesta, koska tiedän miten asiat tasan tarkkaaan ovat ja niin varmasti tietävät muutkin synnyttäneet naiset ja suurin osa myös miehistä=)))AIVAN JA JUST NIIN!!
- Nimetön
lapsetoN25 kirjoitti:
Uskot joidenkin ukkojen höpinöitä tai sitten ovat ollu joitain pikku penikoita jotka ei tiedä naisista tai mistään muustakaan mitään tai sitten olet vain tyhmä!!!
- Virya
lapsetoN25 kirjoitti:
Ettei pääse miesporukka loukkaamaan. Mua toi ei kosketa, koska mun omani tykkää musta synnytyksen jälkeen entistäkin enemmän, ja niin tykkään minäkin...
- vissiin
hilata perse taas ukon luo ;)
- ex-ikisinkku
Itse olin sinkkuna 27 vuotiaaksi asti kunnes rupesin seurustelemaan. Kaikenlainen parisuhteella mälläily ja pariskuntien kiehnääminen baarissa "esiintymistarkoituksessa" ärsytti suunnattomasti. Joten ymmärrän mistä puhut.
Nyt ehkä juuri tuon kokemushistoriani takia en oikeastaan puhu mitään miekkosestani, jos ei minulta jotain hänestä erikseen kysytä. Puhumattomuuttani jo suorastaan ihmetellään. - kysymys..
rassaa todella, todella pahasti, kun on itse yksinäinen, ja olisi valmis antamaan parisuhteesta vaikka yhden sormensa, mutta sitä toista puoliskoa ei vaan tunnu löytyvän.
ja sinkuthan noin ei kysele. vaikka sanoin suoraan, että tuo on vähän kuin suolan heittämistä haavoihin, sitä kuulee sillointällöin vieläkin. ei oikein tiedä, pitäisikö ottaa tarkoituksellisena kettuiluna.Voisin kokemuksesta sanoo, että kun etsii parisuhdetta niin ei sitä tule varmastikkaan löytämään, mutta siinä vaiheessa kun luovuttaa ja hyväksyy sen, niin mahdollisuudet paranee huomattavasti! Itse olen ollut useasti parisuhteessa jolloin vientiä olisi ollut enemmän kuin selkäranka kestää! Mutta sitten, kun suhde loppuu ja on haku päällä ja olisi moraalisesti vapailla vesillä niin ei, ei sitten millään! Eli johtopäätöksenä voisi sanoa, että ole joko suhteessa tai toivonsa menettäneenä niin eiköhän pari tai ainakin ehdokas löydy. Liika yritys on pahasta!
P.S. Muutaman vuoden seurustelleena voisin sanoa, ettei sinkkuus oikein ajateltuna ole mikään huono asia. Nauttikaa elämästä!!!
- selitys.
kysymykseesi. Jos hetken mietit kun joku "leveilee" parisuhteellaan chatissa,niin oivallat miksi henkilö sitä tekee.Tällaisella henkilöllä ei todellisuudessa se parisuhde toimikaan,niin kuin hän antaa ymmärtää. Aikuisten oikeasti henkilö jolla se parisuhde toimii,ei tuhlaa aikaansa chatissa,vaan nauttii ja elää elämäänsä siinä parisuhteessaan.Tällaisen henkilön ei tarvitse hakea minkäänlaista pönkitystä itselleen chatista.
Jos seuraavan kerran huomaat tällaisen leveilijän chatissa,silloin tiedät että siellä on reppana,joka elää toivemaailmassaan,ei siis oikeaa elämää.- leveilee
parisuhteestaan muutenkin kun chatissä,varsinkin kun on olevinaan "hyvän miehen"kanssa.Samoin tekee myös mieskin vaikka ei varsinaisesti rakasta naistaan,vaan haluaa näyttää esim.exille että millainen hänellä on nykyään.Suhde ei perustu rakastumiseen,vaan hyväksi käyttöön.
- Liitsi
Tuosta asiasta että jos suhde toimii niin mitä helvettii ne roikkuu kaikenmailman chateissa.Luulisi parhaimmankin seurustelun/parisuhteen simmahtavan jos jompikumpi roikkuisi koneella ties millä sivustoilla.Jos haluaa pitää kavereihin yhteyttä niin kaverin ovelle ja tapaaminen nokakkain.Kaikki muu on tekosyytä istua koneella.
- pariutunut sekä onnellinen
leveilee kirjoitti:
parisuhteestaan muutenkin kun chatissä,varsinkin kun on olevinaan "hyvän miehen"kanssa.Samoin tekee myös mieskin vaikka ei varsinaisesti rakasta naistaan,vaan haluaa näyttää esim.exille että millainen hänellä on nykyään.Suhde ei perustu rakastumiseen,vaan hyväksi käyttöön.
Hyviä miehiä ei siis ole olemassa, tai jos onkin, he ovat kaikki varattuja ja naiset rakastuvat vain renttuihin jne. Kliseetä toisen perään. Kuten sekin että kellä onni on, se onnen kätkeköön, koska kateelliset panettelevat jos onni näkyy piirunkaan normimäärän ylittäen. Miksi jonkun parisuhde on toiselta pois? Itse vietin sinkkuna parhaat nuoruusvuoteni ennen kuin tapasin mieheni kolmekymppisenä ja hyvä niin. Hyvää kannattaa odottaa. Joskus tuntui haikealta katsoa ulkopuolisena toisten perhe-elämää, mutta ajattelin aina että osuu se onni minunkin kohdalleni. Ja osasin samalla olla onnellinen toisten onnesta.
Elämä on muuten paljon helpompaa kun keskittyy niihin hyviin asioihin mitä elämässä on, eikä niihin joita on vailla =) - nii'i
pariutunut sekä onnellinen kirjoitti:
Hyviä miehiä ei siis ole olemassa, tai jos onkin, he ovat kaikki varattuja ja naiset rakastuvat vain renttuihin jne. Kliseetä toisen perään. Kuten sekin että kellä onni on, se onnen kätkeköön, koska kateelliset panettelevat jos onni näkyy piirunkaan normimäärän ylittäen. Miksi jonkun parisuhde on toiselta pois? Itse vietin sinkkuna parhaat nuoruusvuoteni ennen kuin tapasin mieheni kolmekymppisenä ja hyvä niin. Hyvää kannattaa odottaa. Joskus tuntui haikealta katsoa ulkopuolisena toisten perhe-elämää, mutta ajattelin aina että osuu se onni minunkin kohdalleni. Ja osasin samalla olla onnellinen toisten onnesta.
Elämä on muuten paljon helpompaa kun keskittyy niihin hyviin asioihin mitä elämässä on, eikä niihin joita on vailla =)harmi ku ihmiset ei osaa olla onnellisia toisten puolesta vaan kaikilla pitäisi mennä yhtä huonosti kuin sillä jolla menee huonosti että se sais siitä paremman mielen.. minä sanon ett meen kullan luo ja oon kyl yllättävän tyytyväinen elämääni. toivottavasti kaikki löytäisi onnen tai antaisi ainaki muiden olla onnellisia jos ite ei kykene iloittemaan juuri mistään vaikka varmaan kaikilla on jotain aihetta olla tyytyväinen elämäänsä ja iloita asioistaan kun vain ns. huomaisi metsän puilta =)
- anna toisten elää
pariutunut sekä onnellinen kirjoitti:
Elämä on muuten paljon helpompaa kun keskittyy niihin hyviin asioihin mitä elämässä on, eikä niihin joita on vailla =)Juuri näin se on! Täällä valitetaan milloin mistäkin ja kenenkin sanomisesta. Jos kaikkia kuuntelisi, mistään ei saisi ikinä puhua mitään, kun se aina loukkaa jotain ihmistä. Kauhean loukkaantuvaisia ja ärsyyntyviä S24:sen kirjoittajat.
- siitä puhe
mistä puute, eli jos jollain noin kova tarve kehua parisuhdettan, ja tuoda sitä kautta julki että on saanut ukon, niin tokkopa sitten edes sitä ukkoa onkaan...muualla kuin mielikuvituksessa.
- nasakasti:D
Sanottu - olen huomannut saman, että jos jostain asiasta alkaa tulla korostetun huomiota herättävää, niin todellisuus on monesti toista kuin mitä suu puhuu. Kumma kyllä, sen on joutunut monesti toteamaan, että näin on!
- vähä-älyiset
Maaseudun peräkammareiden vanhatpiiat näköjään täällä paljastaa älynlahjansa..
Olette nuijia. Onkohan se lehmän lannan metaani sulattanut rusinanne (=aivot) kokonaan?- Homo
Haista sinä vittu.
Sie olekki sitten varhmaan sulattanu omasti siellä kaupungin kaasuissa ;)
Ei se taia nuo omat mielipitheet olla kiinni siittä missä assuupi ja mistä on poies...
Kunnioittakaamme toistemma mielipitteitä...- häpeä
sinä kaupunki lontti.
- Liitsi
Eikös se tänä päivänä ala olee ihme ja kumma jos joku on parisuhteessa.Kyllä sitä melkein tuulettelis itse kukin?Onko nyt niin että jos oikein muistiansa kaivelee niin kyllä sitä seurustelun alkuaikoina tuli puhuttua kavereille ja työkavereille.Vai olenko muka ihan väärässä.Taitaa asiasta olla liian kauan tässä itse kullakin että alkaa unohtumaan tällaiset.Sitä kyllä ihmettelen että seurustelevat ihmiset on chatissa ylipäänsä.Luulisi olevan parempaakin tekemistä.Esim toisen kainalossa kiehnäämässä.Heh heh
- Parisuhteessa pian 10vuotta!
Tässäpä oli mielenkiintoinen viesti ketju..Itse olen luullut nimittäin aivan päinvastoin,siis että on niin hienoa ja upeeta olla sinkku!En tiedä mistä tämä johtunee ja miksi tälläistä olen luullut,mutta nyt asia alkaa hieman valkenemaan.Itse en chattaile pahemmin tms,toisinaan luen näitä viesti ketjuja jne,mutta tämä kolahti jotenkin.Itse olen ollut mieheni kanssa pian 10vuotta yhdessä(niistä naimisissa pian 4v)Meillä on ystäviä jotka nauttivat täysin siemauksin sinkkuna olosta tai vielä etsiskelevät sitä oikeaa,mutta olen tosiaan ollut aivan pihalla tästä aiheesta,että on "kateuttakin" olemasssa parisuhteissa olevia kohtaan.(En tarkoita loukata tai satuttaa vaan tuoda esille asian ettei kaikki tosiaan varmasti pahalla kerro parisuhteestaan jne)Joskus on parempi tuoda asia esille hyvissä ajoin,mutta itse tosin en hakeutumalla hakeudu sivuille joissa enimmäkseen on sinkku ihmisiä.Olisi niin paljon asiaa tästä aiheesta,mutta jotenkin häkellyin asiasta,kun kuulin kuinka paljon se sattuu kun ihmiset puhuvat omista rakkaistaan jne.Aloin itse muistelemaan omia sinkkuus aikoja ja muistan ne vain hyvinä aikoina,mutta haluan tuoda esille myös sen tosi asian että nyt elämässäni tietty on enemmän sisältöä kun on oma perhe ja asiat muuttuneet paljon muutenkin.Mutta toivon ja luulen,että te kaikki sinkut jotka etsitte vielä SITÄ OIKEAA niin varmasti vielä se päivä koittaa myös teille=) TSEMPPIÄ JA MUKAVAA KEVÄÄN ALKUA!!Ps.Ja tietysti tiedän myös sen,että mukavahan ja ihanaa on olla oman rakkaan kanssa ja jakaa niin ilot ja surut keskenään.Niin,kukapa nyt ihan loppu ikäänsä yksin haluaisi olla,mutta on niitäkin ihmisiä tosin.
- aikansa
Parisuhteessa pian 10vuotta! kirjoitti:
Tässäpä oli mielenkiintoinen viesti ketju..Itse olen luullut nimittäin aivan päinvastoin,siis että on niin hienoa ja upeeta olla sinkku!En tiedä mistä tämä johtunee ja miksi tälläistä olen luullut,mutta nyt asia alkaa hieman valkenemaan.Itse en chattaile pahemmin tms,toisinaan luen näitä viesti ketjuja jne,mutta tämä kolahti jotenkin.Itse olen ollut mieheni kanssa pian 10vuotta yhdessä(niistä naimisissa pian 4v)Meillä on ystäviä jotka nauttivat täysin siemauksin sinkkuna olosta tai vielä etsiskelevät sitä oikeaa,mutta olen tosiaan ollut aivan pihalla tästä aiheesta,että on "kateuttakin" olemasssa parisuhteissa olevia kohtaan.(En tarkoita loukata tai satuttaa vaan tuoda esille asian ettei kaikki tosiaan varmasti pahalla kerro parisuhteestaan jne)Joskus on parempi tuoda asia esille hyvissä ajoin,mutta itse tosin en hakeutumalla hakeudu sivuille joissa enimmäkseen on sinkku ihmisiä.Olisi niin paljon asiaa tästä aiheesta,mutta jotenkin häkellyin asiasta,kun kuulin kuinka paljon se sattuu kun ihmiset puhuvat omista rakkaistaan jne.Aloin itse muistelemaan omia sinkkuus aikoja ja muistan ne vain hyvinä aikoina,mutta haluan tuoda esille myös sen tosi asian että nyt elämässäni tietty on enemmän sisältöä kun on oma perhe ja asiat muuttuneet paljon muutenkin.Mutta toivon ja luulen,että te kaikki sinkut jotka etsitte vielä SITÄ OIKEAA niin varmasti vielä se päivä koittaa myös teille=) TSEMPPIÄ JA MUKAVAA KEVÄÄN ALKUA!!Ps.Ja tietysti tiedän myös sen,että mukavahan ja ihanaa on olla oman rakkaan kanssa ja jakaa niin ilot ja surut keskenään.Niin,kukapa nyt ihan loppu ikäänsä yksin haluaisi olla,mutta on niitäkin ihmisiä tosin.
.. Mutta jos tosissaan haluaa parisuhteen, eikä sitä sitten pitkään aikaan syystä tai toisesta synny, niin se on kova pala. Itse olen 30 v. ja haluaisin parisuhteen ja perheen, ja alan olla jo ihan kypsä esim. tökeröiden sukulaisten jatkuviin kyselyihin siitä, onko mulla miestä ja eikö olisi jo aika, ettei jää vanhaksi piiaksi! Ja ne naureskelee viattomasti, ihan kuin ne kyselyt olisivat hauskoja. Siinä sitten pala kurkussa yrittää naurahtaa jotain takaisin, kun joutuu sanomaan että ei ole vielä miestä.
Ja kun ystävät ovat kovasti jo pariutuneet ja perheellistyneet, niin suon toki onnen heille ja olen iloinen heidän puolestaan, mutta ärsyttää sellaiset ystävät, jotka löydettyään miehen jättävät ystävän kuin nallin kalliolle. Eivät lähde enää koskaan mihinkään, eivätkä soita. Kaikki eivät tietenkään ole tällaisia, ja ymmärrän että kun saa uutta sisältöä elämään, ei jää yhtä paljon aikaa vanhoille jutuille tai ystäville. Mutta pitääkö sitten ystävät unohtaa kokonaan, kun on löytänyt miehen? Itse olen kyllä pitänyt myös ystävyyssuhteitani yllä myös silloin, kun olen seurustellut.
Mutta tosiaan eivät kaikki seurustelevat ole moukkia ja kehu eikä kysele, tai hylkää ystäviään! Toivoisin vain, että ainakin ne piikikkäät kysymykset (tai piikikkäiltä ne tuntuu, vaikka ei olisi tarkoitettu siten) voisi lopettaa. - juustnii
aikansa kirjoitti:
.. Mutta jos tosissaan haluaa parisuhteen, eikä sitä sitten pitkään aikaan syystä tai toisesta synny, niin se on kova pala. Itse olen 30 v. ja haluaisin parisuhteen ja perheen, ja alan olla jo ihan kypsä esim. tökeröiden sukulaisten jatkuviin kyselyihin siitä, onko mulla miestä ja eikö olisi jo aika, ettei jää vanhaksi piiaksi! Ja ne naureskelee viattomasti, ihan kuin ne kyselyt olisivat hauskoja. Siinä sitten pala kurkussa yrittää naurahtaa jotain takaisin, kun joutuu sanomaan että ei ole vielä miestä.
Ja kun ystävät ovat kovasti jo pariutuneet ja perheellistyneet, niin suon toki onnen heille ja olen iloinen heidän puolestaan, mutta ärsyttää sellaiset ystävät, jotka löydettyään miehen jättävät ystävän kuin nallin kalliolle. Eivät lähde enää koskaan mihinkään, eivätkä soita. Kaikki eivät tietenkään ole tällaisia, ja ymmärrän että kun saa uutta sisältöä elämään, ei jää yhtä paljon aikaa vanhoille jutuille tai ystäville. Mutta pitääkö sitten ystävät unohtaa kokonaan, kun on löytänyt miehen? Itse olen kyllä pitänyt myös ystävyyssuhteitani yllä myös silloin, kun olen seurustellut.
Mutta tosiaan eivät kaikki seurustelevat ole moukkia ja kehu eikä kysele, tai hylkää ystäviään! Toivoisin vain, että ainakin ne piikikkäät kysymykset (tai piikikkäiltä ne tuntuu, vaikka ei olisi tarkoitettu siten) voisi lopettaa.joo kuulostaa aika tutulta.. että kun kaverit löytää miehen, ei enää soiteta..ei vastata edes puheluihin eikä enää tavata. ja kun joskus saa yhteyden siihen ystävään ja pyytää jonnekkin seuraksi. ei ole rahaa, aikaa tai tarvii kysyä lupaa mieheltä ymsyms....
aika harmittavaa miten näin käy?..enkä liene ainoa. - Jussi__777
juustnii kirjoitti:
joo kuulostaa aika tutulta.. että kun kaverit löytää miehen, ei enää soiteta..ei vastata edes puheluihin eikä enää tavata. ja kun joskus saa yhteyden siihen ystävään ja pyytää jonnekkin seuraksi. ei ole rahaa, aikaa tai tarvii kysyä lupaa mieheltä ymsyms....
aika harmittavaa miten näin käy?..enkä liene ainoa.ystäviä van vaihtaa. siis jos mä jonkun kaveri kans nuorena tykkäsin käyä vaikkapa vennäällä tai kiertee yökerhoja, ku muutun ukkomieheks lopetin moiset matkat ja samala poistu se meijä yhteine juttu niihe kavereihe kans. ne tuas tuski ois tullu vaipavaihtoo vaikka oisi kuhtunakkii jote en viittinä soittoo et hei, muil ois mahtavoo hommaa sulle, vaiha tenavale vaipat, mä nain euko kans siin vieres. ja jos kaverit kysy et läheks vennäälle, mie sanon et en viitti ku ei kukka ois uskona et eukko kieltää va sen ymmärti et o muuta tekemistä. mut mon eukko voi sannoo et pittää kyssyy ukolta ku eivät viitti sanno sinkku kaverille et musta o kuule mukavamp nussii kaks vuorokautta yhtee männöö ku juua siiderii ja oksentoo.
- ldkfjgldkgjdl
Olen huomannut. Todella ärsyttävää ja ajattelematonta, tai sitten tosiaan ihan tarkoituksellista.
Itsekin seurustelen nyt pitkästä aikaa, eikä tämä nyt ihmeellistä ja ihanaa ole että pitäisi koko ajan mainostaa. Tai varsinkin jos olisi, niin en alkaisi sellaisten ihmisten seurassa puhua onnestani, joilla sen kanssa ei niin hyvin mene.
Onnesllisten ystävieni puolesta voin olla iloinen ilman että sitä onnea pitää hieroa suoraan mun naamaan.- jjoo
"..eikä tämä nyt ihmeellistä ja ihanaa ole.."
tolta pohjalta on hyvä seurustella!! - lkfjlskjdlf
jjoo kirjoitti:
"..eikä tämä nyt ihmeellistä ja ihanaa ole.."
tolta pohjalta on hyvä seurustella!!Joo, mun kokemus parisuhteesta tosiaan on, ettei se mitään ikuista auvoa ole. Yhtä lailla iloja ja suruja olen kohdannut suhteessa ja sinkkuna. En koskaan seurustellessani ole kokenut että elämäni sillä perusteella parempaa tai arvokkaampaa kuin yksineläjien.
Mutta tästä näköjään on tosiaan aika moni eri mieltä.
- höh ja hah
mutta ihmiset eivät kaikki tee sitä loukatakseen. jos joku on onnellinen niin annetaan olla ja kertoa onnestaan. eikö ole hyvä että on onnellisia ja annetaan heidän nauttia parisuhteesta jos sellaisessa on. kyllä me kaikki joskus haluamme kertoa nyt tai tulevaisuudessa onnestamme.
- no kyllähän se on
ihan oikeesti kuin Ferrari tallissa!
Kellä onni on, älköön sitä kätkekö!
On nimittäin katoava luonnonvara, mikäli kaikkiin valituksiin ja surkeisiin kohtaloihin on uskomista.
Ja niitähän on. - ristian
si joo, kävellään nii ihanasti käsi kädessä ja vielä kehdataan julkisesti pussailla...prkl!
Joku roti! - nainen-
Mitä helvettiä,tämä on PARISUHDEPALSTA. Mene sinkkupalstalle ruikuttaan.
- Herätys!
Kysyvä halusi saada vastauksen PARISUHTEESSA olevilta. HALOOO... Kuuleeko maa?
- vuvuuvuvuvuvu
Harmi, että olet niin kateellinen ja katkera ihminen, ettet pysty iloitsemaan, jos jollain oikeasti menee parisuhteessa hyvin.
Itse en kyllä missään chateissa mainosta miestäni ja parisuhdettamme, mutta tiedän kyllä, että usein kasvotusten nähdessä kavereita, opiskelukavereita, vanhempia yms. puhun todella paljon miehestäni. Mutta ei se todellakaan mistään leveilystä johdu. Miksi leveilisin mummolleni parisuhteestani, onhan hänelläkin mies!? :D
Lähinnä puhun miehestäni paljon siksi, että hän liittyy niin suurelta osalta elämääni. Teemme lähes kaiken yhdessä; vähän vaikea siinä on jättää toista osapuolta mainitsematta.
Ja lisäksi olen onnellisempi kuin koskaan. Joo-o, kateelliset suomalaiset voi viljellä tätä sanontaa "kel onni on, se onnen kätkeköön", mutta itseäni ei ainkaan haittaa vaikka muutkin tietäisivät miten ihanaa elämäni on. Jos ette osaa olla iloisia muitten puolesta, olkaa sitten vaikka hiljaa, ja antakaa niitten olla onnellisia, jotka ovat sen upean kumppanin löytäneet ja kehtaavat siitä vielä riemuitakin.- Eipä tarvitse...
Eipä tarvitsekaan enää vastata tähän ketjuun sen kummemmin, kun sinä teit sen jo puolestani. :-)
Chateissa en käy minäkään ikinä, mutta miten ihmeessä voisin olla puhumatta miehestäni keskustelukumppaneilleni, kun hän on niin valtava osa elämääni? Pitäisikö sanoa "minä kävin siellä ja siellä", vaikka 99-% en ole ollut yksin, vaan mieheni kanssa?
Sydämen kyllyydestä suu puhuu. Kun on täynnä rakkautta sitä ihanaa ihmistä kohtaan, niin miten hänestä voisi olla hiljaa? - Epäilen.....
....... aina ei ole asiat näin, kui ne ulkopuolelta näyttää!
Onnellinen parisuhtessa nainen on keittiössä, kun päivät hän istu toimistossa tietokonen takana!
OMA RAKAS lähettä viisi kännykkäviestiä rakastajatarelle päivässä, sitten seuravaksi odotta chatti jonkun muun kanssa ja illan päätteksi OMA RAKAS tyydyttä itsensä pornosivulla!!!
ÄLÄ HYVÄÄ IHMINEN KADEHTI SELLAISTA!!! Sinkkuna
oleminen on nykyaikana LUKSUSTA!!!! - ---
Aika rajoittunut mielikuvitus sulla ja oma napa, jos mikään muu ei kiinnosta.
Luuletko tosiaan että kateelliset ja katkerat ovat ns. ikisinkun tunteet haha et taida tietää mistään mitään. Etkä ihmisen ajatuksista tai tunteista. Salaisuus
Toivottavasti miehesi on kuitenkin luotettava. - omasta ukosta
puhuminen on sitä koko ajan oman navan ympärillä
pyörimistä, jota ympäristö ei jaksa kuunnella...hohhoijaa....niin taidat itsekin olla tuossa omahyväisyydessäsi eli pienet ovat ympyräsi? - sönkösönkö
"Upea kumppani"? Sellaisia ei ole. Minua on aina inhottanut ihmiset, jotka tarvitsemalla tarvitsevat elämäänsä jonkin hiton "upean kumppanin". "Upea kumppani", miten dorkalta sekin kuulostaa! Se on surullista, että ihmisten on pakko löytää "elämänsä rakkaus" tai että jotkin tytöt haaveilevat häistä pienempinä, kuin se olisi jokin suuri saavutus ja unelma, kuin elämässä ei olisi mtn muuta saavuttamisen arvoista. Siis missä ihmeen elokuvassa ihmiset luulevat elävänsä? Romanttinen-komedia? Komedia tosiaan...Minulle on tullut monia ehdotuksia seurustelusta ym. Ei kiitos! Pärjään ihan itsekseni ja kavereiden kanssa ym. Inhoan sitoutumista. Kartan sitä kuin ruttoa, sillä minuahan ei hihnan päähän pistetä. Näin voin tehdä mitä haluan, milloin haluan eikä tarvitse ikinä tilittää jollekin, missä, miksi, milloin ja kenen kanssa. Ja naisilla on aina niin nolo tapa mennä, mainostaa ja esitellä "niin ihanaa miestään" kuin jotain palkintopokaalia. "Katsokaa! Pitkän työni tulos! Ja hän onneksi huoli minut niistä monista muista. Olen niin onnekas." Mitäh!?:D
- Eipä tarvitse...
sönkösönkö kirjoitti:
"Upea kumppani"? Sellaisia ei ole. Minua on aina inhottanut ihmiset, jotka tarvitsemalla tarvitsevat elämäänsä jonkin hiton "upean kumppanin". "Upea kumppani", miten dorkalta sekin kuulostaa! Se on surullista, että ihmisten on pakko löytää "elämänsä rakkaus" tai että jotkin tytöt haaveilevat häistä pienempinä, kuin se olisi jokin suuri saavutus ja unelma, kuin elämässä ei olisi mtn muuta saavuttamisen arvoista. Siis missä ihmeen elokuvassa ihmiset luulevat elävänsä? Romanttinen-komedia? Komedia tosiaan...Minulle on tullut monia ehdotuksia seurustelusta ym. Ei kiitos! Pärjään ihan itsekseni ja kavereiden kanssa ym. Inhoan sitoutumista. Kartan sitä kuin ruttoa, sillä minuahan ei hihnan päähän pistetä. Näin voin tehdä mitä haluan, milloin haluan eikä tarvitse ikinä tilittää jollekin, missä, miksi, milloin ja kenen kanssa. Ja naisilla on aina niin nolo tapa mennä, mainostaa ja esitellä "niin ihanaa miestään" kuin jotain palkintopokaalia. "Katsokaa! Pitkän työni tulos! Ja hän onneksi huoli minut niistä monista muista. Olen niin onnekas." Mitäh!?:D
Sinä olet tuota mieltä ja sinulle tuollainen elämä varmasti sopii parhaiten. Ole tyytyväinen siitä että olet oivaltanut mikä tekee sinut onnelliseksi.
Mutta älä myöskään aliarvioi ja pidä itseäsi vähemmän valistuneina ihmisiä, jotka mieluiten jakavat elämänsä toisen kanssa.
Olen ollut sinkku (32-vuotiaaksi asti en kertaakaan seurustellut kenenkään kanssa; minulla ei ollut yhtäkään jota edes hyvällä tahdolla voisi kutsua "suhteeksi") ja olen ollut naimisissa, ja en keksi yhtään ainoaa osa-aluetta elämästäni joka ei nyt onnellisesti naimisissa olevana olisi huimasti parempaa kuin sinkkuna.
Elämä kertakaikkiaan on niin paljon hauskempaa, antoisampaa, mielenkiintoisempaa ja kertakaikkiaan onnellisempaa nyt.
Ei kyse ole siitä että olisin ollut onneton sinkkuna; ei suinkaan. Eikä minulla ollut mitään pakkomiellettä löytää "joku". Mutta kun tämän ihmisen kohtasin, niin hulluhan minä olisin ollut jos olisin sinkkuudestani itsepintaisesti kiinni pitänyt.
- ...
En usko että kaikki puhuvat kumppaneistaan rehentely mielellä. Onhan se ymmärrettävää kun elää parisuhteessa niin siitä tulee puhuttuakin. Vähän samalla lailla kuin ne joilla on lapsia puhuvat lapsistaan (se ärsyttää niitä joilla ei ole lapsia). Minulla ei ole lapsia, ja jos joku jota en tunne kovin hyvin puhuu koko ajan vain lapsistaan, se on oikeasti ärsyttävää koska minua ei kiinnosta se mitä heidän lapsensa on tehnyt tai sanonut :D Mutta kuitenkin, heidän elämänsä sisältö on suurelta osin sitä (joko parisuhdetta tai lapsia), niin siitä silloin puhutaan. Ei sellaisesta kannata ottaa nokkiinsa. Kaikilla on omat puheenaiheensa, oli se työasioista -, biletys - tai harrastuksista puhuminen jne.
- valonlapsi32
Sinkkuus taitaa olla sinulla kova paikka, jos noin kovasti häiritsee, että jos joku puhuu jotain omasta kumppanistaan. Silloin kun itse olin sinkku, niin minua ei ainakaan ärsyttänyt, että jos kuulin muiden puhuvan kumppaneistaan.
- kaikilla ei käytöstapoja
Ymmärsin itse tuon aloittajan pointin niin, että tarkoituksella 'korostetaan omaa suhdetta' ja samalla mollataan sitä sinkkuystävää.
Teetkö itse näin?
samaa sarjaa kuin ne ystävät, jotka katoaa kun pier*** saharaan sen naisen/miehen löydyttyä.
Sitten kun tuleekin ero, ollaan ihan ihmeissään, kun ei ole enää yhtään ystävää.
Ei ketään haitaa tai häiritse toisen suhteet tai onni sen löydyttyä. Siitähään iloitaan yhdessä ystävän kanssa. Mutta jos tyyppi hehkuttaa tyyliin "mulla on nainen/mies", "sulla ei oo vieläkään ketään", juttu menee jo typeryyden ja vit****n puolelle.
- Kateutta vaan
Suomalaiset on kyllä niin juntteja ja edelleen niin takapajuisia. Täällä saa vaan ääneen sanoa, jos on asiat tosi huonosti, kotona tulee turpaan, talo menee alta jne. Mutta mitäs, jos jollain vaan on asiat kerrassan hyvin. On oma rakas ja muutenkin asiat rullaa. Mä en ainakaan halua peitellä onneani. Ja ikävä kyllä just siks saankin sit usein vihaisia katseita ja selän takana varmasti puhutaan ja paljon. Koska eihän se ole sallittua mainita olevansa onnellinen.
Asiat pitäis vaan kaikilla olla tosi huonosti, niin sit ois tosi hyvä. Eikö vaan kateelliset?
PS. Kyllä sen vaan huomaa naamasta, kun lakkaa saamasta.- skösdalfk
Onko se nyt niin väärin ja ihmeellistä, jos joku jolla menee huonosti, ei jaksa kuunnella toisen onnen hehkutusta? Onko kateus jotain epäinhimillistä pahuutta? Mielestäni kateus on normaali tunne, joka ei ole mitenkään sen pahempi tunne kuin muutkaan, vasta jos sen antaa määrätä tekoja se muuttuu pahaksi.
Toinen tilanne: kaverillasi todetaan vakava sairaus. Tiedät, ettei hän toivo sinulle samaa vaan on onnellinen terveydestäsi, mutta haluatko siltikin julistaa hänelle onneasi terveytesi tähden? Kell' onni on, se onnen näyttäköön? Pitäisikö kaikkien sairaiden unohtaa omat vaivansa ja nauttia niiden terveiden puolesta heidän onnestaan? Tuleeko pyörätuolissa istuva onnelliseksi kun joku kirmaa rullaluistellen ohitse? Jos ei tule, niin onko hän takapajuinen juntti vai onko hänellä ihan normaaleja imhimillisiä tunteita, joihin esimerkiksi kateus kuuluu?
PS. Onko sinusta ihminen jotankin huonompi, jos lakkaa saamasta? - jokuVAAAn
skösdalfk kirjoitti:
Onko se nyt niin väärin ja ihmeellistä, jos joku jolla menee huonosti, ei jaksa kuunnella toisen onnen hehkutusta? Onko kateus jotain epäinhimillistä pahuutta? Mielestäni kateus on normaali tunne, joka ei ole mitenkään sen pahempi tunne kuin muutkaan, vasta jos sen antaa määrätä tekoja se muuttuu pahaksi.
Toinen tilanne: kaverillasi todetaan vakava sairaus. Tiedät, ettei hän toivo sinulle samaa vaan on onnellinen terveydestäsi, mutta haluatko siltikin julistaa hänelle onneasi terveytesi tähden? Kell' onni on, se onnen näyttäköön? Pitäisikö kaikkien sairaiden unohtaa omat vaivansa ja nauttia niiden terveiden puolesta heidän onnestaan? Tuleeko pyörätuolissa istuva onnelliseksi kun joku kirmaa rullaluistellen ohitse? Jos ei tule, niin onko hän takapajuinen juntti vai onko hänellä ihan normaaleja imhimillisiä tunteita, joihin esimerkiksi kateus kuuluu?
PS. Onko sinusta ihminen jotankin huonompi, jos lakkaa saamasta?Olet ihan oikeassa. Onnea jaetaan ystävien kanssa, mutta rajansa kaikella. Myös tavalla millä asian tuo esiin on suuri merkitys. On ihan eri asia viattomasti kertoa asiansa kuin leveillä niin että KAIKKI kuulevat kuin hyvin itsellä menee ja talloa samalla matalaksi kaikki ne, joilla ei ole asiat yhtä hyvin. Kuten sanotaan: vaatimattomuus kaunistaa. ;) Tosin sekin on typerää, että vetää herneet nenään jos nuoripari suutelee kaupungilla. Aina ei voi saada mitä haluaa ja se on hyväksyttävä. Toisella voi olla sitä, mitä sinulla ei ole.
- perhis
Olihan se kivaa tuossa alkusyksystä kun tuntui, että nyt on löytynyt se jota kannatti odottaa .. eipä siinä paljon peitelty onnea ei .. vaan sitten ilmeni, että kaveri olikin ensinnäkin karmeen mustis, homofoobikko , mamufoobikko ja vähän kaiketi jonkintyyppistä narsistin vikaakin mukana .. enpä siinä peitellyt helpostustanikaan heitettyäni tyypin pellolle . Harmittaahan se toki kun parisuhe voisi olla kiva asia, mutta liian kova hinta siitä on, jos joutuu hiippailemaan omassa kotona ja kaikkensa tehtyään kuulee pilanneensa esim. vkl:n vaan olemalla oma itsensä ..ja senkin 2 viikkoa tapahtuneen jälkeen ..että meille ei ainakaan ketään enää tule . Mutta onneksi kaveripiirissä on paljon ihania ja onnellisia suheita !! (O:§ Ja antaahan se toivoa, että se aikuinen parisuhe vielä joskus kohalle osuu (O:§ ett sitä odotellessa hyvää kevättä kaikille ja tintti lauloi tässä taannoin ihan titityy hehe
- ärsyttää
Jos keskustelupalstoilla puhutaan esim parisuhdeongelmista, niin aina on sitten näitä kehuskelijoita, jotka kertovat "kuinka hyvin heillä menee ja aina on niin ihanaa". Vaikka ketjun aiheena on nimenomaan ne ongelmat! Ei mua ainakaan kiinnosta lukea siitä, miten hienoa joillain on, vaan siitä mitä ongelmia muilla on ja kuinka ovat ne ratkaisseet.
- tai jos
vaikka joku kysyy vinkkejä rahahuoliinsa niin heti sata alkaa kehumaan kuinkapaljon rahaa heillä on.
- mirame81
Kel on onni se onnen kätkeköön.
- lässynlässyn.
paljon on selityksiä, sanontoja ja neuvoja.. Tuliko kenelläkään mieleen että ihan yksinkertaisesti voisi olla niin onnellinene että haluaa koko mailman tietävän siitä?.. Niin juu toi chatti juttu kyllä laittaa miettimään vähän että onko asiallinen paikka seurustelevalle.
- Aaaarrrgghh
Aikuinen työkaverini lässyttää julkisesti puhelimeen aina kun puhuu puolisonsa kanssa. Ei siinä muutoin mitään, mutta jostain kumman syystä tunnen myötähäpeää ja oma työnteko häiriintyy sitä lässytystä kuunnellessa. Suorastaa se ärsyttää ja häiritsee.
Olisi parempi jos vaikka huutaisi "oma rakas puoliso soittaa.." tai menisi puhumaan muualle. Ainakin tiedän kenen kanssa puhuu :) Tiedän kyllä, että ovat rakastuneita, mutta niin ovat muutkin... - lässyttäjät!
Aaaarrrgghh kirjoitti:
Aikuinen työkaverini lässyttää julkisesti puhelimeen aina kun puhuu puolisonsa kanssa. Ei siinä muutoin mitään, mutta jostain kumman syystä tunnen myötähäpeää ja oma työnteko häiriintyy sitä lässytystä kuunnellessa. Suorastaa se ärsyttää ja häiritsee.
Olisi parempi jos vaikka huutaisi "oma rakas puoliso soittaa.." tai menisi puhumaan muualle. Ainakin tiedän kenen kanssa puhuu :) Tiedän kyllä, että ovat rakastuneita, mutta niin ovat muutkin...Joo, ja sitten nämä "mun-mies-sitä" ja "mun-mies-tätä" -tyypit. Eiks lounas- ja kahvipöydässä ole mitään muuta puheenaihetta kuin se, mitä mieltä oma mies on jostain asiasta tai mitä se teki jne jne.??? Kerrotaan suunnilleen kalsareiden väristä alkaen kaikki. Mä en ainakaan haluaisi, että mun asioita leviteltäisiin työkavereille, vatsavaivat ja muut intimit jutut. Mun duunikaverit ei edes tiedä että seurustelen nykyään, enkä aio kertoa niille. Parhaat ystäväni ja lapseni tietävät.
- on sinussa!
lässyttäjät! kirjoitti:
Joo, ja sitten nämä "mun-mies-sitä" ja "mun-mies-tätä" -tyypit. Eiks lounas- ja kahvipöydässä ole mitään muuta puheenaihetta kuin se, mitä mieltä oma mies on jostain asiasta tai mitä se teki jne jne.??? Kerrotaan suunnilleen kalsareiden väristä alkaen kaikki. Mä en ainakaan haluaisi, että mun asioita leviteltäisiin työkavereille, vatsavaivat ja muut intimit jutut. Mun duunikaverit ei edes tiedä että seurustelen nykyään, enkä aio kertoa niille. Parhaat ystäväni ja lapseni tietävät.
Etkä edes huomaa vaan esittelet sitä täällä.
Nuo replat ovat ihan normaalia puhetta. Sinua ne vain kismittävät. Hmmm, miksi... - ja höpö höpö
on sinussa! kirjoitti:
Etkä edes huomaa vaan esittelet sitä täällä.
Nuo replat ovat ihan normaalia puhetta. Sinua ne vain kismittävät. Hmmm, miksi...Mä voin keskustella ihan mistä vaan, mutta se jatkuva puolison asioiden märehtiminen tympii. No, on tietysti ihmisiä, joiden elämän sisältö koostuu pelkästään neljän seinän sisällä nököttämisestä ja kumppanin tekosien ihailusta/jauhamisesta.
Päätän keskustelun osaltani tähän. Tässähän pian provosoituu.
- :o)
ehkä joku on vaan oikeesti onnellinen parisuhteessaan.. ei taida kirjottaja tietää sitä tunnetta kun on niin rakastunu et tekis mieli huutaa asiasta koko maailmalle. :) varsinki jos suhde on uus.
ja.. vaikka ois parisuhteessa niin tuskin se sitä tarkottaa että ollaan ihan 24/7 vierekkäi sohval kiehnäämäs. että eiköös siinä koneellekki ehdi käymää.
ja ps vielä! omal ukol on volkkari. - masurkka kolmelle
Samaa maata ovat lapsista puhuminen ja
lapsenlapsista puhuminen harrastuksista puhuminen, työstä puhuminen jne.
Meillä jokaisella on tarve tulla hyväksytyksi
ja kuulua johonkin ryhmään: perhe, harrastukset, ystävät, työyhteisö...
Tiettyjen asioiden julkinen kuuluttaminen on osa tätä sosiaalista leikkiä, joka liittyy hyväksytyksi tulemiseen jossain sosiaalisessa kehyksessä. Toisaalta luomalla rajoja muihin halutaan vahvistaa omaa identiteettiä ja kuuluvuutta. - MISS M
Kell' onni on se onnen kätkeköön... niinpä niin...Eikö parisuhteessa elävä ihminen enää saa keskustella nykyisessa sinkkuyhteiskunnassa niitä itselle tärkeitä asioita?? Pitääkö kantaa syyllisyyttä siitä että on parisuhteessa? Mielestäni ei todellakaan. Itse ainakin jaksan hehkuttaa omaa onneani, onhan rinnallani maailman ihanin mies :D
- MISS M
Ja vielä lisäys tuohon chatissa roikkumiseen vaikka parisuhteessa eläisikin... Itse en ainakaan käy moikkaamassa tuttuja oman kotikaupunkini chatissa kuin silloin harvoin kun en oman kultani kanssa ole. Eli kyllä meitä ihan normaalejakin ihmisiä vielä chatista löytyy...
- taktiikkaa
Ala huutelemaan omia "pano" juttuja ja muita asiaan liittymätöntä, ja jos joku kysyy niin sitten selittele vaan, että olet niin taivaissa ja ihastunut.
- ei parisuhde onnellisuutta ...
Totta kyllä että hyviä hetkiä voi suhteessa ollakin.
Elämä ei ole niin mustavalkoista "jos olet suhteessa olet hyvä,menestyvä,komea/kaunis,arvostettu ja sitten sulla on status"
Olen tullut hieman kyyniseksi näiden hehkuttelijoiden puolesta,koska parempi on oma onnensa pitää hissukseen omanaan kuin alkaa mainostamaan kenellekään. Meitä on niin moneen junaan ettei asematkaan riitä. Kaikenlaista vouhotusta maailmaan mahtuukin.
- äijä
niin niin...mut mulla onki pari suhdetta, se on paljon parempaa ku parisuhde *reps*
- kohoaa...
kun pääsee lesoilemaan pallinkantotelineellä
- valoholisti
ihme tyyppejä.ihan kuin siinä olisi jotain kehumisen aihetta.en tiedä tarkkan mistä johtuu,mutta ei ole tullut vastaan...
itse ainakin kehuisin takaisin kaikkien "sinkkuuden" hyvien puolien kanssa :D - uskottomia alvariinsa. Mitä
kehumista siinä on?
- tavannut
kunnon miestä. Miksi lankeat renttuihin pettäjiin?
- öökstöks
ja vieläpä naisten kans.. paitti homot.
- petänjapanen
jos ei olisi muuta tarjolla. Mutta vain takaapäin.
- tytteli^^
Huomenna mennään taas ukon kanssa ulos syömään.
- PyhPahPöh
Jos tuollaista sätissä esiintyy ja se ärsyttää niin tee asialle jotakin. Riko se parisuhde jolla sulle "lesotaan" tai sano suoraan niille jotka näin tekevät miltä se sinusta tuntuu.
Jospa sillä olisi jotain vaikutusta asiaan.
Hauskoja sättihetkiä kuitenkin , kevättä kohti mennään :) - ..lisään vielä...
...että jos tuosta menee vahingossakin huomauttamaan jollekin tällaiselle parisuhteellaan kehuskelevalle, niin heti leimataan kenellekään kelpaamattomaksi, katkeraksi peräkammarinpojaksi/tytöksi, joka ei ketään saa.
Itse olen sinkku ja ihan oma valintahan tämä. Silti vain mietityttää, että pitääkö sitä omaa parisuhdettaan nyt vaikkapa netissä joka käänteessä esiin tuoda. Mutta parisuhde on heille vain niin iso osa elämää, että se vaikuttaa kaikkeen heidän tekemiseensä. Niinpä itsestään tai kokemuksistaan kertoessa se parisuhde sieltä väkisinkin aina tulee esiin.
Harvoinpa varmaan ilkeilymielessä parisuhteellaan rehvastelevat. Eivät vaan yksinkertaisesti ymmärrä, että joitakuita tahtomattaan yksinäisiä se voi ärsyttää. - ei enää ikinä'
Minua lähinnä huvittaa ja säälittää sellaiset. Kokemuksesta tiedän ettei se parisuhde todellakaan ole mitään herkkua. Mieluummin vapaa.
- mulle taas pian
Mä ainakin haluan parisuhteen, vaikka se vaikeaa välillä onkin. Minua taas huvittaa nämä "olen mielummin vapaa" asenteet. Ne todellakin kuvaavat todellista luovuttamista.
- sinkku
mulle taas pian kirjoitti:
Mä ainakin haluan parisuhteen, vaikka se vaikeaa välillä onkin. Minua taas huvittaa nämä "olen mielummin vapaa" asenteet. Ne todellakin kuvaavat todellista luovuttamista.
Vai ovat sinkut luovuttajia?? On se vittu kumma että heti jos ei halua nalkuttavaa ukkoa/akkaa kotiinsa valittamaan niin heti ollaan luovuttajia. Kaikki kun vaan eivät halua tehdä tiliä menemisistään/tulemisistaan ja toiset vaan viihtyvät ilman jatkuvaa suhdetta eli osaavat olla myös yksin!!
- ei suosittele...
mulle taas pian kirjoitti:
Tule tänne muutamaksi viikoksi kokeilemaan sitä ihanaa parisuhdetta. Voin luvata etten ole mikään romanttinen paskanjauhaja. Äläkä vedä hernettä nokkaan jos en jaksa sitä että kiehnaat koko ajan kyljessä. Sellainen roikkuminen suoraan sanottuna vituttaa. Jos haluat kukkia joskus, ostat ne itse, omalla rahalla. Minä en rahojani laita mihinkään risuihin.
- dead_memories
...en mäkään seurustele. So what ??
- Neitonen-25
Joo mutta jännä juttu on se, että kun itse aikoinani olin vuosia kihloissa, niin olin kateellinen sinkuille..
heidän elämänsä vaikutti paljon mielenkiintoisemmalta kuin tylsä koti-elämäni miehen kanssa.. ja minusta tuntui että olen ainut seurusteleva ihminen ja että hukkaan elämäni ja nuoruuteni parisuhteessa.
Nyt kun olen sinkkuna ollut jo kauan, niin tilanne on päinvastoin. Korviin pistää heti kun joku puhuu miesystävästään tai isännästään.. mutta en kuitenkaan ole kateellinen, voisin itsekin olla parisuhteessa jos huolisin kenet tahansa, mutta odotan sitä herra oikeaa.. :P- sinkku mutta ei katkera
näissä seurustelemaan alkavissa se, että sen jälkeen ei enää muuta elämää olekaan ja vanhat kaverit hylätään saman tien! minulla oli todella hyvä ja ihana ystävä, jonka kans oltiin maailman mahtavin parivaljakko, biletettiin ympäri suomea ja iskettiin miehiä minkä ehdittiin, pidettiin tyttöjen iltoja punkkupullojen kans ja lätistiin kaiken maailman asiat. noh, sitten tämä alkoi seurustelemaan kusipäisen ja kännissä väkivaltaisen miehen kanssa ( ja kaveri muuten on todella fiksu nainen, kaksi korkeakoulututkintoa jne.) ja sen jälkeen, eli miltei vuoteen, emme ole nähneet montaakaan kertaa. surullista. toinen tapaus oli todella hyvä kaveripoika, jonka kans oltiin kuin paita ja perse, siis aivan puhtaasti kaverit. tämäkin meni ja alkoi seurustelemaan, tyttö on kyllä kiva ja olen onnellinen kaverini puolesta, mutta ei hänellä enää ikinä ole aikaa minulle! ja on muutenkin tytön tossun alla. anteeksi avautumiseni, mutta sapettaa rankasti menettää parhaat ystävänsä näin!
- Jussi__777
sinkku mutta ei katkera kirjoitti:
näissä seurustelemaan alkavissa se, että sen jälkeen ei enää muuta elämää olekaan ja vanhat kaverit hylätään saman tien! minulla oli todella hyvä ja ihana ystävä, jonka kans oltiin maailman mahtavin parivaljakko, biletettiin ympäri suomea ja iskettiin miehiä minkä ehdittiin, pidettiin tyttöjen iltoja punkkupullojen kans ja lätistiin kaiken maailman asiat. noh, sitten tämä alkoi seurustelemaan kusipäisen ja kännissä väkivaltaisen miehen kanssa ( ja kaveri muuten on todella fiksu nainen, kaksi korkeakoulututkintoa jne.) ja sen jälkeen, eli miltei vuoteen, emme ole nähneet montaakaan kertaa. surullista. toinen tapaus oli todella hyvä kaveripoika, jonka kans oltiin kuin paita ja perse, siis aivan puhtaasti kaverit. tämäkin meni ja alkoi seurustelemaan, tyttö on kyllä kiva ja olen onnellinen kaverini puolesta, mutta ei hänellä enää ikinä ole aikaa minulle! ja on muutenkin tytön tossun alla. anteeksi avautumiseni, mutta sapettaa rankasti menettää parhaat ystävänsä näin!
ni eivät ois tarvinnu miestä. se nyt vaa o niin et kyl hyvä muna huonon kielen voittaa. anteeks vaan et oon näi karkee mut sun nyt vaa tarttee ymmärtää et jotkut naiset tykkää miehistä enemmä.
- Bakman92
sen ei ole tarkotus ärsyttää se vain ilmotettaan kun ollaan iloisia. se on ihan hyvä et osaa iloita asioista, ja jos se ärsyttää voi mennä ihan itseensä. mua ei oikein oo onnistanu suhteitten kanssa enkä ärsyynny jos joku on suhteestaan iloinen .
- Snn
Viestiketjua lukiessani en voinut muuta todeta kuin sinkut ovat osaltaan katkeria ja parisuhteessa elävät eivät saisi näyttää olevansa onnellisia koska sinkkujen mielestä se on tekopyhää...
Hmm Lähes kaikilla tänne kirjottaneilla on jokin ongelma toisen suhteesta tai sinkkuudesta. Miksi olla katkera toisen parisuhteelle tai sinkkuudelle. Kaikenlaista höpöä olette kirjoittaneet kuten "sinkkuus on oma päätökseni ja onnellisesta parisuhteestaan kertovat ovat oikeasti onnettomia ja elävät haavemaailmassa"
Höpö höpö Kyllä ihmiset ovat aivan yhtä onnellisia parisuhteessa vaikka he netissä olisivatkin ja sinkut ovat varmasti onnellisia omalla tahoillaan ja tulevat vielä onnellisimmiksi löydettyään oman kullan kainaloon ;)
Lopettakaa olematon vellominen omissa ja ennenkaikkea muiden suhteissa.. Kevät on rakastumisen aikaa joten kaikki sinkut vaan uutta matoa koukkuun ja ulos sieltä koneelta katsomaan jos löytyisi vaikka live seuraa...- Bakman92
Joku osaa kirjoittaa asiaa tuo on todellinen laita tässä asiassa pisteet snn:lle
- siitä että on
kelvannut jollekin?
kävimmää kihlojaki kattelemas kon toi viktuuriaki män kihloihi mut jos sit ens vuon kon tulee seittemän vuot täytee . . .
- ystäviä!
Jos kaverin elämään kuuluu parisuhde, niin ihme on jollei siitä toiselle puhu. Mukava keskustella asioista, jos tarvitsee varoa mistä voi puhua. Voiko koirasta puhua allergiselle ystävälle? Voiko työttömälle kertoa saaneensa työpaikan? Voiko terveestä lapsesta puhua vammaisen lapsen vanhemmille? Voiko???
Osaatko olla onnellinen toisen puolesta vai tarviiko aina olla niin pirun itsekäs?
ps. Mun elämä on syvältä, että hyvä jos joku on onnellinen; ei se multa oo pois. - murkoli
no ei mulla ole ferraria eikä tyttöystävää.. mutta oma talli ja 2 lasta.. niissä on mulle yksin huoltaja isille paljon. toki vituttaa nähä kun pariskunta suutelee tai ollaan oikee perhe, lasten kanssa vaikka pulkkamäessä. ei mulla ole. ei enään. ei enään ikinä...muista kun jonkun saat pidä siitä kiinni mutta älä alistu kaikkeen paskaan niitä hyväx käyttäjiä on sekä miehissä ja 90% naisista.tiedän...et ole ainoo!
- jep jep
Miehet harrastavat myös kehumista omalla suhteellaan. Netti ja kaikki muutkin paikat ulkona. Myös sormus loistaa kilometrin päähän kiiltävänä myös joillain, no se kai pitääkin olla. Myös isolla perheautolla(ne pitkänmalliset matalahkot jatkeet) ajaessa kiihdytetään vauhtia moottori käyden kun halutaan pullistella mullapa onkin nuori kaunis nainen etupenkillä. Vai mikä sitä kaasujalkaa vaivaa muu kuin näytön halu, ainakin sille etupenkin naiselle. Kyylätään autosta ja kaasutellaan pienet mutkat ja kurvit. Ajellaan kaupungilla joka ilta muutenkin varsinkin parit, ja sinkut.
Ja naiset räpeltävät kännykkää joka paikassa, pitäähän miehen olla koko ajan tietoinen viimeisimmistä käänteistä ettei iske mustasukkaisuus.
Että "ärsy ärsy" :) Joskus jopa halutaan pahoittaa naisen mieli pullistelemalla suhteella ja pitäen sinkkunaista "valittavana saamattomana" friikkinä - pahimmillaan (ne oudoimmat miestapaukset). Ainakin vähintään todetaan kauan sinkkuna olleelle fraasi että "mikäs vika sinussa on kun olet noin kauan sinkkuna ollut". Hyvä tietysti että oma nainen kelpaa, mutta...
Tämä ei koske sitten kaikkia miehiä, joku osa. Miehillä myös tuntuu että moni on muutaman kuukauden tai puolivuotta sinkkuna, ja itse sanon lukuisan vuosimäärän. Miehillä on aina joku viritys ja pano menossa siitä huolimatta että ollaan se 2 kuukautta sinkkuja, ehkä ei kaikilla. Ymmärrän pidemmän aikavälin viritykset mutta 2 kk.ssa ei kuole puutteeseen jos osaa yksinkin, ja jos se sinkkuus loppuu kuitenkin pian. Ellei ole kyse näistä joilla on naisia silloinkin kun on suhde, pelimies buddyt. No ei kukaan pettämistä jaksa. Itse pidättäydyn tuntemattomista ukkeleista koska olisi vaikea alkaa johonkin tuntemattoman "aktiin" yök. Ja minä kuulemma olen sitten outo, vaikka madonna-huora ajattelu kukoistaa. Mies ei osaa olla yksin(?) Olen ihan hyvännäköinen nainen eli siitä ei ole kiinni. Ehkä joku mieskin on kauan sinkkuna. Ja ihan fiksujakin miehiä on!! Kiitos siitä. Ja moni joka ei kynnä joka peltoa.- jep jep
"Kel onni on, se onnen kätkeköön"? Ihan hyvä tuokin lause, niin moni tekee suurelta osin.
Hyvä tuoda ilmi että on varattu tietysti. Ja joistakin ei saa tietoa irti missä mennään.
- Jale
Onpa taas pikkusieluista keskustelua...
- Pari suhdetta
Ootko hei vähän kade?
- dööpxzz
Sitten kai. Voihan sitä yrittää elää toisen ihmisen kautta. Silloin kun se ei ole paikalla, voi vaikka roikkua chatissä heittelemässä tylsiä kahden sanan lauseita, koska ei osaa olla hetkeäkään yksin eikä ole parempaakaan tekemistä. Mut joo, kai se on joillekin naisille (lue tytöille) todella tärkeää, että on parisuhde, pääsee leikkimään kihloja, ehkä joskus pääsee oikeisiinkin kihloihin ja kuka tietää vielä oikein naimisiinkin, ihan rouvaksi asti siis. Onhan se varmaan kiva, jos vielä saa miehen omaisuuden sitten erossa. Mut eipä se minulle kuulu tai minua ärsytä, sitävastoin chatit ja chattaajat ärsyttävät, joten en ole tekemisissä kumpienkaan kanssa. En tosin ole nainen.
- että joidenkin
pitää tulla tänne leuhkimaan, kuinka oma ukko on sitä ja tätä...piruako ne näitä palstoja tulevat lukemaan, jos siellä kotona on niin hyvää kuin kehuvat. Yleensä se monesti saattaakin olla aivan muuta kuin mitä annetaan ymmärtää, jos on tarve kehuskella ja leuhkia...No, itselläkin on mies, muttei ole kyllä tarve tulla tänne hänestä kertomaan sitä tai tätä...
- kööööypcj
Että jos sitä oikein paljon korostaa ja todistelee muille, ainakin itse alkaa uskoa siihen, että kotona on niin ihqua ja ihanaa sen jonkun kanssa. Ainakin lehdissä kaiken maailman idioottijulkkikset jaksavat kehua omaa suhdettaan ylettömin sanoin ja sitten viikon kuluttua ollaankin jo kasvettu erilleen tms.
- Onnesta sekaisin
Itsekkin toisinaan ajattelin samalla lailla tässä jokin aika sitten. Hahaa..niinpä vain ääni muuttui kellossa,kun tapasin siellä CHATISSÄ oman rakkaani :) Mutta..miksi olla kateellinen toisille..miksi ei voi olla onnellinen toisten puolesta?! Voit varmaankin siirtyä sinne sinkkuchattiin,mikäli joidenkin hehkutus niin ärsyttää. Rakkaus on ihanaa kun se vihdoin omallekkin kohdalle osui
- elikä kolme muijaa
sitten vielä yksi varalla.
Voi että on raskasta! Yksi vapaa ilta viikossa.
Turha köyhien kadehtia teillä ei riittäisi rahkeet puoleenkaan.
- Otappa
Tutti suuhun ja mee vaikka nukkumaan.
- kerran sanoi
että parisuhde muutenkin on vain huono itsetunnon pönkittämistä, varsinkin jos on useampi suhde. Vielä jos tätä täytyy mainostaa niin ainakin itse totean että voi voi, taitaa olla melkoinen luuseri.
- sillisalaatti123
kaikenmaailman leuhkiminen on ärsyttävää. parisuhteita tulee ja menee. itse olen ainakin huomannut sinkkuudessa hyviäkin puolia. ja mitä hittoa pitää olla ees chattailemassa, jos on äijä.. kyllä mä vaan viettäisin aikaa oman kakslahkeisen kanssa, jos semmonen ois
- Suolevi
Nyrkki vittuun, naama nauruun! Oot varmaan muutenkin lesbo. Tai sitten lärvis vaan ei vedä kullia puoleensa.
- kyllästynyt99
Mä en ymmärrä sitä. jos ollaan parisuhteessa niin sitten myös ollaan. kaverit unohdetaa jne.. mikä siinä oikein on ettei aikaa riitä muualle ku töihin ja kotii. osaa se mieskin varmaan ruokansa tehä ja muita kotia hommia. turha sitten tulla itkemään kavereiden perään..kun suhde hajoaa..
- joku
"Mullapa on 2 tervettä kättä" ja se riittää. On joku aiheen taas loihtinu...
- Mahdollisesti epäkunnossa
...mutta en kyllä tajua miksi tuo ketään ärsyttää. Ihan vapaasti hehkuttakoot, toiset hehkuttaa jotain ihan yhtä tyhjänpäiväistä. Ei ole minua ikinä häirinnyt mitenkään.
...taitaa joku olla kateellinen. Hehe.
Taidankin tästä lähteä syömään kakkuhaarukalla tonnikalaa suoraan purkista. - valmettimies
mun muijalla onki kolmekytä muuta ukkoo ku mää ja sen takia musta mitattiin mailman suurin vi s lällislää XD
- ZenZen 2009
..on oivaltaa puolison, ystävän tai työkaverin viihdyttämisen tärkeys, omalla huumorillaan ja jutuillaan. Pysähdyppä miettimään sitä! =)
- Nimetön
Ei mulla oo lemmenosoituksia mitään vastaan, mutta totta kai se ärsyttää jos sitä näkee liikaa ja etenkin jos joku oikein mainostaa. Mielestäni molemmat (niin kuin kaikki muutkin asiat), sekä sinkuus että parisuhteet ovat kuin kaksiteräisiä miekkoja. Omat hyvät ja huonot puolensa.
24 vuotta plakkarissa eikä yhtään parisuhdetta ollut (ei edes irtosuhteita). Kyllä sinkkuudesta on nautittu enemmän kuin tarpeeksi. Olisihan se mukavaa olla edes yksi parisuhde (ei väliä miten päättyisi) ihan jo pelkästään kokemuksena (ja ehkä vaihtelun virkistämiseksi).
Mutta kun kynnys parin etsimiseen on niin suuri, niin minkäs sille mahtaa kuin olla vaan ja ihmetellä.
M24 - Nimetön
huhuu maa kutsuu minusta ongelma on enimmäkseen itsessäsi, satutko olemaan vasta eronnut tai leski ei toisten onni omaasi vie odota vain niin kohta tulee sullekkin oma kainalo kukko!;)
- *höh*
NO voi voi kun pitää olla tyhmästä asiasta kade....kaikkea kanssa *nauraa*
- liisa-
ärsyttää varsinkin kun eräs kaveri puhuu poikaystävästään ja jopa heidän intiimeistä asioistaan koko ajan. joo okei hienoa että kaveri on löytänyt itselleen kivan miehen mutta ei sitä koko aikaa jaksa kuunnella varsinkin kun on itse juuri eronnut ja suhde oli erittäin vaikea lopussa. keskustelu kääntyy aina jossain kohtaa kaverin poikaystävään. välistä hän selittää miten he menevät yhdessä suihkuun ja miten pojalla on isot lihakset tai miten he olivat puolialasta pojan sängyllä. kiitos mutta en halua kuulla yksityiskohtia
- parempi puolisko
... pari suhdetta ja suhde yhteen pariin eli kimppasuhde.
- oikein
kiinnostaa sinunlaisesi valitus? Kyllä: oma ukko tallissa on kullan kallis!
- näinäpäivinä.
Mutta mies on peräkammarin poika ja luuseri.
- Hienotunteisuutta peliin
Ymmärrän aloittajaa hyvin, vaikka olenkin tuore aviovaimo. Minusta on äärimmäisen vulgaaria ja moukkamaista hehkuttaa omaa onneaan ihmiselle, jolla ei onnea ole ko.asiassa ollut. Miksi pitää brassailla ja mässäillä onnellaan vähemmän onnekkaan kustannuksella? Itse en ainakaan saa sellaisesta käytöksestä mitään kicksejä, joten en voi ymmärtää.
Suvustynyt ihminen osaa ottaa toisen ihmisen tunteet ja elämäntilanteen huomioon, eikä ajattele vain itseään. Rakkaus ei anna oikeutta mässäillä onnellaan vähemmän onnekkaan kustannukselle. Parisuhteensa ihanuudesta voi vallan mainiosti keskustella parisuhteessa elävien ystävien, tuttavien ja työkavereiden kanssa. Niin minäkin olen toiminut eikä ole ollut minkäänlaisia ongelmia.
Onni on katoavaista, eikä kukaan tiedä huomisesta. Siksi ei ole syytä polttaa siltoja takanaan.- ei ap
hyvä pointti. Minä ainakin koen yksinäisenä ihmisenä jo muutenkin yksinäisyyden ja yksin pärjäämisen taakkaa ja parisuhteessa elävät vielä lisäävät pahaa oloa tuolla "lälläslää" -jutulla.
- Nimetön
no mä olen suhteessa mutta se on täysin erilainen kun mun ystävällä,meinaa se pari ei välitä ketä on paikanpäällä kun aletaan kiehnää ja mussutella ja pussutella ja VARSINKIN se ärsyttää silloin kun olen yksin parin kanssa. olo on että "anteeksi että olen olemassa,onpas kiva tahra pöydässä katselen sitä". eikä se naishenkilö siinä parisuhteessa varsinkaan ymmärrä kuinka kiusallista se on :D :( tää meni ehkä ohi aiheen mutta heti se tuli mieleen kun luin ton ydinviestin.
- Aniliini
Kyllä.Niitä on myös omissa kavereissa jotka hehkuttaa parisuhteitansa vaikka missä mutta yleensä facebookissa.Hyvin hyvin ärsyttävää.Onneksi on myös varattuja kavereita jotka vähemmän hehkuttaa parisuhteitansa tai ei tunne sitä halua esitellä asiaa mulle sen enempää onneksi.Koita jaksaa.On täällä toinenkin sinkku nainen ja kokenut samaa.
- eräs.
Juuri niin, facebookhehkutus saattaa kanssa ärsyttää. Vaikka en ole edes kyseisessä palvelussa mutta tiedän että varmasti siellä on sitä ja paljon.
- poikavaan_
Vaikkei tää viesti varmaan kellekään anna mitään, eikä vastaa alkuperäisen postaajan kysymykseen niin.. Kyllä mua ärsyttää chatissa kun joku nainen ilmoittaa menevänsä nyt pois, miehensä luokse ja... niin, olen poika.. enkä ole parisuhteessa.. ah, helpotti vierittää tää sydämeltäni...
- oldtrafford
eiköhän meillä jokaisella ole ilomme, toiselle se on ferrari tallissa ja jollekin toiselle vajakille se on parisuhde.
- Jokainen saa jos haluaa.
Harva ihminen on niin rma,ettei vastakapaletta löytyisi tai niin paha.Ei kaikki halua parisuhdetta.Jos haluaa parisuhteeseen.Se on vastuu myös puolin ja toisin.Siinä on ilot ja surut jaettava yhdessä.Jos haluaa saada Jumalan siunauksen elämään.Kannattaa olla ksin tai mennä naimisiin ihan ikeesti.Siunausta sinkuille ja pareille t.Sally
- Saa jos haluaa.
Harva ihminen on niin ruma,ettei vastakapaletta löytyisi tai niin paha.Ei kaikki halua parisuhdetta.Jos haluaa parisuhteeseen.Se on vastuu myös puolin ja toisin.Siinä on ilot ja surut jaettava yhdessä.Jos haluaa saada Jumalan siunauksen elämään.Kannattaa olla ksin tai mennä naimisiin ihan ikeesti.Siunausta sinkuille ja pareille t.Sally
- tsiisös.
hyvät ihmiset, älkää ikinä puhuko itsestänne!, toiset vaan tulevat kateelliseksi, tai eivät jaksa ainaista myötähäpeää!!
Älkää ikinä puhuko toisistanne, Ei kukaan halua kuulla mielipiteitänne, ketään ei kiinnosta.
Ainoa korrekti tapa keskustella on puhua kolmannesta henkilöstä (joka ei ole läsnä). Juoruilu pelastaa pulan puheenaiheista. - tytöntyllerö 89
joo tiedän ton tunteen, muakin se ärsyttää---
- aika kateellinen apina!
haha taidat olla melko kateellinen apina ku tuollaisia puhut :D:D itekku olin sinkku ni olin tietenki kade ku muilla oli miehet jne. ja koitin aina sanoa että musta on kivempi olla sinkku mä voin iskeä kaikenlaisia miehiä ku en oo vakiosuhteessa . vaikka mua vitutti olla SINKKU! nyt oon seurustellu yli vuoden ja kohta muutetaan yhteen :) joten olkaa sinkut vaa onnellisia että teijä kavereilla on joku ja ne on onnellisia(ei tarvi olla kade vaa onnellisia kavereides puolesta) tottakai kaverit saa heruttaa että niillä on mies ne on vaa nii onnellisia omista rakkaistaan niinku minä omistani. eli siis MULLAPA ON MIES IHANA RAKASTAN SITÄ JA SE MUA JA OLLAAN AINA YHDESSÄ MENNÄÄN NAIMISIIN JNE JNE OON MAILMAN ONNELLISIN NAINEN!! :D
no sitte sulla mutta me ollaa sinkkuja :P
Ei mua haittais jos nyt joku sätistä poistuessaan sanoo menevänsä tekemään listaa yhen illan panoistaan ym. Tai vaikka kailottais sitä listaa sätissä.. mitä sitten?
Se nyt on ihan sama mitä sanoo menevänsä tekemään: lenkille, suihkuun, kauppaan, vänksimään tai vaikka sinne kullan kaikkuun...
Vedätkö herneen jos joku kertoo menevänsä halimaan itseään vällyjen väliin?
Pitäisi, sehän heruttaa sillon että sillä on itsensä..
Hommaa ittelles sit joku äijä ni ei tarvi kiukuta.- Lällätilää
Niinhän sitä jotkut on onnessaa kun on parisuhde..mut entäs jos jonkun ajan päästä huomaakin että kaveri ei ole ihan normaali ja eroon pitäs päästä..niin mainostetaanko sitä...sitten etistäänkin apua...Olkaa vaan varovaisia suhteissanne ei toinna hirveästi hehkutella enenkun tietää varmaksi,että suhde sujuu kommelluksitta,ja että toinen on terve mieleltään.Liian paljon on luonnehäiriöisiä ja heidän uhrejaan..jus itse tulin narsistien uhrien vertaistukiryhmästä..kylläpä on karmivia tarinoita parisuhteista..ja itselläni sellainen suhde takanapäin,joka on jättänyt jäljet eikä niistä ihan noin vain eroon pääse.
- ask
Ai... Jollaki pätemisen tarvesta?! Hällä väliä onko joku parisuhtees vai ei ;) Itte oon ja pysyn sinkkuna vaikka kuinka lirkuteltaas! :D
- Myötätuntoinen
Älä välitä näistä osissa ilkeistä kommenteista!
- huono hyötysuhde.
Mutta vipinää pitää.
- ja toinen naisen kaa.
Lisäksi mulla on suhde erään miehen kaa eli yhtehen laskettuna kolme suhetta ja on vielä muutama naisystävä ja yks miesystävä. Jihuu hyvin pyyhkii!!
- freakin
Ketä tollanen ees kiinnostaa mul ainakin menee toisest korvast sisään ja toisest ulos. Olokoon sen äijänsä/muijansa kaa niin ihania sit jos ovat tai eivät WHO CARES REALLY!?
- Puspusipus
Lapset, lapset, kyllä se siitä suttaantuu, kun vähän kasvatte ;)
Enkä tosiaan ole mikään ikäsyrjintää harrastava täti, nuoret ovat kultaa! Mutta voin kokemuksesta kertoa, että pikkuisen vanhempana elämä on helpompaa, eikä niin turhan dramaattista.
Sitä odotellessa, nauttikaa nuoruudestanne...;) - jokuvaan.........
oot vaan kateellinen.. turhaa täällä jauhat tuommosesta pikku asiasta.. http://www.pointblog.fi/?go=mina
- tulee sinkuiltakin
"Mäpäs oonkin sinkku ja voin tehdä, mitä haluan. Biletän joka viikonloppu ja vaihdan äijää aina. Ja kaikki varatut muijat on mulle niiiiiin kateellisia".
Ohhoijaa.Ketä kiinnostaa? Ja oikeesti, kaikkihan on niin helvetin kateellisia ja varatuthan vaan istuu kotona ukkojensa kanssa eikä oo mitään elämää...
Haha - siitä
heillä_kin "tulee puhetta siitä mistä on puutetta".
- olla onnellisia
Taidat olla kateellinen? Muistan samanmoiset ajatukset omalta sinkkuajalta. Ja kaikki vain siksi, että olin kateellinen, kun olisin halunnut sen oman rakkaan vierelleni.
Sinkkuna olemisessa oli joitain hyviä puolia, mutta luovuin niistä mielelläni, koska on ihanaa, kun on aina vierellä ihminen, joka ymmärtää ja rakastaa. Eikä meidän suhteessa ainakaan ole mitään pielessä, vaan ollaan ihan oikeasti onnellisia. En kuitenkaan ole koko ajan hehkuttamassa asiasta. Ei ole tarvetta. En ole parisuhteessa muiden, vaan ihan pelkästään itseni takia. Ja kun itselläni on hyvä olla, muiden mielipiteillä ei ole mitään väliä. - fiilistelyä...
monilla myös sitten kun on lapsi. Saatetaan unohtaa ystävät muuten kokonaan,mut se kortti lapsesta voidaan lähettää tälle sinkkuystävälle ja kysellä välillä tekstiviestillä mites menee=ootko vielä hengissä? Paitsi että sellainen ei ole pitkään ystävä...Itse seurustellessa en unohda läheisiä sinkkuystäviä,varmasti pidän suhteet kunnossa..'ystävyys on kukka jota täytyy kastella'
- myös tämän
Voi hellanlettas, kun siitä lapsesta otetaan kuvia ja lähetellään kortteja, joissa on niitä kuvia. Eikä muuten sitten pidetäkään yhteyttä mitenkään.
Ei meitä lapsettomia kiinnosta ne kakarat, meitä kiinnostaa kuulla VANHEMMISTA, eli siis ystävistä, joista usein tulee entisiä ystäviä, jos ei yhteydenottoja ala kuulua muutamaan vuoteen...
- kuka vittu käy
käykö joku jossai vitun chatis enään.
hankkikaa elämä. - jusu
Moi.
Mulla on vastaavanlainen kokemus.Oon sinkku,ja tapasin naisen netin kautta ja hän ilmoitti olevansa vapaa.Käytiin syömäs ja pitämäs hauska ilta,kunnes yks kaks hän paukauttikin et onkin ollut avoliitossa jo muutamia vuosia..Mun oli pakko vetäytyä heti takas,ja ihmetellä miten jotkut miehet sekä naiset pystyvät ns."valehtelemaan" oman tarkoitusperänsä,koska kuitenkin kyse on myös toisen tunteesta. - -Laiturillako?-
Ehkäpä varatutkin ihmiset haluavat tappaa aikaa netissä ja keskustella. Onko siinä sitten jotain kummallista? Esim. jos ei harrasta sosiaalisia suhteita syystä tai toisesta kämpän ulkopuolella ja haluaa jutella vaikkapa vain netin välityksellä... - Vaihtaa ajatuksia jonkun kans, ju nou(???)... Kenties se on ihan rehellistäkin toimintaa että ilmoittaa tavalla tai toisella olevansa varattu. Vai salatako se pitäisi, että toinen pettyy TAATUSTI viimeistään sitten kun on ensin keskusteltu 5tuntia...?
Sanoman perimmäisyys:
Meistä kun on joka junaan. Et voi sulkea varattuja pois keskusteluista. Etsi ihmissuhteita muualta jos netti ärsyttää eikä voi hyväksyä monenlaisia siviilisäätyjä. - jonkun aikaa
eikös niistä parisuhteista tilastollisesti n.puolet karahda kiville ennemmin tai myöhemmin. Sitten voi vuorostasi lesota, että karahtiko karille.
- pitäisi
ottaa akka jos haluu nussia, en mikää osta linja-autoa jos joskus haluun kyytiin...Voin onneks käyttää näitä "palveluja"
- varattu<3
Siks ehkä me sätissä lesotaan asialla, kun ei se muuten tunnu niiden kaappiin änkeävien junttieinareiden kaaliin menevän, että emme etsi sätistä seuraa ;D
Suurin osa sättiläisistä tajuaa ettei se ole senssipalsta, vaan keskustelupaikka.
Ja tuohon ettei saisi varattuna olla/ ehtiä olemaan sätissä: kaikki eivät työskentele klo 8-16, vaan toiset tekevät vuorotyötä. Aina ei olla kotona 24/7 ja samaan aikaan, jos kotinsa pitää perussiistinä ja tekee ruokaa isomman satsin kerralla niin mikä estää olemasta koneella?
Esimerkiksi ikäryhmissä usein huomaa, että vieraat tulevat asenteella "mulle seksiseuraa nytheti", usein suoraan kaappiin. Helpompihan se on ylellä kuuluttaa että ukko tuli kotiin kuin jokaiselle vastata erikseen että ei kiitos, olen varattu. Ja jos noin kovasti pännii ettei itsellä kumppania ole: kannattaisiko katsoa peiliin ja miettiä onko itsessä jotain vikaa, katkeruus kun yleensä paistaa päällepäin.
P.S. Miksi ette mene ihmisten ilmoille sitä seuraa etsimään tai edes sinkkuhuoneisiin? Me varatut emme aina halua baareihin tai kahviloihin, vaan sen oman ajan ehkä mieluummin nökötämme koneella verkkarit jalassa kun ei kerran ole tarvetta löytää uusia tuttavia.En itse asialla ns.lesoile.Mutta varattu olen..sätissä kuluttelen lähinnä aikaa (kuten nyt),ja ukkokin tietää sen.Joudun työni vuoksi olemaan niin "omituisiin" aikoihin poissa kotoa, ja vastaavasti olemaan kotosalla, ettei oikein muita sosiaallisia kontakteja aina ole.Joko ystäväni ovat töissä, tai sitten nukkumassa..joko tai.
Miksi pitää vaahdota varattujen sättäilystä?Toki on väärin jos jotkut persoonat antavat väärän kuvan (olevinaan sinkkuja, tms.)Mutta jos homma on selvillä,ni mikäs siitä juttelusta pahaa tekee?
Enemmän itseäni sinkkuna (joskus aikaa sit) ärsytti, vonkaava sinkkumies sätissä, kuin varattu,jonka kanssa pystyi juttelemaan niitä näitä ilman vonkausta.(Ne mukavat sinkut oli silloin vissiin piilossa muualla.)
- ole ainut
Tuo todellakin raivostuttaa. Vielä enemmän ärsyttää pari joka tulee näyttämään onneaan suoraan nenän eteen. Sillehän ei voi mitään. Jotkut ei tajua et saattais sinkkuja häiritä tuo.
- *tuikku*
Ei kiinnosta, mutta tulkintani on se, että sillä ihmisellä kaikki ei ole kuiteskaan hyvin.
Mieluimmin yksin kuin huonossa parisuhteessa.
Saa tehdä mitä lystää ja milloin lystää.- huonoja?
Tuntuu olevan katkerien sinkkujen lempiasioita tuo "huono parisuhde". Sori vaan, kaikki parisuhteet ei ole huonoja. Ja itseasiassa parisuhde, seksi ja kaikki muukin vain paranee ajan myötä.
En halua leveillä enkä tuottaa pahaa mieltä, mutta puolustaudun vaan. No, ehkä sen verran haluan leveillä, että mulla on hyvä parisuhde, ei mikään maailman täydellisin mies, mutta mulle rakkain. Ongelmiakin on silloin tällöin, mutta niistä selvitään yhdessä. Pettämiseen ei ole tarvetta, koska...no, jätetään siitä puhumatta, kun se on aika henkilökohtaista... ;) Päivääkään tästä ajasta en vaihtaisi sinkkuelämään. Se on koettu eikä ollut mua varten. Saattaa se sinkunkin mielipide muuttua, kun kävelee se oikea vastaan. Ei parisuhde ole mikään "kun muutkin, niin minäkin" -juttu. Sitä vaan sen oikean ihmisen kanssa haluaa olla, ei halua olla erossa. Kyllä te sitten joskus ehkä ymmärrätte. :) - *tuikku*
huonoja? kirjoitti:
Tuntuu olevan katkerien sinkkujen lempiasioita tuo "huono parisuhde". Sori vaan, kaikki parisuhteet ei ole huonoja. Ja itseasiassa parisuhde, seksi ja kaikki muukin vain paranee ajan myötä.
En halua leveillä enkä tuottaa pahaa mieltä, mutta puolustaudun vaan. No, ehkä sen verran haluan leveillä, että mulla on hyvä parisuhde, ei mikään maailman täydellisin mies, mutta mulle rakkain. Ongelmiakin on silloin tällöin, mutta niistä selvitään yhdessä. Pettämiseen ei ole tarvetta, koska...no, jätetään siitä puhumatta, kun se on aika henkilökohtaista... ;) Päivääkään tästä ajasta en vaihtaisi sinkkuelämään. Se on koettu eikä ollut mua varten. Saattaa se sinkunkin mielipide muuttua, kun kävelee se oikea vastaan. Ei parisuhde ole mikään "kun muutkin, niin minäkin" -juttu. Sitä vaan sen oikean ihmisen kanssa haluaa olla, ei halua olla erossa. Kyllä te sitten joskus ehkä ymmärrätte. :)Sen verran uskon vanhaan sanontaan kell' onni on se onnen kätkeköön. Ja en tarkoittanut, että kaikki suhteet olisivat huonoja, ei missään nimessä.
Vaikka olen ns "sinkku" niin se ei tarkoita etteikö minulla olisi elämää ja hyvää suhdetta ;) kaikin maustein. Saan nauttia kaikesta, mutta myös omasta vapaudestani ja tarpeesta olla joskus yksin.
Nykyisin retostellaan jos milläkin asialla ja usein se on viittaus siihen, että asioilla on se negatiivinen puoli.
Moni asia opitaan vasta kantapään kautta, mutta suotakoon se kaikille hyvillä mielin. Provosointi ei kuitenkaan ole kantava voima vaan mielestäni typerän ihmisen hehkutusta. Onneksi voimme elää ja olla täällä Suomessa niin omanlaisia. :)
..on tyytyväinen omaan olomuotoonsa vapaana/sinkkuna, silloinhan noi ns. hehkutukset, eivät tunnukkaan kiusallisina elvistelyinä:)
Vapaa vai varattu, oma valinta. Ja miksi kadehtia varattujen onnea, onhan meillä vapailla vastaavasti onnea myös, on se sitten hetkellistä tai pidempiaikaista, ilman sitoomuksia :) Joskus vain törmää kyllä ystäväpiirissä sellaisiin kommentteihin, että panee miettimään..ovatko varatutkaan kaikki onnellisia, vaikka ulkoisesti ehkä annetaan ymmärtää. "Miksi olet vapaa, miksi et etsi vakikumppania?" Uskon, että monen kohdalle on noikin kysymykset sattuneet. Pitäisikö nuo kysymykset mieltää kateudeksi vai kenties peloksi? Sinkut/vapaat usein koetaan uhkana, varsinkin niiden henkilöiden osalta, joilla se parisuhde ja itsetunto ei ole tasapainossa.
Mielestäni onnellinen parisuhde kaikkine elämänmausteineen on hieno asia ja ilo on kuunnella ja seurtakkin, heidänkin elon taipaleita. Mitäs muuta voisi toivoa parisuhteessa olevelle, kuin anteeksiantamisentaitoa, puheentaitoa, mielikuvitusta makuukammariin j kärsivällisyyttä oppia toista. Ja meille vapaille vastavuoroisesti toivotaan pilkettä silmäkulmiin ja seikkailuja hauskoja ;))
Kevät tuloo ja pian purot solisee, koivunoksissa silmuja...ahhhh onni se on tuokin ja haaveiden seesteinen tyyneys :)- Jesse23
Onha se tietty iha kiva kimman kannalta, jos on sielä soffalla odottamassa kivikova dickki, pääsee heti vartaaseen :)
Otan osaa sinkkunaiset :) - itsetuntovammanen
Hieman katkera? En ole aiemmin kuullut kenenkään valittavan tuollaisesta? Mene vaikka töihin tai jotain ettei tarvitse kaikista pikku jutuista kilahtaa vaan saat muutakin ajateltavaa.. Otan osaa..
- Jetska
kärsiviä naisia on nuo tsätit pullollaan.
- hyrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...
onnellinen kyhnääjä puristele tyynyy kade vastasithan noihinkin kysymyksii eli kiinnostusta on
- Joku 23 nainen
Mullapas onkin muutama ihana suhde hahahaaa mitäs siihen sanot Lälläsllää joka et saa ollenkaan hahahaaa!
Toisilla on parisuhde, toisilla pari suhdetta ja Lälläsllää-ihmisillä ei ollenkaan hahahaaaa.- Mitä mitä?
Saako pakkohoidossa pariutua? Tää oli uutta tietoa...
- tarkoitus on
ärsyttää sinkkuja, mutta parisuhde on parisuhde - olennainen osa elämää, aivan kuin sinkuille voi olla nautinto saada olla yksin ja tehdä mitä lystää.
Eli arkipäivää se on parisuhteellisen osa odottaa rakastaan ja sinkun elää omaa elämää, siitä nauttien. - olla täynnä itseä,
kyllä se arki vielä kolahtaa heille. Ärsyttävää on vielä enemmän se, kun pussaillaan ja lääpitään julkisilla paikoilla toisten edessä kadulla, ettei pääse kulkemaan, sanoppa näille "anteeksi, pääsiskö ohi", voi, kun heidän maailmaa häiritään. Ja mitä roskasakkia me eronneet olemmekaan, pitäiskö luovuttaa???
eniten parisuhrettaa mainostaa ne joilla suhde on epävarmalla pohjalla,tappavan tylsä tai ne jotka ovat kateita sinkulle ku sinkku voi mennä ja tulla mite huvittaa.mielestäni ne jolla on toimiva suhde ei ne siitä juur numeroo tee,ja miksi tekis kun homma toimii.en osaa sano kumpi parempi sinkku vai suhde(vai se pari suhdetta:-))kaikissa on puolensa.ite olen sinkku
- eikä mikään auta!
Miten munkinsyöntihimoa voisi rauhoittaa? Häne sen kuin vain turpoaa!
- Muscle & Fittness- lehteä
niin minua harmittaa, jos jollakin on isompi hausi kuin minulla. Millä oikeudella ne menevät lehteen vain itseään esitelläkseen? olenhan minäkin hyväkuntoinen kehonrakentaja! Mikseivät ne minua kuvaa? Taas. Olen sentään joskus päässyt paikallislehteen harrastukseni vuoksi.
Mulle se on sama kuka seurustelee ja kuka ei... seurustelen itsekin, mut ei sitä jaksa kirkossa kuulluttaa paitti sellasille jotka vonkaa seksiä chatissa!!! xD
- sinänsä
No, onhan se nykyajan on/off/irto-yms. suhteiden aikana aikamoinen saavutus että onnistuu pitämään yllä parisuhdetta, ja vielä hyvää sellaista. Itse olin pitkään yksin, nyt seurustelen, ja totta vie lesoilen sillä! Kyllä sillä saa vähän lesoillakin. Taidatte te yksinäiset olla vähän kateellisia..? Itse ainakin olin ihan sairaan kateellinen yksin ollessa.
- ÄMMÄ 1
niillä naisilla ole oikeasti mittän muuta elämässä, ku joku äijä. Ja mikähän se oikea tilanne on ... ties vaik olis joku parisúhdehelvetti kulissien takana - se on nii hyvä anonyyminä täällä jotain lärpätellä.
Turha sitä kadehtia muita tai muiden suhteita, eiköhän meidän jokaisen kannata keskittyä omaan elämäämme ja ei minun elämäni onnellisuus ole ainakaan, jostain miehetä (taikka toisesta ihmisestä) kiinni vaan ihan itsestäni se kiinni on! - Läl-läl-läää ;)
Mersulla saa naisia :))
Osta säkin Mersu ;)- Jussi__777
mulla ei, ilimankos en keskiviikkona suanukkaa. alako jo vähä luonnole ottoo kokonaine päivä ilima va jos se kerra onki autosta kiini ni sit ei o ongelmoo.
- poormanni
-mullapa on kymppi(10)-suhde
- kade?
Ei mua ainakaan ärsytä lainkaan.
Mutta kunnioitettavan pitkän ketjun olet tästä saanut aikaan.
Taitaa Suomalaiset olla aika kateita noin keskimäärin.
Minun mielenstäni sun aloituksesi oli ihan tyhjän lässytystä.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .734258Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503075Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631323040Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3952126Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2131231Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111193- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291034- 611022
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111973