APUA

suski-nakki

tietääkö kukaan mistä voisi nähdä serranojen 3. tuotantokauden 31. jakson kun olen missannut sen ? pliis auttakaa.

ainii youtubesta en ole löytänyt..

7

571

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • s-fani-

itse olen ostanut kaikki tähän mennessä ilmestyneet serrano-kaudet, niitä on muutenkin kiva katsoa aina uusiks... Muuta en osaa oikeen suositella :P

• suski-nakki

nii mut en omista yhtää noist dvdist.. löytyyks muualt ?

• Jonttu1991

Oli vähän ongelmia tulkita viestiäsi, jotenka päätyin siihen, että tarkoitin 3x05 eli 31. jaksoa.

http://www.youtube.com/watch?v=CSzPzc5BTQc

Ei sisällä suomi subeja, ja semmosia on lähes mahdoton löytää...

• suski-nakki

okei. kiitos tost linkist vaikka mitää ymmärräkkää espanjast. mut onneks on kuvat :))

• Jonttu1991
        suski-nakki kirjoitti:

okei. kiitos tost linkist vaikka mitää ymmärräkkää espanjast. mut onneks on kuvat :))

Täällähän sitä ollaan, muita neuvomassa

• kauppaan siitä

noni mars mars kauppaan ostamaan..

Pitäähän sitä nyt suosikki sarjaa tukea. Täs mitää youtubee käytetä

• suski-nakki

joo ei oo kyl serranot mun lempi sarja, sori vaan :D mut kyl se hyvä on, mut ei iha ykköseks yllä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      106
      2585
    2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      107
      2042
    3. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      22
      1867
    4. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      205
      1570
    5. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      4
      1565
    6. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      99
      1507
    7. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      103
      1121
    8. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      58
      1011
    9. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      126
      983
    10. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      976
    Aihe