Miettivät,mistä saisi järkeä.Joku niistä keksi,että miesten logiikka palstoilta.
Niinpä ne nyt höynäilevät siellä.
blondit huomasivat tyhmyyteensä
17
3431
Vastaukset
- lukee näin
"Tämä käyttäjä on laitettu jäähylle sääntörikkomusten takia."
heheheee- Zetaa..
anzzy kirjoitti:
(i)= blondin aivot
Anssi-poikanen.. Poika poloinen, niin tyhmän oloinen.. ressukka
- :oP
Zetaa.. kirjoitti:
Anssi-poikanen.. Poika poloinen, niin tyhmän oloinen.. ressukka
vetysuperoksidin aiheuttaman aivoatrofian parantava lääke. Ei blondeja voi parantaa millään.
:oP kirjoitti:
vetysuperoksidin aiheuttaman aivoatrofian parantava lääke. Ei blondeja voi parantaa millään.
Zeetah tuhlasi kuvauspalkkionsa nopeasti Tarzanfilmiä tehtäessä. Sen rahat minittäin menivät Kongonrautaan eli K- rautaan.
- yksinkertainen_Bond
Nyt en kyllä oikein ymmärrä :oO
Kyllä blondit hiukkasen viisastuivat Miehen logiikka palstalla.
Toivomisen varaa vielä olisi, mutta parempi kuunnella äidin neuvoa:
http://www.youtube.com/watch?v=0714IbwC3HA- lukee näin
100% blondeista kuolee
- jk
vai nin
- jk
vai niin
- jk
vai in
- j k
vai niin
- cs
Onkohan blondit luulleet vitsipalsta uskontopalstaksi?
- Serpico 165cm
cs kirjoitti:
Onkohan blondit luulleet vitsipalsta uskontopalstaksi?
Herran Sana kaikessa
- YXIKERTAINEN-BLONDI
TÄÄL MÄÄTAAS OLEN TAKASI TULLU
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 67557
- 93535
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437