Tunnetteko ketään, joka olisi...

V-eight

...voittanut suurempaa summaa, vaikkapa 500€, veikkauksen nettipelien kautta? Kuten esim. nettiarvoista, Kenosta jne?
Minusta koko homma haiskahtaa kusetukselta, johon on todella helppo sutata satoja euroja ilman että saanti olisi yli 10%!
Entäpä tunteeko kukaan oikeasti lottomiljonääriä?

14

1743

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lottomiljonäärin

      ala-asteella kun olin, niin kuvaamataidon opettajamme voitti yhden sen-ajan suurimmista lottopoteista (luokkaa 5-6 milj.mk vuosi oli varmaankin 1983 tai niilä main). Eli kyllä niitä "lottomiljonäärejä" löyty, vaikka niitä epäilet, kun omalle kohdalle ei voittoa olekkaan osunut.

    • voitti

      Mummuni voitti pääpotin aikoinaan, silloin sitä kutsuttiin täysosumaksi ja lotossa numeroita oli kuusi.Hänelle annettiin numerot unessa ja hän auttoi rahoilla koko kylänsä naisia ja lapsia, siihen aikaan kun oli köyhää.Uskon vakaasti, että siksi hänen annettiinkin voittaa, kun oli valmis jakamaan omastaan ja antamaan muille vilpittömästi.Miksi hänelle muuten olisi lähetetty numerot valmiina...

    • onnekas voittaja

      ilmoittautuu ja pelasin netin kautta Kenoa. Tästä kaksi viikkoa eteenpäin voitin samaisesta pelistä vajaa 500 euroa.Väittävät että kolmas kerta toden sanoo.Sitä kolmatta odotellessa...

      • V-eight

        Onneksi olkoon!
        Olen tuota nettikenoa ihan 1 euron panoksella kokeillut, kertoimet on pysyneet alhaalla, juuri tuli ennätys kun kahdesta rivistä tuli 2 X 20 €, neljäkymppiä siis.
        Eipä nuo juuri ehdi lompsaa lihottaa (edes kolikoina) kun tulee pelattua ne samantien...se kaiketi onkin koko homman pstykogologia ;)


    • 56,40 euroa

      Lotossa 5 oikein.

      Sillähän pisti ihan elämän risaseks :)

      • voitin

        kolmisen viikkoo siten kenosta 100e..samalla kupngilla..sitten sain 1e..ja viime viikolla sillä samalla 10e..en uusi ihan joka päivä sitä onhan siinä kaksi riviä elikkä siitä menee kax euroo..nyt oon pitänyt paussia viikonlopun mutta aion laitaa sen taas vetämään..jos siinä on kaikki seitsemän oikeen niin se on 2400e...Mun tuttava sai pari vuotta siten 1200e kenosta...


    • lottomiljonäärin

      Minä tunnen. Oma isäni voitti lotossa hiukan yli miljoonan noin vuosi sitten. Voitto laitettiin perheen kesken jaettavaksi eli jokaiselle noin 300,000€. Muut laittivat säästöön, minä aloitin veikkaamisen ja pokerin. Minulla on erilaisissa osakkeissa, säästötileillä noin 240,000€ koroista en tiedä eikä kiinnosta. Pokeritilille talletin 30,000€ ja veikkauksen lompakkoon 20,000€. Olen voitolla pokerista 200,000€ veikkauksesta 40,000€. Minulla on asunto katsottuna, pitää vielä vähän kerätä varoja, ettei tarvitse mennä töihin enää IKINÄ. Ja joku täältä nyt varmasti tätä nauraa, mutta naurakoot! Adios!

      • Elät unelmaelämääni. No onnea!


      • V-eight

        Samat sanat, toiset elää kuten toiset unelmoi!
        Olet myös saanut aika lailla saman oivalluksen kuten minä, johon tähtään ja joka on yksi keskeinen, kantava ajatus, eli:
        TYÖNTEON LOPETTAMINEN! ;)


      • köyhis
        V-eight kirjoitti:

        Samat sanat, toiset elää kuten toiset unelmoi!
        Olet myös saanut aika lailla saman oivalluksen kuten minä, johon tähtään ja joka on yksi keskeinen, kantava ajatus, eli:
        TYÖNTEON LOPETTAMINEN! ;)

        Työnteon lopettamisesta veikkauksen pelien avulla on aika turha haaveilla...tai saahan sitä haaveilla. Veikkauksen lehdessäkin kannustetaan haaveilemaan ja se veikkaamisen idea juuri onkin. Itse olen kenonnut varmaan pari vuotta melkein joka päivä ja voitot ovat olleet parin euron luokkaa, paitsi tänä keväänä tuli 100 €:n voitto. Rankasti tappiolla siis ollaan, vaikka panokset pieniä ovatkin olleet...


    • Muutamia....

      Lotosta markka aikaan n.55000

      Kenosta n.2100€

      Tulosveto n.4000€

      Siis työkaverit yms. tutut..

      Oma paras voitto on n.230markkaa 5 oikein lotossa vaikka lottoan joka viikko ja teen kenoa yms. juttua niin ei nalli napsahda...

      • kerran rahaa

        Sain kerran yhdestä osakkeesta ison summan rahaa.Shoppailin aamusta iltaan seuraavat kolme päivää ostaen järkeviä ja järjettömiä ostoksia, myös sormet täyteen kultasormuksia jne.Kolmen päivän jälkeen olin aivan loppu, ei mitään järkeä koko touhussa, maksoin opintolainani pois jne.Eipä sitten enää mitään jäänytkään mutta yhä on samat villakangastakit, hatut ja muut laatutavarat jäljellä.Eli ei ihminen jaksa tehdä määrättömästi ostoksiakaan jatkuvasti, ei ainakaan aamusta iltaan.Lapseni halusi maata setelisateessa (keksi sen itse)ja makasi sitten lattilla kun ripottelin seteleitä päälle.Eikös kuullostakin järkevältä toiminnalta aikuiselle?!Sellaista järjettömyyttä raha aiheuttaa.Eikä osake edes ollut minun vaan kaverini, joka antoi minulle siitä ihan hyvää hyvyttään puolet.


      • V-eight
        kerran rahaa kirjoitti:

        Sain kerran yhdestä osakkeesta ison summan rahaa.Shoppailin aamusta iltaan seuraavat kolme päivää ostaen järkeviä ja järjettömiä ostoksia, myös sormet täyteen kultasormuksia jne.Kolmen päivän jälkeen olin aivan loppu, ei mitään järkeä koko touhussa, maksoin opintolainani pois jne.Eipä sitten enää mitään jäänytkään mutta yhä on samat villakangastakit, hatut ja muut laatutavarat jäljellä.Eli ei ihminen jaksa tehdä määrättömästi ostoksiakaan jatkuvasti, ei ainakaan aamusta iltaan.Lapseni halusi maata setelisateessa (keksi sen itse)ja makasi sitten lattilla kun ripottelin seteleitä päälle.Eikös kuullostakin järkevältä toiminnalta aikuiselle?!Sellaista järjettömyyttä raha aiheuttaa.Eikä osake edes ollut minun vaan kaverini, joka antoi minulle siitä ihan hyvää hyvyttään puolet.

        nyt en voi uskoa tarinaasi, eli väitän, että sanomasi on fiktiota. Varsinkin kun väität saaneesi rahat ilman vastinetta kaverilta tekee siitä erittäin epäuskottavan.
        Sorry.


      • tunnnneeennn
        V-eight kirjoitti:

        nyt en voi uskoa tarinaasi, eli väitän, että sanomasi on fiktiota. Varsinkin kun väität saaneesi rahat ilman vastinetta kaverilta tekee siitä erittäin epäuskottavan.
        Sorry.

        Isäni voitti noin 11vuotta sitten markka aikaan 109tuhatta markkaa. Se oli silloin suuri raha. Isäni äiti Voitti tarkalleen 11kk 2viikkoa sitten lotossa 370000e. Hän sai 6 1 oikein mutta sepäs sattuikin olemaan 8 muulla. Olisi tullut kunnon potti jos ei olisi ollut muilla niitä :(.

        Itse pelaan unibetissä pokeria ja veikkaan ja olen kyllä muutaman kymmmenentuhatta voitolla. Mutta aikaakin on kulunut jo kohta 2vuotta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4653
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe