Fiat Grande Punto liekeissä

Suosittelen

Olen ajanut F.G.Puntollani reilussa kahdessa vuodessa pian 120 000 km ja auto on pelannut 100% moitteettomasti. Määräaikaishuoltoja on ollut harvakseltaan, niissä autoa on luonnollisesti käytetty. Voin siis todeta, että autoni on kerrassaan loistava! Edullinen hankkia ja kokonaiskulutus on reippaasti alle 7 litraa / 100 km.

21

3628

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Grande Unto

      Mä olen myös tyytyväinen eikä ole mitään syytä miksi en ostais seuraavaksi autoksi italia peliä.

      • Pappa 55

        Minä olen erttäin tytyväinen Punton T-jettiin ajettu 1250 kilometriä.Tulisipa kesä ja saisi pitoa renkaisiin.Ihan eri peli kuin korealainen muovikinneri.


    • GP:llä

      Itsellä 10kk/30tkm takana 1.3 diesel GP:llä ja kokemukset ovat ihan samat, eli ei mitään moittimista, keskikulutus reilusti alle 5 litraa /100km ja kulkupuoli vähintäänkin riittävä 190nm väännön turvin. Vikoja ei ole ollut ja hintaisekseen auto on todella loistopeli.

      • G.P 1.2 Actiivi

        Mittarissa kohta 15 000 tkm, eikä ensimmäistäkään vikaa koko aikana. Huiput navigaattorin mukaan lähes 180kmh, toisin kuin ohjekirjan ilmoitettu 155kmh. Seuraava auto tulee eittämättä olemaan myös italialainen, ihan jo pelkästään niiden tyylikkäiden kurvien ansiosta. Mahdollisesti Fiat!


      • Eka ja vika Grande
        G.P 1.2 Actiivi kirjoitti:

        Mittarissa kohta 15 000 tkm, eikä ensimmäistäkään vikaa koko aikana. Huiput navigaattorin mukaan lähes 180kmh, toisin kuin ohjekirjan ilmoitettu 155kmh. Seuraava auto tulee eittämättä olemaan myös italialainen, ihan jo pelkästään niiden tyylikkäiden kurvien ansiosta. Mahdollisesti Fiat!

        Eiks toi 1.2 koneella mee alamäkeen vähä yli 200km/h jos vielä myötätuuli...no just...


    • Mitäs huollot kustansivat

      Mitäs huollot ovat yhteensä kustantaneet 120tkm aikana ja missä olet ne teettänyt? Moottori lienee 1.4 / 77hv

      • Huollattanut

        Melko kallista.


    • ghgf

      Hienoa kuulla että edes joku italialainen auto kestää. Täällä meillä on 104tkm ajettu -01 vuoden Ford Focus Limited Farmari 1.6 ja hyvin on kestänyt.

    • osuiko..

      Ettei vaan autoliikkeen myyjät yritä saada asiakkaita liikeeseen ostoksille...

      • Ex Fiat

        Varmaankin. Poistattivat mun viestin liekehtivästä Uno:sta.


    • huoltojen hinnat?

      Onkos tuossa vielä jakopään vaihtoväli 60tkm eli olisit kaksi kertaa joutunut vaihdattamaan jakopään osat.
      Eli kerroppas mitä ne huollot on maksaneet.

      • rggr

        Taitaapi olla ketjulla tuo diesel malli??


      • hiukka alle 7 litraa/100km
        rggr kirjoitti:

        Taitaapi olla ketjulla tuo diesel malli??

        Aloittaja sanoi kulutuksen olevan hiukkasen alle 7 litraa / 100km joten tuskinpa puhuu dieselistä.

        Sen sijaan huoltojen hinnasta ei kukaan ole vielä vastannut, minulla on käsitys ettei ne ole halpoja verratessa muihin merkkeihin.


      • Grande Unto
        rggr kirjoitti:

        Taitaapi olla ketjulla tuo diesel malli??

        Punto on työmatkalaisen ihanne peli.


    • varmaan hankkia

      jauhesammutin.

      En ihmettelisi, vaikka viiatti ottaisi oikeastikin tulta alleen.

      • Grande Unto

        Herää pahvi.


    • Merkaba

      Minulla on Fiat Punto 2001 vuosimallia, ja viimeisten 3 vuoden aikana olen ajellut edustajana Hanko - Ivalo välillä. Monesti näkee uusia autoja tien poskessa, mutta Punto ei ole koskaan niin pettänyt. 110 000 kilometria parissa vuodessa tuli mittariin lisää, nyt 280 000 mittarissa. Katsastaja kehui pellit ja auton ja laittoi leiman paperiin. Maksoin siitä 2009 vuonna 1700 euroa, eli edulliset kilometrit ovat olleet :)

      • perza3

        Ihan oikein että kilometri korvaukset alenee. Sulle riittää 5 senttiä kilometri tuossa autossa


      • GP Air
        perza3 kirjoitti:

        Ihan oikein että kilometri korvaukset alenee. Sulle riittää 5 senttiä kilometri tuossa autossa

        Mulla GP 1.2 bensa, ajanut sillä noin 40 000 km/ 1,5 vuotta. Hyvin toiminut, ei vielä vikoja, polttimotkin alkuperäiset. Keskikulutus hieman yli 6 l / 100 km. Jousitus on kyllä hieman kovahko mutta tottuuhan tuohon ja eihän tuo peruskone mikään huipputehokas ole varsinkaan kuormalla, mutta ihan riittävä Suomen teille.


      • Korjauttanut

        Entäs pyyhkijät /kansipahvi/raidetangonpäät ym.


      • Korjauttanut
        Korjauttanut kirjoitti:

        Entäs pyyhkijät /kansipahvi/raidetangonpäät ym.

        Siis Merkaballe


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      102
      7315
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      36
      2792
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2366
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      107
      2076
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      16
      1775
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1545
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1407
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1381
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1343
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1324
    Aihe