pepsodent white now

uusi tahna

onko kenelläkään mitään huonoja kokemuksia tuosta uudesta hammastahnasta??
itse olen sitä käyttänyt jo jonkun aikaa (pari tuubia)..
olen huomannut että tuon käytön aikana mulla on alkanut lohkeilla hampaat ja tullut todella kovia särkyjä. nyttenkin kolmea hammasta särkee ,kun ovat lohjenneet.
ei ole koskaan aikaisemmin hampaat tällei lohkeillu eikä tullut tälläisiä särkyjä,,

kertokaahan kokemuksistanne.

7

1887

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tahnaa

ja kertomuksesi kuulostaa aika pelottavalta. Itse en ole huomannut mitään muutosta hampaissa, meinaan säryn tai lohkeamien muodossa. Pesen tällä tahnalla 1-2-krt päivässä ja eka tuubi on puolivälissä. Mikä on hampaittesi kunto muuten, onko sinulla kiillevaurioita tai kulumaa tai jotain poikkeavaa hampaissa? Enpä keksi tähän hätään muutakaan. Toivottavasti saat hampaasi kuntoon. Kannattaa varmaan joka tapauksessa varata aika hammaslääkärille tai suuhygieenikolle.

• ovat

olleet aivan kunnossa ennenkuin alkoin tuota käyttämään..
        kävin kyllä hammaslääkärissä ,mutta eipä tuo auttanut.. täällä saa niin harvoin aikojakin sinne.. nytkin kun kävin niin seuraavan ajan sain toukokuulle..
        tuon tahnan käytön kyllä lopetan..en keksi mitään muuta mistä voisi johtua. hampaani ovat olleet aina ennen tuota kunnossa. täytyy tarkkailla tapahtuuko mitään muutoksia kun vaihdan tahnaa. mutta tuota en kyllä osta enään, tuli kammo..

• klsdkldsds
        ovat kirjoitti:

olleet aivan kunnossa ennenkuin alkoin tuota käyttämään..
        kävin kyllä hammaslääkärissä ,mutta eipä tuo auttanut.. täällä saa niin harvoin aikojakin sinne.. nytkin kun kävin niin seuraavan ajan sain toukokuulle..
        tuon tahnan käytön kyllä lopetan..en keksi mitään muuta mistä voisi johtua. hampaani ovat olleet aina ennen tuota kunnossa. täytyy tarkkailla tapahtuuko mitään muutoksia kun vaihdan tahnaa. mutta tuota en kyllä osta enään, tuli kammo..

No eipä tässä muuta keksi, että tuo tahna on sinun hampaillesi liian hankaava ja liian valkaiseva.

Eli nyt sinun pitäisi sitten keskittyä tahnoihin/huuhteisiin, jotka ehkäisevät hammaseroosiota = kulumista.

• ---
        klsdkldsds kirjoitti:

No eipä tässä muuta keksi, että tuo tahna on sinun hampaillesi liian hankaava ja liian valkaiseva.

Eli nyt sinun pitäisi sitten keskittyä tahnoihin/huuhteisiin, jotka ehkäisevät hammaseroosiota = kulumista.

Yleensä nuo "valkaisevat" hammastahnat eivät ole mitenkään vaarallisia tai liian hankaavia. Jos muistan oikein, tuon kyseisen Pepsodentin valkaiseva vaikutus perustuu hampaiden värjäämiseen sinisellä värillä, jolloin hampaiden keltaisuus kumoutuu ja ne ne näyttävät siksi heti valkoisemmilta. En usko että yksikään valmistaja uskaltaa laittaa hammastahnoihinsa niin vaarallisia aineita että ne vaurioittavat hampaita.

• ....

Kolmas tuubi jo menossa, enkä oo kyllä huomannut mitään poikkeavaa... ainoastaan sen, että pesee hampaat todella puhtaaksi ja tykkään! =)

• -----...

ukko pessyt jo monta kuukautta sillä eikä mitään outoa oo kertonut olevan hampaissa, itte saan astmakohtauksen siitä tahnasta kylläkin, siksi en käytä... Ethän käytä energiajuomia? Ne murentaa hampaat. Jostain muusta se nyt kyllä johtuu.

• Ester30

Hampaiden lohkeilulla ei kyllä ole mitään tekemistä tahnan kanssa. Ja särkyäkin on vaikea kuvitella tahnan syyksi. Vihlominen on sitten eri asia, sitä voi tulla kovin hankaavista tahnoista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5564
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4900
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2814
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2374
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2078
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2028
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1657
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1611
    9. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      23
      1512
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1489
    Aihe