Otsarypyt

otsarypyt

Millä menetelmällä saa poistettua otsaryppyjä?
Lisäksi minulla on kulmakarojen välissä kurtistelusta isot rypyt...saako ne jotenkin häviämään?

10

3542

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selkis

Botox lienee paras, sen tulos ei vaan ole kestävä. Vaikutus kestää n. 6-12 kuukautta. Muita vaihtoehtoja: laserhionnat, tca-kuorinta ja ulkomailla on käytetty myös neulausta.

• botoxilla

Botox-pistoksen vaikutus ei todellakaan kestä 6-12 kk kuten kirjoitit, vaan kesto on pikemminkin 3 kk luokkaa. Itse otin botoxia otsaan ekan kerran 5 vuotta sitten ja vaikutusta oli tuskin kuukauden päivät. Nyt otin toisen kerran eri lääkärillä ja vaikutus on kestänyt jo yli 2 kk. Jos pääsen neljään kuukauteen, niin olen tyytyväinen ja otan uusintapistoksen. kaikenlaiset otsarypyt se kyllä hoitaa kiitettävästi pois.

• ryppynen
        botoxilla kirjoitti:

Botox-pistoksen vaikutus ei todellakaan kestä 6-12 kk kuten kirjoitit, vaan kesto on pikemminkin 3 kk luokkaa. Itse otin botoxia otsaan ekan kerran 5 vuotta sitten ja vaikutusta oli tuskin kuukauden päivät. Nyt otin toisen kerran eri lääkärillä ja vaikutus on kestänyt jo yli 2 kk. Jos pääsen neljään kuukauteen, niin olen tyytyväinen ja otan uusintapistoksen. kaikenlaiset otsarypyt se kyllä hoitaa kiitettävästi pois.

mulla kestää melkein vuoden ennen kun tarvin uutta ruiskutusta Botoxilla, mutta olen käynyt jo n. 5v eli käyntiväli kasvaa vähän kun käy useamman kerran. Mutta alusta lähtien n. 6kk rypyt on ihan poissa.

• Dek
        ryppynen kirjoitti:

mulla kestää melkein vuoden ennen kun tarvin uutta ruiskutusta Botoxilla, mutta olen käynyt jo n. 5v eli käyntiväli kasvaa vähän kun käy useamman kerran. Mutta alusta lähtien n. 6kk rypyt on ihan poissa.

Kenellä plastiikkakirurgilla olet käynyt botoxissa, kun olet saanut vuoden kestävän tuloksen. Ilmeisesti olet myös tyytyväinen ko. lääkärin pistämiseen?

• TONI

Kätevästi hoidettavissa Ditelle hoitoloissa Diterin 900 laitteella sekä Laserilla akupunktiopisteisen kautta.

• molemmat ok

Olen kokeillut botoxia ja restylanea sibelius ryppyyn. Botoxilla ekan kerran, se kesti 3 kk, ei kyllä luvattukaan pidempää kestoa. Tehos todella hyvin sen ajan mikä vaikutti mutta palautui sitten ihan ennalleen yhtä nopeasti. Nyt viimeksi otin restylanea, kestää pidempään, ollut jo 4 kk eikä vielä ole paljoa palautunut. Restylanella saa kyllä mun mielestä luonnollisemman tuloksen, mutta kaikista paras olisi yhdistelmä molempia jos on syvistä juonteista kyse, näin mulle sano plastiikkakirurgi.

• suosittelen

mulla on laitettu viime vuosina muutaman kerran 6 kk - 12 kk välein restylanea otsaryppyyn kulmien väliin. Perlane nimistä parina viime kertana, joka on vielä parempi. Edellisestä kerrasta on jo vuosi ja 4 kk ja vieläkään ei ole ryppy palautunut. Olen päälle nelikymppinen. Aluksi siis piti laittaa useammin, mutta Perlane on kestävämpää, suosittelen.

• duffel
        suosittelen kirjoitti:

mulla on laitettu viime vuosina muutaman kerran 6 kk - 12 kk välein restylanea otsaryppyyn kulmien väliin. Perlane nimistä parina viime kertana, joka on vielä parempi. Edellisestä kerrasta on jo vuosi ja 4 kk ja vieläkään ei ole ryppy palautunut. Olen päälle nelikymppinen. Aluksi siis piti laittaa useammin, mutta Perlane on kestävämpää, suosittelen.

Botoxit ja muut perustuu lihasten rentouttamiseen. Voit kokeilla kotikonsteina myös kasvohierontaa ja stressin vähentämistä. Itse hieron säännöllisesti otsaa ja kasvojani muutenkin. Yleensä ryppyjen kohdalla huomaa, kuinka lihakset on selkeästi jumissa ja kipeät. Hieronta auttaa. Ja tietenkin veden juominen ja hyvä uni.

• .......
        duffel kirjoitti:

Botoxit ja muut perustuu lihasten rentouttamiseen. Voit kokeilla kotikonsteina myös kasvohierontaa ja stressin vähentämistä. Itse hieron säännöllisesti otsaa ja kasvojani muutenkin. Yleensä ryppyjen kohdalla huomaa, kuinka lihakset on selkeästi jumissa ja kipeät. Hieronta auttaa. Ja tietenkin veden juominen ja hyvä uni.

"Botoxit ja muut perustuu lihasten rentouttamiseen. "

Botox on hermomyrkky. Mos muilla tarkoitat restylanea ja perlanea, ne taas ovat täyteaineita. Eri juttu siis..

• botoksia

botoksia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      3245
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      43
      1187
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1162
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      53
      1102
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      35
      1042
    6. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      49
      928
    7. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      878
    8. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      25
      874
    9. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      867
    10. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      862
    Aihe