Transu -96

Lyhyt ja matala

Minkälainen hehku tossa mallissa on yksi viisas väitti ettei siinä ole hehkuja ollenkaan (joku suoraruisku) hehkuvalo kyllä palaa ja aika pitkään kun vertaa edelliseen HIACEEN. Aika kiikkerä ajettava talvella auttaisko painoa perään 100-200kg

8

911

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Transitman 01

96 transiitin hehku on ilmeisesti imusarjassa.
      100-200kg auttaa asiaa paljon.

• 1102

Hehku on todellakin imusarjassa eikä syty pikkupakkasilla

• kunto,...

ratkaisee paljon ajo-ominaisuuksissa. Tuon ikäisessä saattaa vielä olla alkuperäiset, joten ne on vaimennusteholtaan epätasaiset. Auton käyttäytymisen huomaa parhaiten tien urissa ja sivutuulessa. Hehku (ei hehkut)sijaitsee tosiaan imusarjassa, koska koneessa ei ole etukammioita.

• tra

transu on kylläkii transporter!!

• ollut jokapaikassa

ford transit ja transporter taas on ollut transporter tai volkkarin paku.

• Haloo Haloo

Enpä ole koskaan Portteria TRANSUksi kuullut sanottavan.

• Transitissa on imusarja hehku eli ns. thermostart.jos ei hehkuta niin siitä on lanka palanut poikki.Uusi ei maksa paljoa jotain 20 € luokkaa ja on helppo vaihtaa ja testattua saa tavallisella virtakynällä.Hehkutusta säätää hehkuaika rele joka toimii ulkoilman lämmön mukaan,siinä saattaa olla vikaa ja hehku ei toimi sen vuoksi.merkkivalo kyllä palaa vaikka ei hehkutakaan.Ko osa on sitten jossain 100€ hintaluokassa ja tarvikeosaa ei ole.Taitava elektroniikkaosaaja kyllä pystyy korjaamaan.
      Ajoominaisuuksiin talvella auttaa lisäpainot takana hyvin paljon,hiekkasäkkejä tai jotain vastaavaa liikkumatonta tavaraa.Myöskin renkaiden ilmanpaineet auttaa ajoominaisuuksiin eli jos ei kuormaa niin alemmat paineet.

• diesel66

löytyy pihalta ja hehkun toiminnasta en tedä mutta pikkupakkasilla ei kylläkään hehkuta, jahka elohopea putoaa reilusti niin jopa hehkuttaa.
      itelläni on kuluvan talven ollut 3kpl 33 kilon pihalaattoja transitin takapäässä ja ehkä niistä nyt jonkinlainen etu on ollut mutta itse en oikein usko 100 kilon vaikutukseen pakettiautossa, ei se satku nyt niin paljoa ole mutta ilman muuta parempi kuin ilman.
      omallani on rullattu 160tkm ja en pahemmin moiti laitetta, kahdella 71 amppeerin akulla ( 12 V ) pakkaskäynnistyvyyskin on ollut ok, työkalu on aina työkalu ja vaatii oman suhtautumisen ajoon.
      ei transitista saa Maybachia tekemälläkään :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      23
      6790
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      28
      4268
    3. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      34
      3136
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      172
      3005
    5. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      10
      1978
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1754
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      150
      1634
    8. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      147
      1622
    9. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1548
    10. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      22
      1490
    Aihe