katosin, sanomatta sanaakaan" Kysymys kuuluu, että kenen laulusta on sanat ovat ja kuka on Eno.
"Anna anteeksi Eno, että
15
1431
Vastaukset
- Sisely
, että olis herra nimeltään Tuomari Nurmio. Enon henkilöllisyys ei muistu mieleen...
vähän aikaa ja katsottaan kuka keksii Enon henkilöllisyyden. Handen biisistä on tietenkin kysymys.
- Enon opetus
Teotwawki kirjoitti:
vähän aikaa ja katsottaan kuka keksii Enon henkilöllisyyden. Handen biisistä on tietenkin kysymys.
Outokummun entisessä kaivoksessa öinen itsemurhaaja oli hakannut kiveen kaivoskuilun yläpäähän tuon viestin, jonka Tuomari on napannut piisiinsä. Siis itsarintekijä oli hypännyt 60 m. kuiluun. Tämä on tapahtunut 1930-luvulla. Löytyy Juha Hurmeen kirjasta Puupää, s.161 .
- kappaleesta
Brian Eno?
- hgjk
Teotwawki kirjoitti:
vaan tämä selvisi tänään ohjelmassa "kuinka minusta tuli minä" Radio Suomessa.
Sitä mä vähän ihmettelinkin, kun kappaleesta itsestään se ei mielestäni käy ilmi.
- hgkt
Teotwawki kirjoitti:
vaan tämä selvisi tänään ohjelmassa "kuinka minusta tuli minä" Radio Suomessa.
Kerro jo, tai pitää mennä Areenaan.
hgkt kirjoitti:
Kerro jo, tai pitää mennä Areenaan.
areenasta selviää, mutta mikä on vastaus?
- goddeloos
Teotwawki kirjoitti:
areenasta selviää, mutta mikä on vastaus?
Kari Enqvist
- Anonyymi
Eno, itsemurha ?
- Anonyymi
Raamattua lukemaan!
- Anonyymi
tai en mennyt ,join viiniä sängylläni makoillen
Onhan Lidlin mainoksessakin Eno ja Enon vene. Eno myös vokottelee merenneitoa, ja makkaraperheen pitkätukkainen teinipoika jää pettyneenä katselemaan luodolle.
- Anonyymi
Koska kappaleesta tehdään tämä ei saa julkaista "enon nimeä" versio.
Laajasalon enon nimen tietää kaikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263754- 822597
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331468