Naispappeus on syntiä

asdf22

14

551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuuntelimme vaimoni kanssa kaksi Raamattutuntia,joiden aiheina olivat:Miehen suhde naiseen ja :Naisen suhde mieheen. Aihetta käsiteltiin Raamatullisesti ja kuunneltuamme molemmat Raamattutunnit,vaimoni asiaa mietittyään totesi:"Kyllä minä mieluummin olen nainen!".Ensin suhde Jumalaan kuntoon ja sitten perhe ym. Tärkein tehtävämme uskovina on olla Jeesuksen todistajina!!Naispappeus,homoliitot,lesboliitot,avoliitot ym.ym.ym. vievät aikamme jos taistelemme ja väittelemme asioista koska ne jotka nämä asiat hyväksyvät eivät ymmärrä totuutta ennenkuin Jumala sen heille avaa.Voitetaan Sieluja Herralle ja rukoillaan että suurin synti voitettaisiin,eli kaikki löytäisivät yhteyden elävään Jumalaan!

    • positiivista

      että te hihhulit jaksatte käyttää noin valtavasti energiaa naispappeuskysymykseen. Se poistaa meiltä ei-uskovaisilta tarpeen osoittaa typeryyttänne, koska teette sen ihan itse, pyytämättä. Jatkakaa ihmeessä.

    • Lautasmuija

      Raamatussahan puhutaan myös jotain sellaista, että uskoton vaimo pitää kivittää kuoliaaksi. Ja ketkäs ne kaksi naista olivat, jotka insestisesti yhtyivät isäänsä, jotta tämä saisi ilahtua uusista jälkeläisistä. Onko tämä hyväksyttävää tänä päivänä?
      Mitä jos ihminen on syntynyt siten, että hänellä on kahden eri sukupuolen sukupuolielimet, niinkuin joskus tapahtuu, ja hän ei ole selkeästi kumpaakaan sukupuolta, eikö hän voisi muka olla pappi?
      Tuo naispappeuden vastustaminen itsessään on perkeleestä jos sellainen sitten on olemassa.
      Evankeliumeissa, joita on löydetty mutta ei ole liitetty UT:iin on myös Maria Magdaleenan evankeliumi. Hänhän oli oppinut nainen! On myös epäilys, että Jeesus olisi ollut suhteessa Magdaleenan kanssa. Jos näin ei ole, on paljon syitä epäillä, että Jeesus itse olikin homo. Sitä ei suvaittu, että homo on niin humaani ja edistyksellinen, joten hänet piti surmata. aivan kuten Harvey Milk.

      • haja75

        Tässä taas yksi esimerkki siitä,kun ei tunneta jeesusta.. niin ei ymmärretä hänen sanaansa. älä pilkkaa elävää jumalaa,mutta vielä voit pelastua nimessä jeesuksen. niin silloin silmäsi alkavat vasta avautua ja sydämmessäsi ymmärtää hänen tahtonsa. ennen et ymmärrä. tämä esimerkki on raamatussakin.


      • Lautasmuija
        haja75 kirjoitti:

        Tässä taas yksi esimerkki siitä,kun ei tunneta jeesusta.. niin ei ymmärretä hänen sanaansa. älä pilkkaa elävää jumalaa,mutta vielä voit pelastua nimessä jeesuksen. niin silloin silmäsi alkavat vasta avautua ja sydämmessäsi ymmärtää hänen tahtonsa. ennen et ymmärrä. tämä esimerkki on raamatussakin.

        Kristus sydämessä olkoon meillä kaikilla. Jumalan tykö pääsee Kristuksen kautta. "Siellä missä kaksi tai useampi on kokoontuneena minun nimessäni seillä Minä olen heidän keskellään". Eli avaamme sydämemme toisille, Kristussydämen. Jumalan valtakunta on sisäisesti meissä.


    • Sami A

      Miksi sitten Jumala valitsee naisia julistamaan ilosanomaa ja opettamaan?
      Onko Jumala siis nurja, koska hän ei katso sukupuoleen?

    • kuulija

      1. Kor. 14:34naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin lakikin sanoo. Ei sano että on syntiä vaan olkoon vaiti seurakunnaissa. Kirkoitta paavali korinttolaiskirjeessä.

      • Lautasmuija

        No miksei enää kivitetä kuoliaaksi uskotonta naista, kuten Raamatussa kehotetaan? Eikös Raamatun KAIKKIA neuvoja tule totella KIRJAIMELLISESTI?


      • kuulija
        Lautasmuija kirjoitti:

        No miksei enää kivitetä kuoliaaksi uskotonta naista, kuten Raamatussa kehotetaan? Eikös Raamatun KAIKKIA neuvoja tule totella KIRJAIMELLISESTI?

        Joka teistä on synnitön hittäköön ensimmäisnä kivellä.Sillä millä te tuomitsette sillä teidät tuomitaan.


      • seurakunnassa

        Nythän on näin että raamattu on kirjoitettu Jeesuksen kuoleman jälkeen.Kukin kirjoittaja on muuttanut ja lisännyt juttuja.Jos jotain haluatte Jeesuksesta oppia se on suvaitsevuus.Myös kirkon "oppineet" valitsivat mieleisensä kirjoituksen meidän raamattuun,paljon jätettiin pois.Ihminen ei ole arvokkaampi kuin mikään tällä planeetalla oleva ja kun kuolemme muutumme maaksi ja ravitsemme sitä.


      • Mariá
        seurakunnassa kirjoitti:

        Nythän on näin että raamattu on kirjoitettu Jeesuksen kuoleman jälkeen.Kukin kirjoittaja on muuttanut ja lisännyt juttuja.Jos jotain haluatte Jeesuksesta oppia se on suvaitsevuus.Myös kirkon "oppineet" valitsivat mieleisensä kirjoituksen meidän raamattuun,paljon jätettiin pois.Ihminen ei ole arvokkaampi kuin mikään tällä planeetalla oleva ja kun kuolemme muutumme maaksi ja ravitsemme sitä.

        Uskoa pitäisi levittää ympäri maailman, sehän se suurin sanoma on. Miehet tuohon aikaan tekivät kaiken, mutta miksi Jumala olisi luonut myös naiset jos kuitenkaan Hänen luomansa ei ole samassa arvossa miesten kanssa? Jos saamme kaikki miehet ja naiset levittämään Sanaa, onko se syntiä? Miksei naiset saisi tehdä samaa hyvää asiaa? Myös Jeesuksen aikaan oli muutamia vaikutusvaltaisia naisia, eikä Jeesus heitä tuominnut, antoi toimia siinä siivellä. Jos siis väitätte ettei naiseksi syntynyt, Jumalan hengestä syntynyt saisi toimi pappina, minä teen itsemurhan tasan nyt. ;D


    • on yksi

      lysti, kumpi hoilottaa vanhoja asioita.

    • asdg22
    • sanotaan:

      Nainen vaietkoon seurakunnassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2033
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      255
      1722
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      249
      1660
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      61
      1639
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      106
      1472
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1413
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1207
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      287
      1203
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1193
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      45
      1156
    Aihe