ostoon menevä aika

pitkään etsinyt

Etsitään pientä omakotitaloa tai rivitalokolmiota, jossa olisi hieman reilummin omaa pihaa. Vaatimukset eivät ole suuret: mieluummin muovimattoa, kuin parkettia, isompaa remontoitavaa vain yksi kohde esim. keittiö tai kylpyhuone. Pintaremonttihan on itsestäänselvyys.

Mikä ihme on, kun ei vielä puolen vuoden etsinnän jälkeen ala löytyä... Käydyt näytöt käy jo lähemmäs tuhatta ja usko alkaa loppua. Ei meille kotia löydy... Onkohan kaupunki liian pieni :(

Miten muilla? Onko tullut etsittyä kauan? Miten kauan meni, että teitte ensimmäisen tarjouksen? Sitäkään ei olla vielä saatu aikaiseksi. Aina on jotain vikaa tai epäilyttävää.

Miten kauan voi odottaa, että kodin etsintä kestää?

3

916

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uudet kengät?

Kukin tietysti tyylillään, mutta tuhatkunta näyttöä kierrettynä? Joltisenkin kerran asumusta vaihtaneena sanoisin, että teiltä puuttuu ennakkosensuuri. Jotta löytää puolessa vuodessa noin monta näyttöä kierrettäväksi, täytyy kyllä kulkea jokaisen ilmoituksen perässä. Kannattaisi katsoa ilmoituksia tarkemmin, koska hirveän monessa on jotain, jonka perusteella kohteen voi suoralta käsin jättää väliin. Riippuen tietysti siitä, mitkä ovat ne omat vaatimukset (alue/hinta/asunnon ikä/käytetyt materiaalit/pohjapiirros, jos ilmoituksessa se on jne.). Tuolla näyttömäärällä kokemusta erilaisista asuntotyypeistä taatusti on jo riittävästi, ettei kaikkia tarvitse kiertää. Silloin jää meinaan paremmin aikaa ja voimia keskittyä niihin "helmiin".

Me teimme viimeksi asuntoa etsiessämme tarkkaa esikarsintaa. Silti näyttöjä kertyi yli 70 ennen kuin teimme tarjouksen. Lähdimme liikkeelle sillä mielellä, että etsimme kaikin puolin sopivan, kivan ja hyvän - ja kun se oikea sitten löytyi, niin tarjosimme tosimielellä. Oli kiva asunto muutaman vuoden, mutta sitten oli aika ryhtyä omakotirakentajiksi...

• omakotitaloa ole

missään koska sehän olisi halpa ja menee heti jos tulee tarjolle. Eli rahalla saa!!!!

• 1.000 esittelyä puolessa vuodessa (= 26 viikkoa) tarkoittaa 38,5 esittelyä/viikko. Ja mikäli pidätte yhden vapaapäivän (= 6 esittelypäivää/viikko) niin olette keskimäärin käyneet n. kuudessa esittelyssä/esittelypäivä.

Kriteerit huomioiden, niin se keskikokoinen kaupunki sijaitsee jossain muualla kuin suomessa :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3792
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      47
      3175
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      100
      2807
    4. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      134
      2457
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2450
    6. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2388
    7. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2377
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2304
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      23
      2296
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2080
    Aihe