Onko tietoa miten pelataan pudotuspelit MM-kisoissa tänä vuonna?
Onko viime vuoden tapaan vastakkain saman jatkolohkon 1 ja 4 sekä 2 ja 3? Vai pelataanko toisen jatkolohkon joukkueta vastaan kuten on yleensä ollut?
Pudotuspelit MM2009
5
472
Vastaukset
neljännesvälierät: a lohkon 1 vs d lohkon 2 ja sit b lohkon 1 vs c lohkon 2. a lohkon 2 vs d lohkon 1. b lohkon 2 vs c lohkon 1
Puolivälierät A1 VS D2
B1 VS C2
A2 VS D1
B2 VS C1
Välierät: A2 VS B1
A1 VS B2
Finaali: A1 VS B1
Pronssiottelu: A2 VS B2
Siinä!!!!!- pelikuvio
Joona hyvä, NELJÄNNESvälieriä ei pelata alkavassa MM-turnauksessa (tuskin tulevissakaan)! Pudotuspeleihin pääsee 8 joukkuetta, joten PUOLIvälierät on ensimmäinen pudotuspelivaihe. Paluu toissavuotiseen pudotuspelikaavioon on järjen voitto. Kun turnausta isännöi yksi maa, tulee turnauksen peliareenat valita siten, että hallilta toiselle siirtyminen ei tuota vaikeuksia.
- eiii
tod.
- toivottavasti
eiii kirjoitti:
tod.
Siis ehdoton KYLLÄ sille, että toteutetaan mahdollisimman suurta vaihtelua ottelukaaviossa pudotuspelien ensimmäisessä vaiheessa. On typerää peluuttaa samoja joukkueita toisiaan vastaan jo toistamiseen silloin, kun ensi kerran kohtaamisiakin olisi tarjolla vain ottelukaaviota muuttamalla. Siis EI A1-A4, A2-A3, B1-B4 ja B2-B3, vaan A1-B4, A2-B3, B1-A4 ja B2-A3!
YLE Urheilun nettisivuilta löytyy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233