Koukullinen auto tulossa etelä-saksasta?

Baxter71

Onkos joku tulossa vetokoukullisella autolla etelä-saksasta parin viikon sisällä?
Mulla olis vaunukompura ostettuna Stuttgartissa ja se pitäis saada suomeen.
Paino 1300kg, normikoukulla.
Maksan sopivasti polttoaineesta/vaivasta.

p. 0400124429 (ilt. vkl.)
tai s-postia.

15

1149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mb vito

2000 kg jarrullinen käy perään ja hinta 1000 euroa.Kiinnostaako?

• saksassa käydessä

Onko se kärry rekisterissä ja katsastus voimassa ?
      Jos ei rekisterissä niin rekisteröinnistä tulee varmaan suunnilleen samanlainen kulu kuin henkilöautostakin eli siinä jotain 300,- egee.
      Onko renkaat sen kuntoiset että kestävät vetää Stuttgartista rantaan normi vauhtia ? Suomessa vauhti onkin hiljaisempaa.
      Pakun perään kun laittaa hevoskärryn niin tekee laivalla muistaakseni 400,- egee lisää.
      Polttoainetta menee ehkä noin 150 l enemmän kuin ilman kärryä, siitä 200,- egee lisää.
      Puolestapäivästä koko päivää Stuttgartissa vois mennä helposti noutaessa ja siitä jokin korvaus myös esim 500,- egee, ilman mahdollisen vararenkaan vaihtoja.
      noi kulut tekee 1400,- egee, miltäs kuulostaa ?

• hinnat

Sen verran vielä että suomalainen autonvälitysfirma Stuttgartin lähellä hoitaa tuohon siirtokilvet eli vaunu on otettavissa koukkuun kun paria päivää ennen saa tiedon hausta.
        Kyseinen firma on luvannut toimittaa mulle kärryn suomeen hintaan 550 euroa johon kuuluu koko paketti (lukuunottamatta siirtokilpiä).
        Ongelmana on vain se että toimittavat koukullisia autoja suomeen suht harvoin ja mulla olis tuon kanssa vähän kiire.
        Tämän kärryn laivarahti ei muuten todellakaan maksa 300 euroa. Ilmeisesti hevoskärry on yli 2,1m korkea?
        Eli parempia tarjouksia odotellaan...

• kepillä jäätä
        hinnat kirjoitti:

Sen verran vielä että suomalainen autonvälitysfirma Stuttgartin lähellä hoitaa tuohon siirtokilvet eli vaunu on otettavissa koukkuun kun paria päivää ennen saa tiedon hausta.
        Kyseinen firma on luvannut toimittaa mulle kärryn suomeen hintaan 550 euroa johon kuuluu koko paketti (lukuunottamatta siirtokilpiä).
        Ongelmana on vain se että toimittavat koukullisia autoja suomeen suht harvoin ja mulla olis tuon kanssa vähän kiire.
        Tämän kärryn laivarahti ei muuten todellakaan maksa 300 euroa. Ilmeisesti hevoskärry on yli 2,1m korkea?

ovat hinnoiteltu "varmuuden vuoksi" yläkanttiin kaikilta osin.
        Valitettavasti olen varmuudella tulossa eteläisestä Saksasta kotiin maaliskuun puolivälin jälkeen, mutta näillä näkymin lentäen, vaikka mieluummin toisinkin tarvitsijalle auton tullessani.
        Nimim. Parinkymmenen kerran kokemuksella

• hinnalla
        kepillä jäätä kirjoitti:

ovat hinnoiteltu "varmuuden vuoksi" yläkanttiin kaikilta osin.
        Valitettavasti olen varmuudella tulossa eteläisestä Saksasta kotiin maaliskuun puolivälin jälkeen, mutta näillä näkymin lentäen, vaikka mieluummin toisinkin tarvitsijalle auton tullessani.
        Nimim. Parinkymmenen kerran kokemuksella

saa, ei enää kannata miettiä.Sillä tuo hinta on todella halpa.

• homma olis ok
        hinnalla kirjoitti:

saa, ei enää kannata miettiä.Sillä tuo hinta on todella halpa.

mutta vaunu pitäis saada suomeen mahdollisimman pian.
        Ajattelin että jos joku olis isommalla (esim. paku tai asuntoauto) tulossa niin tuo kärry tulis aika tuskattomasti mukana.
        Mitään tonnia en tuosta tuonnista maksa, lähinnä tuojalle voisin hyvittää polttoainekulut kokonaisuudessaan hieman vaivanpalkkaa.
        Ja tietenkin kärrystä johtuvat rahti ym. kulut.

• asianatuntija
        homma olis ok kirjoitti:

mutta vaunu pitäis saada suomeen mahdollisimman pian.
        Ajattelin että jos joku olis isommalla (esim. paku tai asuntoauto) tulossa niin tuo kärry tulis aika tuskattomasti mukana.
        Mitään tonnia en tuosta tuonnista maksa, lähinnä tuojalle voisin hyvittää polttoainekulut kokonaisuudessaan hieman vaivanpalkkaa.
        Ja tietenkin kärrystä johtuvat rahti ym. kulut.

Niin maksaisit polttoaineesta?

Kasto ihan huvikses mitä maksaa lauttaylitykset täyspituudella?

• polttoainepalkalla
        hinnat kirjoitti:

Käy itse ajamassa tuo polttoainepalkalla.

En ota kantaa täytyisikö täällä kerjääminen kieltää...

• oikeasti mies
        hinnat kirjoitti:

Noi ylimenevät laivayhtiöt on todella kalliita,ne ei mene bensarahoilla kun täysiä rekkoja on tulossa kyytiin samaan pituuteen.

Jos joku tuo 550 e osta heti,äläkä täällä inise apua.

• parempaa tietoa hinnoista
        oikeasti mies kirjoitti:

Noi ylimenevät laivayhtiöt on todella kalliita,ne ei mene bensarahoilla kun täysiä rekkoja on tulossa kyytiin samaan pituuteen.

Jos joku tuo 550 e osta heti,äläkä täällä inise apua.

Niin mun numero on siinä ylhäällä.
        Voidaan sitten inistä puhelimessa.

Tämän mukaan henkilöauto maksais Finnlinesillä satasen, tuskin tuo kärry enempää maksaa?

www2.finnlines.com/index.php/passenger_fin/content/download/1500/7161/version/17/.../Hinnasto_Helsinki_Travemunde.pdf

Kuten aiemmin kommentoin maksan kaikki vaunusta koituvat kulut (kuitteja vastaan) kaikki polttoainekulut (ei pelkästään kärrystä johtuvat) pari satkua vaivanpalkkaa.
        Oletko tuomassa autoa vai lämpimikseskö kirjoittelet?

• opetella
        polttoainepalkalla kirjoitti:

Käy itse ajamassa tuo polttoainepalkalla.

En ota kantaa täytyisikö täällä kerjääminen kieltää...

luetun ymmärtämistä.

En ota kantaa täytyisikö täällä kännissä kirjoittaminen kieltää...

• jotain33
        parempaa tietoa hinnoista kirjoitti:

Niin mun numero on siinä ylhäällä.
        Voidaan sitten inistä puhelimessa.

Tämän mukaan henkilöauto maksais Finnlinesillä satasen, tuskin tuo kärry enempää maksaa?

www2.finnlines.com/index.php/passenger_fin/content/download/1500/7161/version/17/.../Hinnasto_Helsinki_Travemunde.pdf

Kuten aiemmin kommentoin maksan kaikki vaunusta koituvat kulut (kuitteja vastaan) kaikki polttoainekulut (ei pelkästään kärrystä johtuvat) pari satkua vaivanpalkkaa.
        Oletko tuomassa autoa vai lämpimikseskö kirjoittelet?

Tuo satanen on autosta silloin kun kuljettaja on mukana.

Ilman kuljettajaa auton "rahti" on 4-500 euron välillä pelkkä meriylitys.

• Baxter71
        jotain33 kirjoitti:

Tuo satanen on autosta silloin kun kuljettaja on mukana.

Ilman kuljettajaa auton "rahti" on 4-500 euron välillä pelkkä meriylitys.

Niin juuri, eli jos vaunu on auton koukussa niin silloinhan kuljettaja on mukana.

• hinnasto
        Baxter71 kirjoitti:

Niin juuri, eli jos vaunu on auton koukussa niin silloinhan kuljettaja on mukana.

Niin mihin hintaluokkaan auto sitten sijoittuu kun tuo on perässä.Yli 6 metrisille on yleensä oma hinnasto..

• diileri

realismia on että noin kaukaa kun tullaan,kaikki maksaa.lautoilla mennään pituuden mukaan eikä pitkässä jonossa ole tingille sijaa.
      Varmaan realismi yllättää monessa kohden,vaikka olisi hyvää henkeä pakolliset maksut vie paljon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3043
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2695
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2305
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2178
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1986
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      37
      1815
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1566
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1527
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1370
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1339
    Aihe