Viime yosta jai vahan paha maku. Nukuin ystavani kanssa, kuten satoja kertoja ennenkin ja han tietaa varsin hyvin etta seurustelen. Ihan keskella yota tunsin kun han hiveli minua. Kaansin kylkea ja han lopetti. Kohta tama alkoi uudestaan ja taas vaihdoin asentoa, mutten kehdannut nayttaa etta olin hereilla. kuulin ja tunsin kuinka han tyydytti itseaan peiton alla, enka voinut oikein tehda mitaan, siis lahtea vaikka pois, kun muka nukuin.
Nyt minua kuvottaa koko tyyppi. En oikein taida voida suhtautua enaa normaalisti.. enta muut yot?? kosketteleeko han silloinkin? :S
Kuvotus
5
653
Vastaukset
- luinko
oikein.Seurustelet ja nukut jonkun ystävän vieressä (useinkin) ja nyt ihmettelet, jos hän lähestyy sua seksi mielessään. Siis, älä hiivatti nuku sen kanssa. Tietääkö poikaystäväsi, että nukut kavereittesi vieressä?
- apuva...
Mielenkiintoista, mutta miten tämä asia liittyy meihin muihin ihmisiin. Aivan kuin kirjoittaisit päiväkirjaa. No, monet ihmiset puhuvät jopa ääneen omia mietteitään ja ajatuksiian.
- GH.
Eiköhän sun kannattaisi nukkua ihan sen oman kumppanin vieressä? Mikä tämä yhdessä kaverin kanssa nukkumis juttu edes on? Koditonko se on? Vai ettekö te saa unta, muuten kuin nyhjäämällä toinen toistenne kyljissä kiinni? Nyt pistät stopin sille!
Olenhan minäkin kaverin vieressä nukkunut joskus, se että kyllähän mies ja nainen voi olla kavereita ..mutta nukkuminen vierekkäin vähän niinkun arveluttaa...varsinkin jos toinen seurustelee....tietääkä kumppanisi tästä????
- selväksi...
oletteko molemmat siis naisia vai onko kaveri, jonka kanssa nyt nukuit, mies?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663372Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh453184Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222688- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä861487- 391330
- 821199