välitäjä Berliini

nopeasti osto

Moi!
Onko Berliinissä muita Suomalaisia
autonvälittäjiä kuin ottoauto.de ?

41

7201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kai useita
      • tässä esimerkissä

        Saksalainen yritys GmbH perii Suomen alvin ??
        Noutopalkkio 1000€ alv 22%.

        Itse käyttäisin mieluummin ottoautoa, tuntuu varmemmalta


      • ALVia peri
        tässä esimerkissä kirjoitti:

        Saksalainen yritys GmbH perii Suomen alvin ??
        Noutopalkkio 1000€ alv 22%.

        Itse käyttäisin mieluummin ottoautoa, tuntuu varmemmalta

        se vain ilmoittaa hinnan joka on 1220;- halvemman näköisesti.


      • pohjois-saksasta ostanut
        tässä esimerkissä kirjoitti:

        Saksalainen yritys GmbH perii Suomen alvin ??
        Noutopalkkio 1000€ alv 22%.

        Itse käyttäisin mieluummin ottoautoa, tuntuu varmemmalta

        Hei.Katsohan kelt.pörssin autojen tax-free-sivuilta.Oli siellä ainakin aikaisemmin joku,joka operoi/asui Hampurissa ja hoiti asioita myös Berliinissä,että muuallakin saksassa.Tuon hinnan,mitä Matti Seppä Vantaalta ilmoittaa,sen alle saa varmasti joltakin muulta.Jos itse ehti hakea ja ottaa päiväksi tulkin/oppaan,se tulee halvimmaksi.Lento Helsinki-Hampuri/Berlin ja paluu Travemündestä laivalla,hinta n.400 e,auton kanssa.(pakettihinta).Tällöin näkisit itse,millaisen auton ostat.


      • Auton tuottanut
        tässä esimerkissä kirjoitti:

        Saksalainen yritys GmbH perii Suomen alvin ??
        Noutopalkkio 1000€ alv 22%.

        Itse käyttäisin mieluummin ottoautoa, tuntuu varmemmalta

        Itselleni tuli auto Saksasta ko. tyypin toimesta haettuna noin vuosi takaperin. Auto on toiminut moitteetta ja Sepän toiminta kaikinpuolin asiallista.


      • OT

        Tätä Matti Sepän puljua eli ms machine&invest GmbH!!


      • jatkuuu
        OT kirjoitti:

        Tätä Matti Sepän puljua eli ms machine&invest GmbH!!

        Matti Sepän puljua,olis hyvä tietää moniko on pettynyt,ottakaa minuun yhteyttä.


      • tp
        jatkuuu kirjoitti:

        Matti Sepän puljua,olis hyvä tietää moniko on pettynyt,ottakaa minuun yhteyttä.

        Kertokaa kokemuksia, voiko tähän matti sepän firmaan luottaan auton tuonnissa.


      • Tero42b
        tp kirjoitti:

        Kertokaa kokemuksia, voiko tähän matti sepän firmaan luottaan auton tuonnissa.

        Varoitan kyseisestä yrityksestä/hepusta, huijaa kaupoissa ja vetää rahaa välistä. Ei todellakaan kannata luottaa!


      • kp
        Tero42b kirjoitti:

        Varoitan kyseisestä yrityksestä/hepusta, huijaa kaupoissa ja vetää rahaa välistä. Ei todellakaan kannata luottaa!

        Samaa mieltä, älkää sekaantuko missään nimessä. Ko herran luottotiedot perseellään ja melkoinen summa ulosotossa.. Olis kiva tietää miten teitä on huijattu? onko jäännyt tuote saamatta vai onko ollut totuuden vastainen..


      • Terppa111
        kp kirjoitti:

        Samaa mieltä, älkää sekaantuko missään nimessä. Ko herran luottotiedot perseellään ja melkoinen summa ulosotossa.. Olis kiva tietää miten teitä on huijattu? onko jäännyt tuote saamatta vai onko ollut totuuden vastainen..

        En suosittele Matti Seppää.

        Autossa oli paljon sellaisia vikoja, jotka olisi jo voinut ilmoittaa puhelimessa, niin olisi auto jäänyt ostamatta. Ei
        varmaan viitsinyt ilmoittaa, että saa auton myytyä ja ettei tule hukkareissua. Käsittämätöntä toimintaa!!
        Helppo on autoa luovuttaessa selittää, että katos vaan en huomannut voi voi, kiitos ja näkemiin.


      • Oki
        jatkuuu kirjoitti:

        Matti Sepän puljua,olis hyvä tietää moniko on pettynyt,ottakaa minuun yhteyttä.

        Täällä kans yks Sepän kusettamaksi joutunut. Auton piti olla tekniikaltaa kunnossa mut eipä ollu.
        Piti perjantaina käydä Kuopiosta hakeen mut hän sanoi et tuu maanantaina. Auton lukot olivat
        rikki, eivät päässeet autoon sisälle. Siellä se sitten oli maanantai aamuna merkkiliikkeen korjaamolla.
        No, pääsin siitä sitten lähteen niin 7 kertaa 200km matkalla tuli vaihteiston vika päälle eli vaihteisto
        ei ole ihan kunnossa. Vaihteisto remontti edessä, vaihteisto mun mielestä kuuluu auton tekniikkaa jonka
        hän sanoi olleen kunnossa. Ei tässä vielä kaikki.
        Seuraavat viat on vieläkin tekniikaltaan kunnossa olevassa autossa:
        Airbag tunnistematto
        self level control kompura paskana
        automaattilaatikko
        keskuslukituksen kaukosäätö
        koneen lämmöt nousee max 75astetta


      • hh
        jatkuuu kirjoitti:

        Matti Sepän puljua,olis hyvä tietää moniko on pettynyt,ottakaa minuun yhteyttä.

        täälläkin yksi matti sepän kusettama asiakas , auto oli ihan eri muuta kuin piti olla ja varokaa!!!


      • Tyytyväinen2
        hh kirjoitti:

        täälläkin yksi matti sepän kusettama asiakas , auto oli ihan eri muuta kuin piti olla ja varokaa!!!

        Minulla taas aivan toisenlaisia kokemuksia Matti Sepästä.
        Etsin itse autovaihtoehtoja Saksasta, Matti kartoitti taustat, lensi auton sijaintipaikkaan, tutki ja koeajoi auton. Ilmoitti samalla tarkemmat yksityiskohdat autosta. Sain auton nopeasti Helsinkiin toimitettuna. Onneksi palvelu oli omalta osaltani laadukasta ja tuote sellainen mitä olin etsinyt.
        Ajattelinpa laittaa kerrankin positiivista viestiä, vaikka harvemmin sitä tulee suomalaisena annettua.


      • Neuvottelutonni
        kp kirjoitti:

        Samaa mieltä, älkää sekaantuko missään nimessä. Ko herran luottotiedot perseellään ja melkoinen summa ulosotossa.. Olis kiva tietää miten teitä on huijattu? onko jäännyt tuote saamatta vai onko ollut totuuden vastainen..

        Sepän touhua ei todellakaan voi sanoa reiluksi. Jossain välissä prosessia tuli mieleen varmistaa asioita suoraan auton myynneeltä liikkeeltä. Sitä kautta alko asiat selviämään. Olisi mukava tietää esim., kuinka monen kanssa Seppä on käyttänyt "neuvottelutonnia". Itse aion viedä jutun eteenpäin ja otan mielelläni siihen muitakin mukaan. Menetetyt rahat eivät maata kaada, mutta kyse on periaatteesta. Tuntuu, että kaveri kusettaa työkseen ja se ei sovi meikäläisen arvomaailmaan. Laittakaa viestiä, jos siltä tuntuu.


      • pelle
        Neuvottelutonni kirjoitti:

        Sepän touhua ei todellakaan voi sanoa reiluksi. Jossain välissä prosessia tuli mieleen varmistaa asioita suoraan auton myynneeltä liikkeeltä. Sitä kautta alko asiat selviämään. Olisi mukava tietää esim., kuinka monen kanssa Seppä on käyttänyt "neuvottelutonnia". Itse aion viedä jutun eteenpäin ja otan mielelläni siihen muitakin mukaan. Menetetyt rahat eivät maata kaada, mutta kyse on periaatteesta. Tuntuu, että kaveri kusettaa työkseen ja se ei sovi meikäläisen arvomaailmaan. Laittakaa viestiä, jos siltä tuntuu.

        joo ostin bemarin, sekä yhden bemarin koneen. kummassakaan ei tokumentteja kilsoista vaikka oli sovittu kilsa määristä vien asian oikeus käsittelyyn


      • pelle
        jatkuuu kirjoitti:

        Matti Sepän puljua,olis hyvä tietää moniko on pettynyt,ottakaa minuun yhteyttä.

        edelliseen kommenttiin sepän tuomiahan ne olivat


      • aatu3
        Auton tuottanut kirjoitti:

        Itselleni tuli auto Saksasta ko. tyypin toimesta haettuna noin vuosi takaperin. Auto on toiminut moitteetta ja Sepän toiminta kaikinpuolin asiallista.

        Tämä veijari on täysi huijari.Sai kuopiossa vankeus tuomion,koska vei rahat,eikä autoja tullut.Kas kummaa samainen( mies putosi katolta katkesi käsi) velkojat vähän peri korkoja.JOTEN ÄLKÄÄ SEKAANTUKO;JOS ETTE HALUA HARMEJA ITSELLENNE


      • aatu4
        Tyytyväinen2 kirjoitti:

        Minulla taas aivan toisenlaisia kokemuksia Matti Sepästä.
        Etsin itse autovaihtoehtoja Saksasta, Matti kartoitti taustat, lensi auton sijaintipaikkaan, tutki ja koeajoi auton. Ilmoitti samalla tarkemmat yksityiskohdat autosta. Sain auton nopeasti Helsinkiin toimitettuna. Onneksi palvelu oli omalta osaltani laadukasta ja tuote sellainen mitä olin etsinyt.
        Ajattelinpa laittaa kerrankin positiivista viestiä, vaikka harvemmin sitä tulee suomalaisena annettua.

        Paljonko seppä makso


    • omiar96

      kari illman hampurissa käy kanssasi katsomassa auton ja antaa ouolueettoman lausunnon kannattaako kyseistä autoa ostaa.

      • tutttu tapaus

        VAROKAA ILLMANNIN TOIMINTAA:HÄNESTÄ VOI LUKEA SUOMI 24 SIVUILTA,TAI LAITTAA COOGLEEN NIMI KARI ILLMANN,SIELTÄ TULEE TOTUUS HÄNESTÄ.PETETTYJÄ ON PALJON.


      • diileri

        On tuo kari hommaanut minulle helmiäkin ja palkkio naurettavat 150e,aina tietysti on muitakin kokemuksia.


      • yksilön
        diileri kirjoitti:

        On tuo kari hommaanut minulle helmiäkin ja palkkio naurettavat 150e,aina tietysti on muitakin kokemuksia.

        toi minulle lahden autotuonti olen tosi tyytyväinen asia mukainen muutenkin asiansa osaavaa toimittaja.


      • saksassa ja
        yksilön kirjoitti:

        toi minulle lahden autotuonti olen tosi tyytyväinen asia mukainen muutenkin asiansa osaavaa toimittaja.

        beneluxissa toimii montakin yksityistä suomalaista jotka hommaavat autoja suomeen harrastuksena. Siinä on hyvänä puolena se ettei tarvitse kiirehtiä vaan voi etsiä niin kauan kuin on tarvis halutun auton löytämiseksi. Nämä ihmiset eivät vaan paljoa ilmoittele toiminnastaan. Oma autoni on juuri tällainen tapaus. Suoraan yksityiseltä ostettu, hieman vanhempi, vähän ajettu ja viimeisen päälle tunnollisesti huollettu sekä lämpimässä tallissa säilytetty auto. Mutta näitä aarteita ei olekaan tarjolla joka nurkissa vaan ne täytyy etsiä ajan kanssa paikallislehtien ilmoituksista.


      • tuulilasissa juttua
        saksassa ja kirjoitti:

        beneluxissa toimii montakin yksityistä suomalaista jotka hommaavat autoja suomeen harrastuksena. Siinä on hyvänä puolena se ettei tarvitse kiirehtiä vaan voi etsiä niin kauan kuin on tarvis halutun auton löytämiseksi. Nämä ihmiset eivät vaan paljoa ilmoittele toiminnastaan. Oma autoni on juuri tällainen tapaus. Suoraan yksityiseltä ostettu, hieman vanhempi, vähän ajettu ja viimeisen päälle tunnollisesti huollettu sekä lämpimässä tallissa säilytetty auto. Mutta näitä aarteita ei olekaan tarjolla joka nurkissa vaan ne täytyy etsiä ajan kanssa paikallislehtien ilmoituksista.

        käytetyn, tuossa tapauksessa paaliaineksen haku, Saksasta, sekä kuluista jota muodostuu pakollisesti
        Suomen lainsäädännöistä johtuen, että mahdollisia yllätyksiä.. Mutta kulut eriteltynä ihan hyvin.
        Eli joku 1000e toimituskulu ei ole kovin kaukana totuudesta,vaikka kävisit itsekin..
        Tietysti matkailu jää väliin.


      • Luotettavaa palvelua
        tutttu tapaus kirjoitti:

        VAROKAA ILLMANNIN TOIMINTAA:HÄNESTÄ VOI LUKEA SUOMI 24 SIVUILTA,TAI LAITTAA COOGLEEN NIMI KARI ILLMANN,SIELTÄ TULEE TOTUUS HÄNESTÄ.PETETTYJÄ ON PALJON.

        Olemme tuoneet monta autoa suomeen Karin kautta ja aina on ollut luotettavaa palvelua.

        Pidimme hän internet sivuja selkeinä ja riittävasti oli siella tietoa ja tilasimme myos hänen informaatio paketin jossa oli paljon hyödyllistä tietoa. Katsoimme läpi näitä muita ns. suomalaisia diilereita ja pelkastään heidän internet sivujen perusteella heidän toiminta näyttää ERITTÄIN epäilyttävältä ja myös huhut ovat kaikki olleet negatiivisiä.

        Voimme suoositella Kari Illmannin palveluita, ainakin on hinta laatu suhde kohdallaan.
        Terv,
        Tyytyväinen


    • keybusin
      • välittäjä....

        www.graulin.com tai de , on tuonut autoja jo kauan ja touhuaa myös pyörien kanssa.Kannattaa kysyä.


      • Autoa vailla

      • muhlhaas dem

    • Beliiini
      • A

        PA tuonti toi minullekin. Sujui kuten sovittiin, ja palvelu asiallista. Suosittelen.


    • caracanjoukkue

      Kari Illman :
      Olemme ostaneet vuosien varrella kaksi asuntoautoa ( ne oltiin paikan päällä Karin kanssa valitsemassa) ja suurperheen tila-auton vuonna 2011 kari Illmannin avustuksella, jonka toimitti laivan kautta Suomeen. . JA VOIMME TODELLA LÄMPIMÄSTI SUOSITELLA HÄNTÄ KAIKILEL!!!!!!!!!! palvelu on loistavaa ja ammattitaitoista ja ystävällista!!!! Jatkossakin jos tarvitsemme apua auton ostoon Saksasta käännymme Karin puoleen!!

      terv, lapsiperhe pohjanmaalta

    • hake

      Seppään muuten tyytyväinen mutta pisti saksan alvit omaan taskuunsa . auto tosin ollut hyvä ja virheetön

    • alvittelija

      Mitenhän se onnistui saksan alvit omaan taskuun laittamaan? Johonkihan ne alvit pitää maksaa, jos sellaista ei maksettu.. Oletkos varma, ettet joudu itse maksumieheksi täällä?

    • Pohjoet

      ei ole vielä kokemusta,tarkoitus olisi hakea auto joko Saksasta tai Ruotsista,eikä ole niin kiire.

    • ostoon vaan mars

      Sehän hyvä jotta ei kiire. Ehtii valita mieleisen. Illman ja Seppä on hyviä autovälittäjiä eikä pistä mitään alveja omiin taskuihin.

      • Autoja hakenut

        Samaa mieltä


    • cd

      VAROKAA todellakin tätä seppää!!!!!!

      • bmersu

        Illman ei todellakaan kuseta.olen pari auto ollut paikan päällä kari kanssa ostamassa.eikä se kari mitään kauppoja päätä vaan sinä itse.jos illman on jotain kusettanu ni on kyl kyseisen oma vika.laittakaas sit miten illman on kusettanu.suosittelen lämpimästi illmanin kari.ei vedä välis.ja palkkio n.150ekua!rehti ja suorapuheinen äijä.kannattaa tutustua


    • pa-tuonti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8216
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1173
    Aihe