"Se on svennelän mussuille ilon aiha, kun saavat näyttämölle astua ja olisihan se meijän ukkoköörin poikalapselle myös mahtava tapahtuma, jos joku sen sinne vain kustantais, ehkä se mansessa järjestää myötätunto-marssin mussujen kustannuksella."
Tässä valehtelee palstan PAHIN satusetä. Nyt hän väittää minun järjestelevän jotain ihmeen marsseja. Taitaa taas "tietää" kun on saanut "uutta tietoa" Suomen uskovaisilta ystäviltään....
Voiko tuolla lailla puhuva mies oikeasti olla uskovainen helluntailainen? Minä en usko, että voi.
Valehtelijan ääni
22
589
Vastaukset
- Eroe
Kun körttiläinen ja helluntailainen menee yhteen, mitä siitä tulee?
Kyllä sinä poikalapsi olet riitakysymysten kipeä. Miksihän sinun mielestä ei homoseksuaaleille ole Raamatussa parisuhdeneuvoja?- frihet
Tää meidän poikalapsi, Israel-vastaisuuksineen.
Toivottavasti ei sydämmestä poikaa ota, kun kiukustuu liiaksi.
Täytynee kait taas jättää poika vähemmälle huomiolle, nii ei turhia poistoaja sefulle järjestä.
Minä muuten kunnioitan lestädiolaisia, syy: julistavat veren-evankeliumia.
- pusulapsi
EN ole sanonut missään, että MINÄ kärsin helveytin tuskia mistään syystä. Herra Kaaleppi on TAAS KERRAN tulinnut omiaan, kuten Ritarin peräkaritsalle kuuluukin: kusta on päässä, paskaa suussa.
Suksi VITTUUN.
7.1.2008 klo 21.34 kirjoitit, ote tekstistä]"...Kaappihomo, kaappijuoppo, kappihellari - ja manipulointihaluinen mielenvikainen sinä olet". Samassa tekstissä nimität häntä tietäjäksi, rääpiäksi, pikkuhitleriksi, ihmisvihaajaksi, paskaksi ja paskakasaksi (kirjoitusvirhe johtuu siitä, että kopion tekstin suoraan tekstistä.
Tämä on kopiotu sinun teksteistä Poikalapsi.
Oletko uskossa Poikalapsi, siis uskotko Jumalaan?- oo uskossa
niin olen ymmärtänyt. Onkohan ihan omassa seurakunnassan peräti pappi...
Tulen pahalle tuulelle teidän jutuistanne.
- frihet
pitäähän täällä hiukka kevennystäkin olla.
Elämä ei saa tulla liian raskaaksi, tiedätkö mikä on muuten kaikkein raskainta? frihet kirjoitti:
pitäähän täällä hiukka kevennystäkin olla.
Elämä ei saa tulla liian raskaaksi, tiedätkö mikä on muuten kaikkein raskainta?muutkin ihmiset...vai mitä sä tarkoitit kysymykselläsi? Kerro ett mikä on raskainta?
- frihet
auroraboreallis kirjoitti:
muutkin ihmiset...vai mitä sä tarkoitit kysymykselläsi? Kerro ett mikä on raskainta?
Ei ei henkellisesti, niin kakka on kaikkein raskainta, se panee riskimmänkin miehen kyykistymään ja nyt mä lähden taas koko selällä istuun, ja Jukan sanoin: Hyvää yötä Jeesus myötä
frihet kirjoitti:
Ei ei henkellisesti, niin kakka on kaikkein raskainta, se panee riskimmänkin miehen kyykistymään ja nyt mä lähden taas koko selällä istuun, ja Jukan sanoin: Hyvää yötä Jeesus myötä
Risto
- frihet
auroraboreallis kirjoitti:
Risto
Et tiiätkö mikä oo kaikkein kevein, mut aattelin, ettei poikalapsi saa unta, jos sen ilmaisen, eli jätetään se kysymys sit väliin, eikä kysytä.
- Mikä se
tuo mussu sanana?
- Saanut.
Eikö morsiamesi antanut aamupippeliä, vai miksi olet noin äkäisellä päällä?
- todé
tuollaisen pläjäyksen kirjoittamaan?
- kirkuva nainen
todé kirjoitti:
tuollaisen pläjäyksen kirjoittamaan?
että siitä puhe mistä puute, montakohan piilo-eli kaappihomoa täälläkin lymyilee esittämässä niitä kaikkein jyrkimpiä mielipiteitä homoista.
Normiheterolle se on ihan se ja sama, mitä aikuiset puuhaavat keskenään, kunhan se ei satuta ketään muita.
Meinaan, kun turhan moni keskustelu ruotii poikalapsen seksuaalista suuntautumista tai homoutta yleensä. - frihet
kirkuva nainen kirjoitti:
että siitä puhe mistä puute, montakohan piilo-eli kaappihomoa täälläkin lymyilee esittämässä niitä kaikkein jyrkimpiä mielipiteitä homoista.
Normiheterolle se on ihan se ja sama, mitä aikuiset puuhaavat keskenään, kunhan se ei satuta ketään muita.
Meinaan, kun turhan moni keskustelu ruotii poikalapsen seksuaalista suuntautumista tai homoutta yleensä.Aihe pitää poikalapsen palstalla ja mikä tärkeintä, hänet myös hengissä.
Homous ja palstan kirjoitukset eivät oikeastaan kuulu yhteen, sillä tämä homo-keskustelu tällä palstalla rajoittuu ainoastaan poikalapseen, sillä eihän hänen tapaista homoa löydy todellisuudessa maailmasta laisinkaan, hehän sopeutuvat meidän helareiden kanssa, kutwn ihmiset konsanaan.
Eli pääloppu päätelmä on, että me hyväksymme poikalapsen avosylin sanan kuuloon. - poikalapsi
frihet kirjoitti:
Aihe pitää poikalapsen palstalla ja mikä tärkeintä, hänet myös hengissä.
Homous ja palstan kirjoitukset eivät oikeastaan kuulu yhteen, sillä tämä homo-keskustelu tällä palstalla rajoittuu ainoastaan poikalapseen, sillä eihän hänen tapaista homoa löydy todellisuudessa maailmasta laisinkaan, hehän sopeutuvat meidän helareiden kanssa, kutwn ihmiset konsanaan.
Eli pääloppu päätelmä on, että me hyväksymme poikalapsen avosylin sanan kuuloon.Valehtelet muuten tuossakin viestissä monta kertaa. Itse asiassa vain yhdessä virkkeessä on totuutta:"- - hehän sopeutuvat meidän helareiden kanssa, kutwn ihmiset konsanaan." Kaikki muu jutussasi on satua.
Mitä pastorisi sanoi, kun ruikeista aloit puhella? Käskikös siivota suusi vai lähettikö pois? Kysypä kaalepilta kanssa. - kirkuva nainen
frihet kirjoitti:
Aihe pitää poikalapsen palstalla ja mikä tärkeintä, hänet myös hengissä.
Eli pääloppu päätelmä on, että me hyväksymme poikalapsen avosylin sanan kuuloon.fiksu kysymys, että etkö saanut morsiameltasi pippeliä peppuun aamulla vai miksi olet noin pahalla tuulella....tai jotain sinnepäin.
Kovasti tuntuu kiinnostavan, koska, kuinka ja miten päin ja montako kertaa...
Eiköhän poikalapsi olisi hengissä ja voisi hyvin ilman tätä palstaakin ja ilman teidän toivotuksianne ottaa hänet avosylin vastaan (tikahdun nauruun)
Ymmärrän kyllä, että hänellä on jotain henkilökohtaista kaunaa,tai muuten vaan hellarit erityisesti ärsyttävät, siksihän me muutkin valitsemme jonkun tietyn palstan, missä saamme tuulettaa ajatuksiamme, koska olemme eri mieltä kanssanne.
- poikalapsi
Aika kuvaavia ovat avaukseeni tulleet vastaukset: helluntailaisen Frihetin tukijat tukevat helluntailaisen uskovan Frihetin linjaa: törkyä sataa kuin Halla-ahon blogissa, tosin räikeämmin.
Olen lopen kyllästynyt muutamiin riena- ja rivohelluntailaisiin ja heidän vapaaseen ja jatkuvaan rääpimiseensä täällä. Frihetiä ei seriffi pidä järjestyksessä. Kaalepin rivoilua ei ylläpito poista, ja moni on totta vie pyytänyt. On kai vain uskottava, että Eniro ei välitä. On myös pakko jo uskoa, että helluntailaisuuteen kuuluu vähemmistöjen halveksiva kohtelu.
Jos helvetti on, haluan sinne , mikäli Frihet menee taivaaseen. Tein avauksen eilen Frihetin tyyliin lopullisesti kyllästyneenä. Tulipa ainakin näytetyksi toteen, mikä on palstan tila. Ja onhan täällä muka seriffikin!
MUKA ON.- frihet
Minä haluan, että sinä myös olet taivaassa, kun se armon päivä koittaa, että saamme jättää tämän hetkellisen telluksen olon.
Niin se joskus on, että saa ihan sitä mitä tilataan ja metsäkin vastaa, kuten sinne huhuilee.
Älä turhia kyllästymisestä kirjoita, se ei iha sovi sun liiveihis. - poikalapsi
frihet kirjoitti:
Minä haluan, että sinä myös olet taivaassa, kun se armon päivä koittaa, että saamme jättää tämän hetkellisen telluksen olon.
Niin se joskus on, että saa ihan sitä mitä tilataan ja metsäkin vastaa, kuten sinne huhuilee.
Älä turhia kyllästymisestä kirjoita, se ei iha sovi sun liiveihis.Äläkä sinä luule, että uskon mitään, mítä kirjoitat, rääväsuu-valehtelija. Minä en kuitenkaan sinun kanssasi halua kuoltuani samaan paikkaan. Syy on se, että olet valehtelija, ja valehetlijan kuuluu saada palkkansa. Jätä siis etekopyhyys seurakuntaasi, älä minulle sitä tyrkytä.
- Markku Tampio
sinulla on asiasta märistä, kun ei tuossa jutussa edes sinusta puhuta?
Oletko luonteeltasi narsisti, joka luulee kaikkien asioitten koskevan vain itseään?- poikalapsi
Sinusta on siis vain tarpeetonta "märinää", kun nostaa esiin sen, että uskovaksi ja uudesti syntyneeksi itseään sanova ihminen valehtelee ja parjaa palstalla? Sinusta hänen tulee antaa jatkaa? Vai MITÄ sinä tarkoitat?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html3013855BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho62485Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2742375- 692180
- 761814
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3961549MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/321341Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2001208Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku211156"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko341152