perätään asiallisempaa keskustelutyyliä voisi tehdä vuorokauden mittaisen kokeen, jolloin kukaan ei mene henkilökohtaisuuksiin, eikä loukka tai herjaa toista kirjoittajaa viestissään.
Vai onko tuhoon tuomittu ajatus onnistumisen kannalta?
Nyt kun
14
402
Vastaukset
aloitteen tekijälle, pelkkää provoa ja asioiden vääristelyä on hänen kirjoituksensa, minis vaan itseensä ja aloittaisi parannuksen teon itsestään, ennekuin vaatii toisilta mitään!
- alku...
Ei palstan siivoaminen vuorokaudeksi tarvitse muuta kuin, että jokainen pitää omaltaosaltaan huolen ettei alita rimaa normaalin käytöksen osalta.
- suorat sanat
kusipää mohis oot heti haukkumas ja määräämäs miten tällä saa aloituksia tehdä. Kusta on sun pääsi täynnä. Menisit itteesi ja ajattelisit eres pikkusen mitä kirjoittelet. Mitään muuta et tee täällä kun jatkuvasti oot haukkumas muita. Sun tarttis saada oikein kunnon opetus, senkin kusipää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- poikalapsi
Mistä sinä nyt noin olet taas aggressioita täynnä?
- frihet
poikalapsi kirjoitti:
Mistä sinä nyt noin olet taas aggressioita täynnä?
Ei ole hyväksi muutenkaan puuttua henkilökohtaisuuksiin ja voitetaan jumalaton rakkaudella Kristukselle.
Ihan rakkaudellinen kyssäri, oletteko te saaneet tänään onnen toivotuksia?
Meinaan vaan meil oli kukkais toivotuksin onnittelut naisille ja saimme siunata kiittäen Jumalaa naisista. frihet kirjoitti:
Ei ole hyväksi muutenkaan puuttua henkilökohtaisuuksiin ja voitetaan jumalaton rakkaudella Kristukselle.
Ihan rakkaudellinen kyssäri, oletteko te saaneet tänään onnen toivotuksia?
Meinaan vaan meil oli kukkais toivotuksin onnittelut naisille ja saimme siunata kiittäen Jumalaa naisista.En tiedä enää asutko Ruotsissa vai missä... Hällä väliä!
- leahim
Tuo arvattiinkin jo edeltä!
Sinä itse aloitit "moittimisesi".
Tuo on sinulta provosointia!
Katso nyt,
onnistuit minunkin kohdallani.
Vieläkö olen noita?
Niin väitit!!!
- frihet
Eli ihan helluntalainen tyyli tämä aloitus ja kun muutenkin muistamme, ettemme helluntalaisina tuomitse ihmistä, vaan synnin joka niin herkästi turmelee mielenkin, niin nyt yksi vuorokausi on ehkä liian lyhyt, koska minäkin olen poissa palstalta, poistumiseni jälkeen kauemmin ja muuthan eivät katso ihmiseen.
- poikalapsi
Eilen sinun helluntailainen tyyliis oli kyllä aika erilainen, senkin valehtelija. Puepas nyt näin naisten päivänä mekko päällesi vain, Frihet-Risto.
- siihen.
...
- frihet
Ei onnistunut aloitus, eli ei kaikki edes tämän aloituksen sisällä pysynyt erillään siitä, etteikö olisi menneet henkilökohtaisuuksiin.
On onni, että on saanut kasvaa uskossa, eikä tarvitse henkilökohtaisuuksiin mennä, vaan voi ihan kristillisten ohjeiden mukaisessa elämässä, näin kirjoitustenkin kera.Sinä kun kysyit tuossa äskösessä ketjussa että missä muussa olet mennt asiattomuuksiin...niin kuule, en minä ehdi kaikkia sinun viestejäsi lukea niin ett en tiedä.
Ne sinun sohvasi kyllä haluaisin, Risto.- frihet
auroraboreallis kirjoitti:
Sinä kun kysyit tuossa äskösessä ketjussa että missä muussa olet mennt asiattomuuksiin...niin kuule, en minä ehdi kaikkia sinun viestejäsi lukea niin ett en tiedä.
Ne sinun sohvasi kyllä haluaisin, Risto.Jos ensin kirjoittaa, et joku on kirjoittanut perättömiä ja sit vain tuumii, et en tiiä ku ei oo tullu kaikkia tullu luetuks.
Onhan täällä niitä "perättömien kirjoittajiakin", vaan en nyt puutu henkilökohtaisuuksiin, kun olemme helari palstalla ja me helarit ei puututa henkilökohtaisuusiin "yleensä".
Asian on tehnyt, tuon sohvakaluston suhteen, se että minulla on nyt suurempi auto ja en yhden sellaisen takia Suomeen sillä tule, syy maksaa liiaksi Euroja.
Eli tän kuun lopulla kun tuun Suomeen suuremman auton kanssa, on auto jo täynä tavaraa ja sen seurauksena se sohva asia jää AINAKIN kesään, siis AINAKIN sinne saakka, koska kesällä on tarkoitus Norja ajaa etelästä pohjoiseen ja viettää lomaa ehkä Suomenkin puolella ja ehkäpä konferenssiin tulla Keuruulle.
No onhan mulla numero, jos joku reissu tulis sinne suuntaan. frihet kirjoitti:
Jos ensin kirjoittaa, et joku on kirjoittanut perättömiä ja sit vain tuumii, et en tiiä ku ei oo tullu kaikkia tullu luetuks.
Onhan täällä niitä "perättömien kirjoittajiakin", vaan en nyt puutu henkilökohtaisuuksiin, kun olemme helari palstalla ja me helarit ei puututa henkilökohtaisuusiin "yleensä".
Asian on tehnyt, tuon sohvakaluston suhteen, se että minulla on nyt suurempi auto ja en yhden sellaisen takia Suomeen sillä tule, syy maksaa liiaksi Euroja.
Eli tän kuun lopulla kun tuun Suomeen suuremman auton kanssa, on auto jo täynä tavaraa ja sen seurauksena se sohva asia jää AINAKIN kesään, siis AINAKIN sinne saakka, koska kesällä on tarkoitus Norja ajaa etelästä pohjoiseen ja viettää lomaa ehkä Suomenkin puolella ja ehkäpä konferenssiin tulla Keuruulle.
No onhan mulla numero, jos joku reissu tulis sinne suuntaan.Palaillaan varmaan sitten myöhemmin astialle. Mun numero on muuttunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html3013855BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho62485Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2742375- 692180
- 761814
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3961549MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/321341Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2001208Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku211156"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko341152