älä vaan pan elastasi Kuitinmäen päiväkotiin. Pieni ahdistava, huono henki, epäasiallinen
Kuitinmäen päiväkoti-huonoja kokemuksia
11
4253
Vastaukset
- mamma09
Olemme hakeneet lapsellemme päivähoitopaikkaa kyseisestä päiväkodista. Voitko kertoa tarkemmin kokemuksistasi? Tilat oli kyllä melko pienet, kun kävin paikan päällä...
- Krisse1234567890
Kuitinmäen päiväkoti on ehkä paras päiväkoti, minkä olen elämäni aikana nähnyt. Aito, luotettava ja kodinomainen. Hoitajat välittävät aidosti. Pienet tilat - MUTTA TOIMIVAT!
- Anonyymi
Krisse1234567890 kirjoitti:
Kuitinmäen päiväkoti on ehkä paras päiväkoti, minkä olen elämäni aikana nähnyt. Aito, luotettava ja kodinomainen. Hoitajat välittävät aidosti. Pienet tilat - MUTTA TOIMIVAT!
ihan eri kokemuksia. pieni nuupahtanut sisus. lapsi kärsi siellä. haukuttiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ihan eri kokemuksia. pieni nuupahtanut sisus. lapsi kärsi siellä. haukuttiin
Vieläkö se tarha pyörii. O ko tehty remontti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkö se tarha pyörii. O ko tehty remontti.
"Vieläkö se tarha pyörii" Oletko matu ja luulet ihmisten kakaroita tarhassa kasvatettavan!`Tarhoissa on vaan kettuja yms. elukoita ruokittavana ihmisten hyödyksi!
- Anonyymi
Hoitakaa kusipäät itse omat kakaranne! Aloittajaltakin koulut kesken, kun ei osaa edes oikeinkirjoituksen alkeita, Kyllä ne kakarat ennenkin pärjäsi ja vanhemmat teki oikeita duuneja tehtaissa etc.
- Anonyymi
Älä vaan pan elastasi kuitinmäen päiväkodissa.
- Anonyymi
Paras olisi. Älä vaan pan elastista kutimäen päiväkodissa.
- Anonyymi
Kokemukseni ei ole ihan tuore mutta Kuitinmäen pk oli pettymys. Vanhempien piti käydä silloin luuttuamassa ja maalatut pinnat oli rikki. Oli likaista. Tilat oli ahtaat. Johtaja on lehtitietojen mukaan vaihtunut. Löysimme yksityiseltä puolelta paremman päiväkodin. En suosittele
- Anonyymi
Joskus vain kemia ei toimi.toisessa päiväkodissa kemiat toimivat. Ei Kuitinmäen pk ssa. Kuulin kyllä kiertokautta hoitajien kin kritiikkiä työpaikand ilmapiiristä.
- Anonyymi
Siellä oli loppupäässä epäpätevä hoitaja ja epäpätevä opettaja jotka ei ymmärtäneet mitä varhaiskasvatus on eikä siten myöskään tehnyt työtään. Sen mukaan ilmapiiri huononi kun vakkrit joutuivat aikalailla alusta asti kouluttaa epäpätevää/ ei motivoitunutta henkilökuntaa. Harmi kun ei pätevää henkilökuntaa ole saatavilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes994341Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743611095- 1861032
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091002Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47881- 64871
- 64826
Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna79823Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10817Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64796